MuscleMeat

SMTL Overhead Challenge (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


Yaaahrrrr, kon zijn dat je Florent bedoelde :D

Ik ben er sinds gisteren al hard over aan't twijfelen, rug is nog ****ed bij log maar aan de andere kant zijn er nog 2 maanden te gaan :o
 
Kom aan sanca !
 
johan, ik mag je erg graag (en dat is bij iedereen zo geloof ik, ik ken niemand die jou niet mag) en wanneer je in vorm bent ben je een heel inspirerende strongman. Echter, ik ga niet blindelings roepen: "kom op, doe mee!" zonder te weten hoe jij je voelt. De overhead challenge word een prachtig evenement maar is het niet waard om jezelf weer voor een aantal maanden de prak in te helpen... Jijzelf voelt het beste of het kan of niet,zo wel vind ik het fantastisch dat je erbij bent maar zo niet kan ik (en de rest ongetwijfeld ook) het ook begrijpen;)
 
I want in too! Ik zal onze piraat ook wel meesleuren als het moet. Die kan op zoiets onmogelijk ontbreken.
 
Wordt een leuke wedstrijd!
 
I want in too! Ik zal onze piraat ook wel meesleuren als het moet. Die kan op zoiets onmogelijk ontbreken.

Nice! Zorg maar dat je -105kg weegt :D
 
kheb geprobeerd monkeyboy over te halen voor -105 maar hij wil niet meedoen:p
 
Een overhead wedstrijd; ik had er nog nooit over gehoord, maar vind het een geweldig idee. Ik wil wel meedoen (in de +105kg categorie). Mijn eerste wedstrijd in Nederland... :)

En Woopy, als je tot in Belgisch Limburg geraakt, zal ik wel een auto kunnen scoren en kan je met me mee. Wellicht zal ik sowieso wel iemand (Joris of zo, ik zeg maar wat) meenemen, en dus met de auto gaan.
 
Laatst bewerkt:
Hey Youri. Kzal een paar weken voor de wedstrijd eens kijken wat ik doe. :) Bedankt voor het aanbod al.
 
Ik denk dat je Frank ook wel erbij kunt zetten. Als er geen doden vallen wil hij hier wel bij zijn in de -105.

Gijs knows how I role; Confirmed.
 
Ik wil me ook inschrijven in de -105kg, 1e wedstrijd in nl :) Heb alex gepm'ed

Overhead begint goed te gaan en we doen het voor de pr's
 
johan, ik mag je erg graag (en dat is bij iedereen zo geloof ik, ik ken niemand die jou niet mag) en wanneer je in vorm bent ben je een heel inspirerende strongman. Echter, ik ga niet blindelings roepen: "kom op, doe mee!" zonder te weten hoe jij je voelt. De overhead challenge word een prachtig evenement maar is het niet waard om jezelf weer voor een aantal maanden de prak in te helpen... Jijzelf voelt het beste of het kan of niet,zo wel vind ik het fantastisch dat je erbij bent maar zo niet kan ik (en de rest ongetwijfeld ook) het ook begrijpen;)

Zeg wat is dit voor genuanceerd gelul ! Roep gewoon dat die blowende langharige rockstar die log de lucht in moet komen duwen !
 
Er zijn nog een aantal overhead monsters in ons land, maar die staan nog niet op de lijst.... ;)
 
Ik sta er toch al??? Of wou je zeggen dat er nog meer monster waren :D
 
Aan 1 monster hebben we niet genoeg! ;)
 
Ik kom supporteren als ik kan meerijden met één van de belgen:)
 
Weet niet hoe zwaar ik weeg rond die tijd zal er omhangen of ik in de -105kg klasse zal vallen hahaha
wel leuk idee overhead wedstrijd alleen jammer dat het zo ver rijden is voor de meeste mensen
 
wat een leuk idee voor een wedstrijd.. ik kom zeer zeker weer kijken en iedereen aanmoedigen
 
Back
Naar boven