MuscleMeat

s'nachts opstaan? (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Waardering
3.168
Originally posted by Pump
ik heb een tijdje geleden ergens een artikel gelezen warin een pro zoiets zei dat hij altijd midden in de nacht opstond om ff wat te eten, en ik vroeg me af of dat een goed id is, ik eet wel altijd vlak voordat ik ga slapen nog wat (kwark, noten, tonijn) en wordt meestal de volgende ochtend wakker met een behoorlijk hongergevoel..dus bij deze goed id ofnie?
Heel slecht, ik zou zoiezo niets eten 's nachts, het verpest de GH afgifte en het onderbreken van de slaap is zoiezo niet bevorderlijk voor de groei.
Big NONO dus.

Pump

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Waardering
1
  • Topic Starter Topic Starter
Heel slecht, ik zou zoiezo niets eten 's nachts, het verpest de GH afgifte en het onderbreken van de slaap is zoiezo niet bevorderlijk voor de groei.
wat bedoelt je, ik eet die kwark e.d voordat ik ga slapen dan kan het toch wel?? en s'nachts opstaan doe ik idd niet, vroeg het me alleen af of dat wel of nie een goed id was..

-Ma3stro-

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Waardering
11
ik sta elke ochtend uit mezelf rond 5/6 uur op om te pissen, kan er niets aan doen. Ookal drink ik niets voor ik ga slapen. En ik zit erover te denken om op dat tijdstip een shake te nemen.

TNHC

Advanced Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Waardering
0
Zoals T al zegt.Is het zeker niet goed voor je gh en je testo afgifte.Die is zo ie zo erg laag door dat die vele maaltijden op een dag je oestrogeen laten stijgen.Als je dan s nacht ook nog eens gaat eten zal je gh en testo helemaal laag zijn.

Bovenaan