AndroidHealthClinic

snel aankomen dmv extra drinken / absurde ophoging kcal

Bezoekers in dit topic

MaB93

Novice
Lid geworden
4 mrt 2022
Berichten
17
Waardering
2
Lengte
1m62
Massa
47kg
Vetpercentage
10%
_
 
Laatst bewerkt:
Vertrek dit weekend op reis. Is het een slecht idee om als bijkomend extraatje enkele liters melk en frisdrank erbovenop te gooien?
Probeer nu reeds aankomschema aan te houden. Zou dit drinkend extraatje nog wat volume kunnen bij kweken, of voel ik me direct fysiek erna enorm slecht en opgeblazen?
Iemand ervaringen met absurde ophoging calorieen (bvb 1000kcal extra enkel en alleen aan drinken bovenop je schema)
Dag nadien nog voldoende eetlust? Indien je bvb 1000kcal extra zou eten (ipv drinken), hoogst waarschijnlijk erg misselijk en maaglast nadien.
Aan te raden? Wat zou het effect kunnen zijn op een week? Snelle dirty bulk dus eigenlijk?
Liter melk en koolzuur frisdrank, mooie combo om heel de dag buikpijn te hebben.

Gewoon op vakantie beetje genieten. Als je thuis komt kan je beter shakes maken met de blender. Knal er havermout/kwark/pindakaas in om snel veel kcal binnen te krijgen.
 
Liter melk en koolzuur frisdrank, mooie combo om heel de dag buikpijn te hebben.

Gewoon op vakantie beetje genieten. Als je thuis komt kan je beter shakes maken met de blender. Knal er havermout/kwark/pindakaas in om snel veel kcal binnen te krijgen.
Of als je uiteten ga kiezen voor vetter eten, maar zou idd ook genieten en niet stressen over aankomen of rare dingen doen om aan te komen.
 
Of als je uiteten ga kiezen voor vetter eten, maar zou idd ook genieten en niet stressen over aankomen of rare dingen doen om aan te komen.
FUCK DIE CEASER SALADE VEGAN SHIT
NEED BURGERZZZZZ 🐷🐷🐷🐷
 
Vooral de stress loslaten.
In het verleden wel ervaring gehad met ophoging groter dan dat na ziekte.
In dit geval vnl met voeding door simpelweg je gewone voeding aan te houden en tussendoor rijk te eten.
Toentertijd 3 extra tussendoor ingelast.
100 gr chocoladereep
100 gr noten
100 gr kaas/worst

Op deze manier kreeg heb je iig je vitamines/mineralen en gezonde maaltijden binnen. De extra's wogen toen op tegen de fysieke situatie toen. Na 2 maanden dit volhouden was de echte kritieke situatie voorbij.
Maar in jouw geval kan je t beste gewoon wat meer loslaten en ontstressen. Wil en kan je meer en heb je er trek in pak een stickers oid ipv het "standaard" koekje op de meeste schema's.
Neem volle chocomelk ipv gewone melk. Vervang de magere dingen door volle.
Op je trip lekker uit eten gaan, frietje erbij, lunchen met een pizza of lekker broodje. Ijsje met warm weer. Kortom geniet wat meer.
Eenmaal thuis zijn dit soort dingen ook makkelijk. Pindakaas op brood en dan wat dikker dan anders. Dubbel beleg, extra eitje. Mijn eigen ervaring is dat veel drinken meer last gaf dan extra eten.
Vergelijk... 100 gr chocolade = 600 kcal meer. Wil je dat in melk drinken dan moet je al bijna 1,4 liter! Melk drinken.
Dan is die 100 gr minder aanslag qua volume op je maag dan de melk.
Maar ben je weg. Neem de chocomelk, sapje, frisje ipv water of koffie/thee.

Maar geniet!!
 
Vertrek dit weekend op reis. Is het een slecht idee om als bijkomend extraatje enkele liters melk en frisdrank erbovenop te gooien?
Probeer nu reeds aankomschema aan te houden. Zou dit drinkend extraatje nog wat volume kunnen bij kweken, of voel ik me direct fysiek erna enorm slecht en opgeblazen?
Iemand ervaringen met absurde ophoging calorieen (bvb 1000kcal extra enkel en alleen aan drinken bovenop je schema)
Dag nadien nog voldoende eetlust? Indien je bvb 1000kcal extra zou eten (ipv drinken), hoogst waarschijnlijk erg misselijk en maaglast nadien.
Aan te raden? Wat zou het effect kunnen zijn op een week? Snelle dirty bulk dus eigenlijk?
Volle chocomelk, eventueel aanvullen met fijngemalen havermout.
 
Back
Naar boven