Fitness Seller

SMTL Overhead Challenge (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

neen! enkel pelvic clean is toegelaten, dus eerst laden denken aan het vaderland en trusten die handel :D:D:D
 
Ben er zelf geen voorstander van om via belt te cleanen. Dat maakt de clean behoorlijk makkelijker. Volgens mij is dat ook de internationale norm! Maar omdat dit niet echt een wsm wedstrijd is heb ik geen probleem met clean via de belt. Om hem netjes te doen zou ik hem via buik doen, dan heb je geen gezeur achteraf. Maar voor resultaat in wedstrijd is het dus niet belangrijk.

De wedstrijd begint overigens met de -105 klasse om 12 uur. Atleten dus vanaf 11 welkom. De atleten +105 na 14uur gereed houden.

Iedereen mag stappen van 5kg maken op boom en axle. Stappen met dumbbell horen jullie z.s.m.
 
Laatst bewerkt:
ben wel benieuwd hoe jullie dat met de dumbbell gaan doen, is toch die loadable hé?

ik hoop van harte dat ik dit geweld kan komen aanschouwen, tzal pijn doen langs de zijlijn, maar wil het wel op zijn minst zien
 
Ben er zelf geen voorstander van om via belt te cleanen. Dat maakt de clean behoorlijk makkelijker. Volgens mij is dat ook de internationale norm! Maar omdat dit niet echt een wsm wedstrijd is heb ik geen probleem met clean via de belt. Om hem netjes te doen zou ik hem via buik doen, dan heb je geen gezeur achteraf. Maar voor resultaat in wedstrijd is het dus niet belangrijk.

De wedstrijd begint overigens met de -105 klasse om 12 uur. Atleten dus vanaf 11 welkom. De atleten +105 na 14uur gereed houden.

Iedereen mag stappen van 5kg maken op boom en axle. Stappen met dumbbell horen jullie z.s.m.

Ok thx.
 
IK heb er zin in !!! :cool:
 
Alex, ik moet nog even kijken of het allemaal door gaat voor mij.
Heb vandaag pas weer de 1e UB training kunnen doen, en heb nog een abces zitten wat nog wel 2 weken minimaal duurt voordat ik weer LB kan doen, dus moet even kijken hoe en wat.
 
Alex, ik moet nog even kijken of het allemaal door gaat voor mij.
Heb vandaag pas weer de 1e UB training kunnen doen, en heb nog een abces zitten wat nog wel 2 weken minimaal duurt voordat ik weer LB kan doen, dus moet even kijken hoe en wat.

Kijk maar, het zou fijn zijn wanneer je mee doet. Als het echt niet gaat laat hyet me dan zsm weten. In ieder geval succes!
 
Zou idd leuk zijn als je meedoet Mikey!! Maar luister beter goed naar je lichaam, das het belangrijkst!!
 
Zat aan de volgende begin gewichten te denken: Boom 80kg (leeg), Axle 80kg en dumbbell 50kg. Men mag met stappen van 5kg verhogen. De beurten op boom gaan volgens loting, daarna axle en dumbbell volgens ranking. Ookal doet iemand in de 3e beurd meer dan een ander toch blijft de volgorde als aan het begin van het onderdeel!
 
Zat aan de volgende begin gewichten te denken: Boom 80kg (leeg), Axle 80kg en dumbbell 50kg. Men mag met stappen van 5kg verhogen. De beurten op boom gaan volgens loting, daarna axle en dumbbell volgens ranking. Ookal doet iemand in de 3e beurd meer dan een ander toch blijft de volgorde als aan het begin van het onderdeel!

Das handig voor atleten, je weet dat je dan altijd na een welbepaalde persoon komt. Als je ziet dat hij moet liften dan maak je je klaar:)
 
ben wel benieuwd hoe jullie dat met de dumbbell gaan doen, is toch die loadable hé?

ik hoop van harte dat ik dit geweld kan komen aanschouwen, tzal pijn doen langs de zijlijn, maar wil het wel op zijn minst zien

check! normaal kom ik brullen aan de zijlijn, can't wait :D
 
Mocht je met niemand mee kunnen rijden dan zorg ik wel dat je eventueel bij Maastricht treinstation opgepikt wordt. Tenminste als je graag mee doet!
Om 10u51 zou ik aan het station van Maastricht aankomen (zonder vertragingen, afschaffingen enzo). Kan er vervoer geregeld worden van het station van Maastricht naar de wedstrijd zelf ?
 
weet niet of Jimmy al vervoer heeft maar in normale omstandigheden heb ik nog twee à drie plaatsen vrij vanuit Gent
 
Onze "bende" bestaat uit ikzelf, Buell en Wauter dacht ik. Dus als jullie 3 plaatsen hebben, zou dat natuurlijk handig zijn :)
 
Zou ook handig zijn :p Is iets anders dan 3u alleen treinreizen :p
 
Moest dit niet gaan, zouden ik (en Wauter) waarschijnlijk wel op dezelfde trein zitten hoor :p
 
sorry jongens maar drie lukt echt niet, maak er dan misschien idd een gezellige treinrit van:bierbang:

Jimmy en Birgit rijden nl al mee
 
VAn af maastricht is het met de auto no 30 min en met de bus 1 uurtje...

Je moet dan de lijn 51 hebben ! naar maxwel (julianastraat) daar overstappen naar de lijn 38 ( nar schinveld ) die stopt dan bijna voor de deur. !!! :cool:
 
Anders rijd ik mee met youri vanaf leuven? lukt twee man nog in je auto david?
 
@Wauter: de wedstrijd gaat door op een zondag. Wellicht vertrek ik dan van thuis (Ham). Ik wil jullie wel komen ophalen aan het station van Diest of Hasselt of zo. Dat vergt wel een omweg, maar niet zo'n erge omweg. :)
 
Back
Naar boven