XXL Nutrition

"snel antwoord op snelle vraag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ccavallo

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 okt 2002
Berichten
83
Waardering
0
??? Ik wil een kuur met Boldenone doen, wat raden jullie me aan? 10 weken, de 1e 2 weken met front-loads 600 mg/week en de andere 8 weken 300 mg/week of 8 weken 400 mg/week.
Alvast bedankt.

Ccavallo
 
goede vraag. Ik sta ook op het punt om aan mijn kuur te beginnen die zal bestaan uit:
week 1-10 sust 500 mg per week eerste week 750mg
week 1-10 boldenone 400 mg per week
week 1-4 dbol
week 1-14 1.25 mg femara eod
nakuren met clomid en nolvadex.

ik denk dat 400 mg per week wel voldoende zal zijn voor een 'normale' kuur.
 
als je alleen boldenone gebruikt raad ik 600mg per week aan! dat is het snelle antwoord.

het andere antwoord is :
hoeveelste kuur is dit wat ga je erbij gebruiken?
als het de eerste kuur is 8 weken, heb je vaker gebruikt dan 10 weken.
 
Karper blues

Bij de doseringen die jij gebruikt is een halve tab femara misschien net genoeg.
neem gewoon een 2,5mg tab ED.. zo duur zijn ze niet meer. :D
 
Ja Femera is de sterkste anti estrogeen,
femera word ook wel Aromasin genoemd.
 
Generieke naam letrozole uit studies blijkt idd meer effect te hebben dan Arimidex (anastrozole) op borstkanker bestrijding.
 
Originally posted by freakyfreek
Ja Femera is de sterkste anti estrogeen,
femera word ook wel Aromasin genoemd.

klein foutje, ff verbeteren.

Femera = Letrozole
Aromasin = Exemestane

en die Aromasin is het sterkste anti estrogeen op de markt op dit moment.

maar Femera is beter, omdat aromasin je igf-1 productie doet dalen, terwijl Femera je igf-1 productie doet stijgen.
 
ik ga binnenkort zelf;

week 1-2 boldenone 600mg
week 3-9 boldenone 400mg

Las ook zoiets op site van BigCat en hoorde op de sportschool dat zo'n 'frontload' wel lekker werkt met boldenone.


enneh, als anti-oestro winny, met evt nolvadex achter de hand....moet kunnen toch!?
ciao
 
nolvadex is gaat het aromatiseren naar estrogen niet tegen, wat nolva doet is het bezetten van receptoren, zodat de estrogenen hun werk niet kunnen doen, maar anti-aromatische middelen als, femera/aromasin/arimidex die gaan het aromatiseren van test. naar estrogenen tegen, het is voor iedereen heel moeilijk te kiezen wat ze nou moeten nemen, omdat sommige ook je igf-1 productie doen dalen en sommige gewoon erg duur zijn.
 
Soory We staan hier over anti-estrogenen te praten....maar met 400 mg Boldenone/week loop Ik toch geen risico, wat estrogenen betref...of niet ..??
CCavalo
 
nolva achter de hand is genoeg voor boldenone en van 400mg zal je weinig kans hebben op gyno, maar hou wel rekening met het rebound effect van nolvadex als je nolva alleen gaat gebruiken.
 
2.5 mg ed is veelste veel voor deze kuur 1.25 eod is meer dan genoeg. Femara is sterker dan arimidex en de halfwaarde tijd is 3 dagen dus dan moet 1.25 mg eod genoeg zijn.
 
Sorry jonges, iedereen bedankt voor de moeite om mij te vertellen welke anti-aromatase voor mij het beste is, maar de vraag was win ik meer massa met 8 weken Boldenone 400 mg/week of is het beter 10 weken van 300 mg/week met front load de eerste twee weken van 600 mg/week.
Alvast bedankt.
 
Als het de eerste keer is zou ik gaan voor :

wk 1-8 = 400mg EQ
wk 1-8 = 500mg Test Enth.

Evt eerste week dubbele dosis Test wk als frontload of d-bol of drol voor wk 1-4 als kickstart.
Nolvadex on hand voor het geval gyno en nakuren met nolva of clomid.

Just my 2cc.

Groet Smalluser :thumb:
 
Back
Naar boven