AndroidHealthClinic

SMTL Overhead Challenge (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Shampoo83

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 mrt 2009
Berichten
2.446
Waardering
69
Beste sportvrienden,

zondag 9 Oktober organiseert de stichting Strongest Man Team Limburg de SMTL overhead challenge. Zoals de titel al verklapt zullen er dingen boven het hoofd getild worden. In dit geval gaat het om de loglift, axle en dumbbell. Iedere atleet krijgt per onderdeel 3 kansen om een zo zwaar mogelijk gewicht boven het hoofd te tillen. Uiteindelijk worden de max scores bij elkaar opgeteld. Degene die het meeste gewicht....

bv. 140 boom + 140 axle + 80 dumbbell= 360kg

Bij deze wedstrijd is het mogelijk om in de -105 en +105 deel te nemen. Voor de atleten is er een shirtje, eten en drinken geregeld. De eerste drie krijgen prijzen. (indien sponsoring toe zal nemen, zal ik de boel nog een beetje verfraaien). In iedere categorie kunnen maximaal 15 deelnemers meedoen. Wie het eerst inschrijft... Inschrijving kan via dit log, pm of een mail naar stichtingsmtl@gmail.com ALs eerste zullen de lichtgewichten aanvangen. Aanvullend starten de zwaardere jongens. Kom op, schrijf je in. Dit is uniek in Nederland en een mooi moment om te toppen. Daarnaast is het ook gewoon harstikke gezellig.



-105 (men wordt gewogen)
1. Dominique Moonen
2. Fausto Tauro
3. Chris van Hoeflaken
4. Stijn Van Paesschen
5. Gijs Boeijen
6. Johan de Pauw
7. Johan Caenen
8. Frank Peters
9. Bert Thoonen
10. Christophe de winter
11. Olivier Kauffmann


+105
1. Teun Moors
2. Maurice Janssen
3. Enzo Tauro
4. Ruben Scheepers
5. Alex Moonen
6. Destrey Raymond
7. Hans Christiaan Hebbes
8. Youri de Loore
9. Cees 'Big Sexy' Varkevisser
10. Jimmy Laureys

Benodigde gegevens:
Vrijemarkt Brunssum
Boschstraat 23
aanvang 12:00
3 euro entree (niet voor de atleten)

p.s. ik ben zo vrij geweest om de eigen atleten alvast op de lijst te zetten. Kun of wil je niet, laat het even weten SMTL-ers!
 

Bijlagen

  • poster overhead challenge.pdf
    420,6 KB · Weergaven: 127
Laatst bewerkt:
Ah ik zie dat ik automatisch ben ingeschreven haha. I'm in. En die dumbbell wordt dat zwarte ding die je mee had en dan met schijven ofzo? Dan maak ik die 50mm massief ook even van mij kan ik daar op oefenen. (en ik neem hem dan ook wel voor de wedstrijd mee just in case.
 
Ah ik zie dat ik automatisch ben ingeschreven haha. I'm in. En die dumbbell wordt dat zwarte ding die je mee had en dan met schijven ofzo? Dan maak ik die 50mm massief ook even van mij kan ik daar op oefenen. (en ik neem hem dan ook wel voor de wedstrijd mee just in case.
Yes! Neem maar mee. Teun kennende zal het stangetje niet kapot kunnen, Toch is een extra makkelijk, met bv opwarmen!

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 08:51 ----------

Staat er toch ;)
 
Iam in lex x
 
als mn schouder 100% was had ik meegedaan, maar ik laat deze nog even aan me voorbij gaan:cool:
 
oke, jammer! Maar je hebt wel nog 2 maanden om te herstellen. Kijk maar...
 
Wat zou het vet zijn als Jarno en Jimmy hier ook aan mee zouden doen, damn..
 
je gaat ervanuit dat ik 5kg afval? ;) nee, prima, heb de week ervoor lk judo en was sowieso van plan om nog eens in de -100 uit te komen (gezien het feit dat ik ubervettig en conditieloos begin te worden, is een paar kg verstandig afvallen sowieso een goed plan)...

I'm in!
 
En jij natuurlijk!
 
Wel leuk om eens een keer voor naar Limburg af te reizen, weet alleen nog niet welke klasse ik dan zit
 
je verwacht nog wat kilo's aan te komen? ;)
 
Is wel de bedoeling eigenlijk :P
Maar het meedoen is toch puur voor mezelf dus zet me maar op de lijst
 
Kijken of destrey mee wilt doen!
 
Natuurlijk is het voor jezelf. Dat is het belangrijkste! En weet wel zeker dat we elkaar tot een mooi pr kunnen pushen...

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 19:58 ----------

Mike, wat is je achternaam? Dan zet ik je in de +105 categorie
 
Oke, mooi.
Mijn achternaam is Oerlemans
 
Gadver!!!! megabangelijkegeniale wedstrijd lexie! en shit dat ik al zeker tot begin september niet meer zwaar mag trainen :mad::mad::mad: ga proberen Didi zo zot te krijgen ;) en Jimmy tegen jou zou ook wel leuk zijn, maar weet niet of die tegen dan terug zal zijn van WSM als ie mag gaan


allé, als er Belgen mogen meedoen hé
 
Laatst bewerkt:
Zet maar Destrey Raymond neer bij de +105kg!
 
Mooi mannen! Thanks David!! En spoor die didi maar aan! Van jou weet ik toch dat je diezelfde ochtend besluit om mee te doen ;)
 
Back
Naar boven