AndroidHealthClinic

Snacks voor school.

Bezoekers in dit topic

chestjr

Cool Novice
Lid geworden
18 okt 2015
Berichten
31
Waardering
5
Lengte
1m79
Massa
95kg
Over een weekje begint mijn school weer. Dan vroeg ik me af: wat zijn de beste carb sources voor op school?
Ik neem in de ochtend altijd een koude douche, brinta protein shake er boven op, en onderweg koffie.
Breng meestal een banaan, amandelen en een bakje kwark mee naar school.. maar ben tot 17.00 niet thuis. Wat advies? Ben gewoon aan het lean bulken trouwens..
 
Wat maakt die koude douche uit voor je carb sources?
 
Gewoon melk, whey, havermout, blenderen en op school opdrinken.
 
Wat maakt die koude douche uit voor je carb sources?
Wou laten weten hoe mijn ochtend routine eruit zag. Het is ook wetenschappelijk bewezen dat het je bloedsuikerspiegel balanseert en overschot koolhydraten verbrand.

Gewoon melk, whey, havermout, blenderen en op school opdrinken.
Duidelijk. Thx
 
Wou laten weten hoe mijn ochtend routine eruit zag. Het is ook wetenschappelijk bewezen dat het je bloedsuikerspiegel balanseert en overschot koolhydraten verbrand.

Bloedsuikerspiegel balanceert? Klinkt als BS. Waar heb je dat wetenschappelijke bewijs vandaan?
 
Bloedsuikerspiegel balanceert? Klinkt als BS. Waar heb je dat wetenschappelijke bewijs vandaan?
Cryotherapy. Honderdtallen wetenschappelijke artikelen erover.
 
Cryotherapy. Honderdtallen wetenschappelijke artikelen erover.
Nou, kom maar op met die wetenschappelijke artikelen over koude douches zou ik zeggen. Ik ben wel benieuwd nu.
 
https://blog.bulletproof.com/freeze-away-inflammation-with-cryotherapy/
Die is gebaseerd op 19 wetenschappelijke artikelen. Snelle google search.
Probeer het voor jezelf ; ijskoude douche in de ochtend voor alles en je voelt je super.
Klinkt manisch, but application>information.
Tenzij je een vagina hebt, natuurlijk.
Ja, ik ben wel op de hoogte van de mogelijke voordelen, maar ik zie niets over koude douches die je bloedsuiker zouden reguleren en "overtollige" koolhydraten verbranden. ???

Het zal heus wel iets goeds kunnen doen voor je, maar ik denk dat het effect toch vrij minimaal is. Dat je je daarna super voelt is natuurlijk vrij subjectief. Om me heen zie ik vooral figuren met bierbuikjes in zo'n dure cryo cabine stappen en vertellen hoe goed het voor ze is, terwijl er verder niets veranderd.
 
Ja, ik ben wel op de hoogte van de mogelijke voordelen, maar ik zie niets over koude douches die je bloedsuiker zouden reguleren en "overtollige" koolhydraten verbranden. ???

Het zal heus wel iets goeds kunnen doen voor je, maar ik denk dat het effect toch vrij minimaal is. Dat je je daarna super voelt is natuurlijk vrij subjectief. Om me heen zie ik vooral figuren met bierbuikjes in zo'n dure cryo cabine stappen en vertellen hoe goed het voor ze is, terwijl er verder niets veranderd.
Broeder, probeer eens na een dikke cheat meal in een koude douche te stappen en een keer in de ochtend als je flat zonder carbs in je systeem bent.
Na die cheat meal zou je makkelijk 20min erin staan en al de kou weerstaan.
Als je flat bent moet je het ook eens proberen.. kijk hoe je je gaat voelen.
Waarschijnlijk sta je na twee minuten in de spiegel te kijken en te lachen wat voor een mooi moment dat was, heb je geen spierpijn meer, pluk je ook nog eens je dag.
Maar ja, ik wil niet teveel zeggen anders ga ik echt platgebombardeerd worden met argumenten die vanzelfsprekend zijn..
Probeer het eens voor jezelf. Dat is het moeilijkste stukje van het process. Ik raad het aan iedereen aan want je staat toch een stuk sterker in je schoenen.
 
