AndroidHealthClinic

snachts/smorgens wakker van prikkels

Bezoekers in dit topic

lifestyle66

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2008
Berichten
1.031
Waardering
103
mannen,

Ik heb nu al een paar nachten achter elkaar dat ik wakker word in de nacht of smorgens met tintelingen in de vingers, het lijkt me dat het bloed niet goed kan doorstromen.

ik moet dat echt rechtop zitten voor het verdwijnt.

Daarna heb ik ook pijn aan de vingers.

ik zet nu 5 iu per dag smorgens.

Kan dit met de hgh te maken hebben? Het zit in beide handen.

Mensen ervaring met deze klachten?

Rick
 
Carpaal tunnel syndroom .

Komt heel vaak voor bij hgh .
Sterker , bij mij is het na de hgh nooit meer helemaal weg gegaan.
 
mannen,

Ik heb nu al een paar nachten achter elkaar dat ik wakker word in de nacht of smorgens met tintelingen in de vingers, het lijkt me dat het bloed niet goed kan doorstromen.

ik moet dat echt rechtop zitten voor het verdwijnt.

Daarna heb ik ook pijn aan de vingers.

ik zet nu 5 iu per dag smorgens.

Kan dit met de hgh te maken hebben? Het zit in beide handen.

Mensen ervaring met deze klachten?

Rick
Carpal tunnel zoals hierboven al vermeld.

Dosis tijdelijk verlagen kan helpen
 
Of wat er hier gezegd wordt, of een geknelde zenuw. Ik heb het ook vaak en ik gebruik niet eens gh.
 
Is dit altijd het gevolg van een vertraagde schildklier of hoort het bij hgh gebruik opzich?
Heeft niks met je schildklier te maken..

Wilde gok zo uit me hoofd is vocht wat de zenuw bekneld.
 
maak precies hetzelfde mee week 7 aan de hgh nu precies zoals je het zegt ervaar het ook allemaal:D
 
Ik zit nu op week 6, kan ook niet meer de gewichten pakken die ik pakte vanwege gewrichtspijnen.

hoop dat het snel weg gaat want het is niet lekker trainen zoo.
 
Ik zit nu op week 6, kan ook niet meer de gewichten pakken die ik pakte vanwege gewrichtspijnen.

hoop dat het snel weg gaat want het is niet lekker trainen zoo.

ken het bro:D ik heb pas gehad dat ik niet eens een vuist kon maken das was wel even schrikken ja meestal neemt het s'nachts toe bij mij
 
ken het bro:D ik heb pas gehad dat ik niet eens een vuist kon maken das was wel even schrikken ja meestal neemt het s'nachts toe bij mij

Bij hoeveel weken verdwijnt dat?

Ik mag ervan uit gaan dat het verdwijnt?
 
Kan blijvend zijn ik heb het ook nog normaal trekt weg na 4 weken. Bij mij word alleen maar erger.
 
Heb je vanaf begin af aan direct 5 iu gezet of opgebouwd vanaf 1-2-3-4?

Ja gewoon 5iu vanaf het begin, eerst in 2 keer verdeelt, maar sinds een goede week prik ik alles in 1 keer ivm koolhdraat inname.
 
Ik heb ook niet opgebouwd en daar zit het hem in.... dus niet klagen bro maak precies het zelfde mee haha
 
afgelopen week steeds wakker door deze ongemakken, prikkelingen in handen en geen kracht meer, dan mijn armen laten hangen en komt het gevoel terug,

ook overal gewrichtspijn tijdens trainen, vooral schouders.

De kaak ook.

Ik ga vandaag niks zetten en dan opnieuw opbouwen.
 
Gaat vanzelf weg

Zit nu 3de kitje en bij mij trekt nu alles weg.


Ik kon amper trainen van de gewrichtspijnen, smorgens amper uit bed van de pijn en mijn tube gel kreeg ik amper gel uit gekneden door de stoeve pijnlijke handen.


Nu is bijna alles zo goed als weg, wat ook wel jammer is want dan wist je teminste dat je hgh real was haha
 
probeer wat extra magnesium in te nemen,helpt wel beetje
 
Welke werking heeft magnesium wat cts doet verminderen?

Ik heb nu 2 dagen niks gezet maar heb er snachts nog wel last van, baal echt als een stier.

Als het nou wat prikkels waren was ik gewoon doorgegaan maar mijn hele handen vallen snachts uit waardoor ik vaak wakker word.
 
bij mij is het werk gerelateerd ,ben er intussen wel aan gewend :o
 
Welke werking heeft magnesium wat cts doet verminderen?

Ik heb nu 2 dagen niks gezet maar heb er snachts nog wel last van, baal echt als een stier.

Als het nou wat prikkels waren was ik gewoon doorgegaan maar mijn hele handen vallen snachts uit waardoor ik vaak wakker word.
Wat kan helpen is een pols brace in de nacht.. slapen ze wat minder snel
 
Back
Naar boven