Fitness Seller

s'nachts opstaan?

Bezoekers in dit topic

Pump

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
396
Waardering
1
ik heb een tijdje geleden ergens een artikel gelezen warin een pro zoiets zei dat hij altijd midden in de nacht opstond om ff wat te eten, en ik vroeg me af of dat een goed id is, ik eet wel altijd vlak voordat ik ga slapen nog wat (kwark, noten, tonijn) en wordt meestal de volgende ochtend wakker met een behoorlijk hongergevoel..dus bij deze goed id ofnie?
 
Nou dat hongergevoel heb ik ook 's morgens, maar om nou op te staan 's nachts, nee.
Ik ben al woedend op mezelf als ik wakker wordt en ik moet pissen.
 
Lijkt me geen goed idee al was het alleen maar omdat je daarmee je nachtrust verstoord, die heel belangrijk is.

mhhh....nee daarom vond ik dat ook al een beetje vreemd
 
dat heb ik nu ook, sinds ik "leef" volgens de regels van de kunst en vééél drink moet ik tegen de morgen uit m'n nest om te pissen....irri !!!!!!!!
 
daarom zijn het ook pro's.
Sommigen (of moet ik zeggen meesten?), slapen, trainen en eten alleen maar.
Die kunnen zich veroorloven om extra op te staan om wat "force feeding" te doen, de slaap wordt wel weer ingehaald later op de dag.
Voor jou en ik als werkende mensen is dit een ander verhaal.
 
Originally posted by Geurt-G
Nou dat hongergevoel heb ik ook 's morgens, maar om nou op te staan 's nachts, nee.
Ik ben al woedend op mezelf als ik wakker wordt en ik moet pissen.
Dan lig je dus vervolgens een uur wakker (als je kwaad wordt). Hoop dan ook dat dit een overdrijving was ;) Ik loop altijd rond 5 uur met halfdichte ogen naar de plee,doe wat ik moet doen en duik weer in bed .. slaap gelijk weer als een roosje :)
 
Nou ja ten dele weg2, ik loop nog net niet rood aan, en meestal slaap ik wel weer snel in hoor.
 
Heb het wel eens een tijdje gedaan snachts (eten dus) kwam idd wel wat extra aan, maar de gains wegen niet op tegen je gebroken nachtrust.
Ik ken wel hardgainers, die snachts een weightgainer wegslobberen omdat ze anders helemaal niet groeien......
Is een afweging dus.......
 
Ik moet er ook vaak uit om te pissen :(
Maar als je dan toch moet pissen zou je ook gelijk een (alvast klaargezet) shakie kunnen nemen wat ik dus weleens vroeg in de ochtend doe om de spierafbraak te remmen.
En in het weekend sta ik meestal ook sochtends vroeg wel ff op om te eten, alhoewel ik niet weet of nou juist uitslapen of ff eten beter is voor me..... Moet ik es ff uitvogelen.
 
Originally posted by austin
dat heb ik nu ook, sinds ik "leef" volgens de regels van de kunst en vééél drink moet ik tegen de morgen uit m'n nest om te pissen....irri !!!!!!!!

Whehehehehhe, ik heb het ook sinds een maand en irriteer er me mateloos aan. 's Ochtends het gevoel alsof ik niet geslapen heb door dat ene plasje.
 
Originally posted by WoUz
Ik moet er ook vaak uit om te pissen :(
Maar als je dan toch moet pissen zou je ook gelijk een (alvast klaargezet) shakie kunnen nemen wat ik dus weleens vroeg in de ochtend doe om de spierafbraak te remmen.
... en de glazuurafbraak te versnellen :D Is oerslecht voor je tanden (om die naderhand te poetsen neem je dan vast geen tijd voor), en krijg je zo'n gore smaak van in je mond. Maar je moet er iets voor overhebben ;)
 
Originally posted by Geurt-G
Nou ja ten dele weg2, ik loop nog net niet rood aan, en meestal slaap ik wel weer snel in hoor.
Vannacht dacht ik aan deze thread ... las: ik dacht! Daarom ging mijn maag wel even moeilijk doen, ik werd te wakker. Maar gelukkig sliep ik snel weer. Soms zit ik op de wc bijna te slapen en ben ik vergeten wat ik er ook alweer moest doen .. Dat gaat ook een beetje ver. Nu nog proberen de gulden middenweg te vinden :)
 
Originally posted by wateengedoe2

... en de glazuurafbraak te versnellen :D Is oerslecht voor je tanden (om die naderhand te poetsen neem je dan vast geen tijd voor), en krijg je zo'n gore smaak van in je mond. Maar je moet er iets voor overhebben ;)

Natuurlijk poets ik daarna netjes mn tandjes. Die shake neem ik gelijk als ik mn bed uit rol, drink ik dan terwijl ik op de wc zit want ik moet altijd onwijs zeiken ask net wakker ben en daarna poets ik mn tanden dan nog onder de douche :P
 
Ik heb het een tijdje gedaan toen ik voor het eerst aan het bulken was.

Ik zette de wekker om 4 uur en zette een half pak melk naast me bed en een bak gevuld met weight gainer en eiwit poeder als de wekker ging maakte ik snel een shake opdrinken en weer slapen.

Ik kwam aardig wat aan maar doe het nu niet meeer want slaap is belangrijker denk ik en overdag eet ik genoeg.
 
Originally posted by WoUz


Natuurlijk poets ik daarna netjes mn tandjes. Die shake neem ik gelijk als ik mn bed uit rol, drink ik dan terwijl ik op de wc zit want ik moet altijd onwijs zeiken ask net wakker ben en daarna poets ik mn tanden dan nog onder de douche :P
Ik bedoelde dan ook niet 's ochtends, maar 's nachts. Neem aan dat je 's nachts niet doucht en dan weer gaat slapen :D
 
Owww, haha nee idd, maar dan issut niet lang voor ik mn tanden poets of iets eet hoor, meestal neem ik die shake een uur of 3 kwartier voor mijn 1e maaltijd.... Maarja die 2 dagen int weekend maakt ook niet uit :)
Aan spier hebbie meer dan aan tanden :D

haha, nou ik er beter over nadenk.... 5000+ calorieen eten zonder tanden.... djies, dan ben je pas diehard :banana:
 
Meestal als ik op bed ga liggen moet ik ineens pissen :S en dan doe ik dat en dan krijg ik altijd onwijs veel honger (trek :s) En dan eet ik meestal 2 tot 4 bruine boterhammen. Ander kan ik gewoon niet in slaap komen. Normaal duurt in slaap komen al zo'n 1 tot 2 uur :( . Hoe langer het duurt hoe kwaaier ik maak zodat het nog weer lager gaat duren :mad:
 
Ik train 's avonds kom thuis, eet 6 bruine boterhammer met een hoop gezonde spullen erop, ruim een halve liter melk, en dan naar bed. Naast mijn bed staat ik een bidon met water (1liter) en daar drink ik uit, voor het slapen en mocht ik wakker worden om naar de plee te gaan. (das wel het nadeel...)
 
Back
Naar boven