Broeder, probeer eens na een dikke cheat meal in een koude douche te stappen en een keer in de ochtend als je flat zonder carbs in je systeem bent.
Na die cheat meal zou je makkelijk 20min erin staan en al de kou weerstaan.
Als je flat bent moet je het ook eens proberen.. kijk hoe je je gaat voelen.
Waarschijnlijk sta je na twee minuten in de spiegel te kijken en te lachen wat voor een mooi moment dat was, heb je geen spierpijn meer, pluk je ook nog eens je dag.
Maar ja, ik wil niet teveel zeggen anders ga ik echt platgebombardeerd worden met argumenten die vanzelfsprekend zijn..
Probeer het eens voor jezelf. Dat is het moeilijkste stukje van het process. Ik raad het aan iedereen aan want je staat toch een stuk sterker in je schoenen.
Nou, ik zal van de week eens een poging wagen, kwaad kan het niet. Hoewel mijn douche volgens mij niet echt erg koud wordt met die thermokraan.
 
Ik lees dat cryotherapie (hoever douchen cryotherapie is kunnen we natuurlijk al bediscussiëren) de cortisolproductie KAN verminderen ("Cortisol concentrations tended to decrease.")

Cortisol KAN je bloedsuiker ontregelen. Alleen kan jouw lichaam omgaan met cortisol, daar is het voor gemaakt, en ben jij (waarschijnlijk) geen diabeet dus kan jouw lichaam je bloedsuiker prima regelen.

Maar met jouw logica wil dat dus zeggen dat een koude douche je bloedsuikerspiegel balanceert. Zo is overal wel iets van te maken.
 
Mensen lezen ook graag wat ze willen lezen. Kan me voorstellen dat je van een koude douche wel wakker wordt en door wat kippenvel zal je er vast strakker uitzien, maar bloedsuikerspiegel balanceren en overtollige kh verbranden... lmao moet niet gekker worden :roflol:
 
Als je van 8:00(?) tot 17:00 op school bent en je neemt alleen Een bakje kwark een banaan en wat noten mee... Hoe overleef je T... :o
En hierop wil je bulken?

Easy snacks
Havermout + whey in shaker met melk
Wraps met pindakaas/kip of zalm roomkaas in een folietje optillen
Zelf havermoutrepen maken
Pannenkoeken meenemen
En zo wel meer...

Maar wat is er mis met een paar boterhammen?
 
Als je van 8:00(?) tot 17:00 op school bent en je neemt alleen Een bakje kwark een banaan en wat noten mee... Hoe overleef je T... :o
En hierop wil je bulken?

Easy snacks
Havermout + whey in shaker met melk
Wraps met pindakaas/kip of zalm roomkaas in een folietje optillen
Zelf havermoutrepen maken
Pannenkoeken meenemen
En zo wel meer...

Maar wat is er mis met een paar boterhammen?
Door boterhammen heb ik veels te snel veels te veel koolhydraten op. Begin ik ook te zweten en word ik erg puffy van. Ik probeer ze te vermijden.
 
Door boterhammen heb ik veels te snel veels te veel koolhydraten op. Begin ik ook te zweten en word ik erg puffy van. Ik probeer ze te vermijden.

Je vraagt in je openingspost om carb sources ..
 
Je vraagt in je openingspost om carb sources ..
Hij vraagt me wat er mis is met een paar boterhammen. Heb je wat koolhydraten nodig homie?
 
Hij vraagt me wat er mis is met een paar boterhammen. Heb je wat koolhydraten nodig homie?

Het is een zij.

En ik ben hier niet degene die zijn bloedsuikerspiegel balanceert met een koude douche, overtollige koolhydraten wil verbranden en puffy wordt van brood :roflol:

Sowieso vind ik het bijzonder dat je je met die dingen bezighoudt, en vervolgens niet weet wat je mee moet nemen naar school.

En volgens mij doe ik toch niet vervelend tegen je, 'homie', maar vraag me ernstig af of je je prioriteiten op orde hebt.
 
Back
Naar boven