MuscleMeat

Snacks voor school.

Bezoekers in dit topic

Het is een zij.

En ik ben hier niet degene die zijn bloedsuikerspiegel balanceert met een koude douche, overtollige koolhydraten wil verbranden en puffy wordt van brood :roflol:

Sowieso vind ik het bijzonder dat je je met die dingen bezighoudt, en vervolgens niet weet wat je mee moet nemen naar school.

En volgens mij doe ik toch niet vervelend tegen je, 'homie', maar vraag me ernstig af of je je prioriteiten op orde hebt.
Ik vraag voor advies en weet zeker dat mensen die rond zoeken op de forum hier wat aan zullen hebben. Heb ik op je teentjes gestapt?
Je klinkt als een baby olifant die ongesteld is. Ik heb mijn prioriteiten zeker op orde. :roflol:
 
is maar goed dat je volgende week weer naar school gaat, je hebt nog veel te leren
 
Ik vraag voor advies en weet zeker dat mensen die rond zoeken op de forum hier wat aan zullen hebben. Heb ik op je teentjes gestapt?
Je klinkt als een baby olifant die ongesteld is. Ik heb mijn prioriteiten zeker op orde. :roflol:

Aan bloedsuiker stabiliseren heeft niemand iets.

Ik weet niet waarom je steeds denkt dat ik geïrriteerd of boos ben? Je stabiliseert maar een eind weg, maakt me niet uit, maar ik vind het gewoon een raar verhaal
 
https://blog.bulletproof.com/freeze-away-inflammation-with-cryotherapy/
Die is gebaseerd op 19 wetenschappelijke artikelen. Snelle google search.
Probeer het voor jezelf ; ijskoude douche in de ochtend voor alles en je voelt je super.
Klinkt manisch, but application>information.
Tenzij je een vagina hebt, natuurlijk.

Bulletproof heeft qua dieet zeker goeie research. Maar Dave probeert je in elk artikel zijn producten te verkopen.
Ook is 80% van al zijn statements bullshit. Bulletproof is erg leuk (ik zit daar ook op het forum).
Maar je moet wel weten wat bullshit is en wat niet, als we het over Dave zijn blog hebben i.i.g.
Als je helemaal van biohacking bent zou ik even naar selfhacked.com gaan. Daar staan veel betere artikelen op!
Als je iets leest ook altijd zelf even research doen naar de goeie studies (ncbi.com & pubmed.com)

Koude douche geloof ik niet in. Ik geloof wel in een ijsbad.
Studies hierachter zijn er genoeg, maar nog niet genoeg goeie studies!
Ik geloof wel dat het voordelen heeft. Op longecity hebben ze zelf experimenten gedaan met het opmeten van bloedsuikerleven i.c.m. met ijstherapie.

OT: Als je kwark/melk meeneemt naar school, blijft dat dan wel goed?

edit: (dat bloedsuikergedoe met koude douches geloof ik dus niet in hé. Alle studies voor cryotherapie is waarschijnlijk grotendeels marketing)
 
Het is een zij.

En ik ben hier niet degene die zijn bloedsuikerspiegel balanceert met een koude douche, overtollige koolhydraten wil verbranden en puffy wordt van brood :roflol:

Sowieso vind ik het bijzonder dat je je met die dingen bezighoudt, en vervolgens niet weet wat je mee moet nemen naar school.

En volgens mij doe ik toch niet vervelend tegen je, 'homie', maar vraag me ernstig af of je je prioriteiten op orde hebt.

Hij gelooft als van bulletproof, die gasten nemen een blok boter mee naar school.
 
Epic thread nu al :roflol:
 
Ik vraag voor advies en weet zeker dat mensen die rond zoeken op de forum hier wat aan zullen hebben. Heb ik op je teentjes gestapt?
Je klinkt als een baby olifant die ongesteld is. Ik heb mijn prioriteiten zeker op orde. :roflol:

Hoe weet jij hoe dit klinkt?

En kunnen baby olifanten wel ongesteld zijn? Ben geen bioloog ken niet veel van vauna en vlora.
 
Hoe weet jij hoe dit klinkt?

En kunnen baby olifanten wel ongesteld zijn? Ben geen bioloog ken niet veel van vauna en vlora.

Heb het even opgezocht en alleen mensen en een aantal apen kunnen dat. Geen babyolifanten.
 
Babies worden sws niet ongesteld
 
Back
Naar boven