AndroidHealthClinic

Snaper na 2 maanden training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Snaper

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2003
Berichten
445
Waardering
0
Hej hej
Hier 2 fotootjes van mij, ik train nu 2 maanden (thuis).

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Stats:
leeftijd: 20
lengte: 1.94m
gewicht: 74.5 kg :rolleyes: (kom van 70 af)
bovenarm: 36cm rechts & 37cm links
bf%: geen idee, niet al te hoog

Ben redelijk gegroeid en voornamelijk in mijn boven- en onderarmen. Ik zal komende maanden mijn vooruitgang blijven posten.
 
Het begin is gemaakt. Nu gaan werken op lange termijn. Ga je verdiepen in training en voeding. en zoek eventueel een sportschool op. Thuis is toch meestal beetje aankloten en vooral veel armen trainen.

Goed dat je je ook al met je benen bezig bent.
 
Zwier zei:
Het begin is gemaakt. Nu gaan werken op lange termijn. Ga je verdiepen in training en voeding. en zoek eventueel een sportschool op. Thuis is toch meestal beetje aankloten en vooral veel armen trainen.

Goed dat je je ook al met je benen bezig bent.

Yep ik ga binnenkort op zoek naar een sportschool. Dat had ik in eerste instantie wel gewild maar hier in het dorp is een bakker, slager en basisschool en dat is het wel zo´n beetje :p Nu moet ik denk ik een half uurtje reizen.
 
Het begin is gemaakt idd...
vergeet ook niet je borst goed te trainen... :)
 
idd goed bezig geweest thuis..mede dat je benen traint is een goed teke dat je weet waar je mee bezig bent. wat zwier al aangeeft, verdiep je in training en vooral de voeding om nog verder te geraken:thumb:

ps, mooie pose met die camera, zie ik Ronnie op olympa-stage nog niet doen, fotootje maken van zn fans:D
 
ik zie geen foto's
 
ik ook niet
 
Ik ook niet [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik ook niet, en dat is logisch want p base kan je niet hotlinken...
 
Nou..als ik heeeeeeeeeeeeeeel goed kijk..eigenlijk ook niet.
 
Back
Naar boven