AndroidHealthClinic

Snel afvallen?

Bezoekers in dit topic

$Money$

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 sep 2005
Berichten
264
Waardering
1
Ik post dit onderwerp voor een vriendin van me die nogal snel wil afvallen ivm een weddenschap (ik weet het, domme reden maarjah ze wint er wel een 6maanden fitnessabonnement mee:cool: )
Lengte : 161 cm
Gewicht : 58 kg
Gewenste gewicht af te vallen in een maand : 5kg :eek:
Haar caloriebehoefte zal rond de 1800 liggen dus er 200-300 minder veronderstel ik...

Een 'probleem' is dat ze vegetarier is en dus geen kippewit en dergelijke eet, en tonijn mag ze ook niet dusjah veel eiwitbronnen blijven er al niet over denk ik zo...
Platte kaas heeft ze ook al niet graag maar dit is ze dan wel bereidt te eten:D

Iemand een gedacht kwa voedingsschema? voedingsschema's genoeg op het forum maar voor iemand die eigenlijk bijna niets van de voeding mag die normaal aangeraden wordt ???
Mss fatburner erbij?

Kwa schema zou ik gewoon 3dagen krachttraining fullbody doen en 3 dagen een uurtje cardio of wordt dit teveel of te weinig cardio? ( hiervoor deed ze 6 dagen in de week cardio zonder krachttraining...

ohjah ze is gewoon van te fitnessen, ze heeft dit enkele maanden gedaan maar nu 2 maand out dusjah..
Buiten de fitness doet ze niets anders kwa sport, meestal de hele dag op school zitten...
 
Ik post dit onderwerp voor een vriendin van me die nogal snel wil afvallen ivm een weddenschap (ik weet het, domme reden maarjah ze wint er wel een 6maanden fitnessabonnement mee:cool: )
Lengte : 161 cm
Gewicht : 58 kg
Gewenste gewicht af te vallen in een maand : 5kg :eek:
Haar caloriebehoefte zal rond de 1800 liggen dus er 200-300 minder veronderstel ik...

Een 'probleem' is dat ze vegetarier is en dus geen kippewit en dergelijke eet, en tonijn mag ze ook niet dusjah veel eiwitbronnen blijven er al niet over denk ik zo...
Platte kaas heeft ze ook al niet graag maar dit is ze dan wel bereidt te eten:D

Iemand een gedacht kwa voedingsschema? voedingsschema's genoeg op het forum maar voor iemand die eigenlijk bijna niets van de voeding mag die normaal aangeraden wordt ???
Mss fatburner erbij?

Kwa schema zou ik gewoon 3dagen krachttraining fullbody doen en 3 dagen een uurtje cardio of wordt dit teveel of te weinig cardio? ( hiervoor deed ze 6 dagen in de week cardio zonder krachttraining...

ohjah ze is gewoon van te fitnessen, ze heeft dit enkele maanden gedaan maar nu 2 maand out dusjah..
Buiten de fitness doet ze niets anders kwa sport, meestal de hele dag op school zitten...


5 Kg in een maand = bijna niks eten. Het is namelijk per dag meer dan 1000 kcals onder het verbruik. Je moet het er maar voor over hebben...
 
Dit dacht ik ook eerlijk gezegd, ik vind het persoonlijk ook gek en kan gewoon niet gezond zijn...
Maar met hulp met het voedingsschema nzo kan er wel voor gezorgd worden dat ze op lange termijn die 5kg kwijtspeelt en ze zich daarna ook wel weer terug goed in haar vel kan voelen, dit vind ik persoonlijk belangrijker dan die weddenschap...
 
pff 5 kilo voor die stats is erg moeilijk. Niet veel vvm om vocht uit te trekken... naar 53 kilo toe.. misschien crash dieet met 2 refeeds? Pff wel erg slecht hoor... Zou het niet weten om zo snel te cutten. Kan alleen crashen verzinnen met daarbij stofwisseling proberen hoog te houden. Zou mij niet waard zijn.
 
Ik ben 7 kilo afgevallen in 5 dagen! Kwam ook omdat ik in het ziekenhuis lag na een zware operatie, en helemaal NIKS kon eten. Het kan dus wel :)
 
Ik ben 7 kilo afgevallen in 5 dagen! Kwam ook omdat ik in het ziekenhuis lag na een zware operatie, en helemaal NIKS kon eten. Het kan dus wel :)

Jah misschien dat het op die manier ook wel kan, maar het verziekt je hele compositie en gezondheid... Maar ligt denk ik ook een beetje aan je hoeveelheid vvm. Ik ken mensen die zichzelf in een week 4 kilo aan vocht kunnen ontrekken. Maar dat zie ik op 58 kilo niet zo heel snel gebeuren. Maar het zal idd wel mogelijk zijn maar niet zonder negatieve effecten voor je metabolisme en gezondheid.
 
Ik ben 7 kilo afgevallen in 5 dagen! Kwam ook omdat ik in het ziekenhuis lag na een zware operatie, en helemaal NIKS kon eten. Het kan dus wel :)

en dat komt er na de operatie weer heel hard bij!

Ben zelf ook flink afgevallen na een zware darmonsteking... maar het zat er erg hard weer aan hoor!

Tenzij meteen op dieet gaat na je operatie maar dat is helemaal niet goed voor je herstel en je gezondheid op de lange duur..
 
Als het alleen gaat om het verliezen van gewicht is het vrij eenvoudig; alle koolhydraten schrappen. Ben je in een paar dagen tijd zo een aantal kg kwijt :cool:
 
Back
Naar boven