MuscleMeat

S'nachts eten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Amboe

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2006
Berichten
3
Waardering
0
Hi,

Ik kamp met een probleem.
Ik zit op voeding schema voor me KT
Ik eet ook om de 3 uur. Voordat ik ga slapen drink ik nog een eiwit shakie. En nu komt het, sinds kort wordt ik s'nachst wakker. Ook gewoon elke nacht met gigantsche trek/honger. Het rare is dat dit meestal rond de 3 uur later is dat ik me laatste maaltijd (dit geval de shake) wakker word. en heb echt wel geprobeerd om gewoon door te slapen en niet toe te geven aan de keuken. Alleen dan wordt ik dus echt om de 30 min wakker en ven de volgende dag kapot. Meestal neem ik dan maar een shakie die ik lang in de blender doe waardoor ik meer formule heb. Maar ja ik zit in de cut, dus s'nachts eten is niet bevordelijk en die eiwit poeder (ON whey) zit ook enigs wat kcal in. Vannacht heb ik dus ook maar een volkorenboterham met huttenkaas gegeten en slaap ik als een roos verder en word ook niet meer wakker.

Hoe kan dit? wat kan ik er aan doen? ik vind dit zo raar, ook omdat het altijd 3 uur later is na ik me laatste maaltijd heb gehad. hebben meer mensen dit ook?

Mijn doel is natuurlijk OM niet snachts te eten want me hele schema raakt zo in de war en niet okee voor de cut. maar wat raden julllie me aan om als ik het toch doe, wat dan te eten?

dank dank

Miss B.
 
bakje kwark met lijnzaad vor t slape?
 
Ik eet ook om de 3 uur. Voordat ik ga slapen drink ik nog een eiwit shakie.
Je eet om de 3 uur en voordat je gaat slapen neem je enkel en alleen een whey-shake?? ??? Niet zo vreemd op zich dat je wakker wordt. Je laatste volledige maaltijd ligt dus ver voordat je gaat slapen? Om het hongergevoel kwijt te raken moet je daar wat in aanpassen. Je mag heus wel wat complexe carbs eten voordat je gaat slapen! Bovendien wordt whey relatief snel door lichaam opgenomen. Je zou voor het slapen gaan beter kunnen kiezen voor eiwitten die langzamer worden opgenomen door het lichaam. Wat veel gedaan wordt: een bakje magere kwark met lijnzaadolie (zoals Wesley ook aangeeft).
Succes en weltrusten ;)
 
Ja, mij lijkt ook dat je beter iets meer kan eten voor je gaat slapen. Ik zou zeker niet toegeven aan de honger 's nachts. Niets eten dus, want je lichaam zal daaraan gaan wennen, en dan blijf je het probleem houden. Succes.
 
Back
Naar boven