Fitness Seller

snackfood, Bars en alternatieven

Bezoekers in dit topic

Ohyeah repen, tering duur maar gigantisch lekker. Vooral die met M&Ms
 
Delicious cruncy protein bar van XXL, repen die goed vullen en handig om altijd bij te hebben.
 
Dank jullie allen en natuurlijk XXL Nutrition , die oat bars liggen hier in de kast en volgens mijn vrouw ben ik daar gek op :) ( ouderwetse kerel , weten wat aan voeding in huis is is vrouwen werk :P ) , maar er is ook al een doosje barebell op weg naar huize azerate :)
 
Dank jullie allen en natuurlijk XXL Nutrition , die oat bars liggen hier in de kast en volgens mijn vrouw ben ik daar gek op :) ( ouderwetse kerel , weten wat aan voeding in huis is is vrouwen werk :P ) , maar er is ook al een doosje barebell op weg naar huize azerate :)
Die barebells repen vallen bij de meeste mensen behoorlijk in de smaak (zelf nog niet geprobeerd), dus zal jou wellicht ook wel bevallen.
Heb onlangs gezien dat daar nu ook een pudding variant van bestaat trouwens.
Naast repen en bars is een pudding misschien ook nog iets dat je kan overwegen (hoeven niet noodzakelijk gekoeld te blijven denk ik). Zoals hierboven aangegeven, heeft barebells een aantal puddings (4 smaken dacht ik). En hiernet zag ik op myprotein ook een eiwitrijke pudding (en nu in promotie), in 2 smaken.
Als iemand op dit forum één van deze puddings al heeft geprobeerd, reviews zijn altijd welkom :o
 
Back
Naar boven