XXL Nutrition

snel en hard (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
Hoe train je dat je heel snel en hard kan slaan??? ?? ??
 
wat een vragen heb jij joh :p
 
op kracht volgens mij.
 
Je hoeft niet per se hard te kunnen slaan, Als je de goeie plek raakt doet het altijd veel pijn. ( voornamelijk de neus/slaap/ribben/onderrug/)
 
:roflol: @ DJNRG83

TF: Je bent wel een strebertje he?
Alles snel willen: kracht, massa, mensen pijnigen met je slagen en vragen...
 
Originally posted by TrainingFreak
Hoe train je dat je heel snel en hard kan slaan??? ?? ??

Maximale kracht is de basis voor snelkracht, dus zal je ook sterker moeten worden.

Volgende vraag??>>>>Hoe word ik sterker??

Of weet je dat wel?

Maar ik dacht dat jij zo graag gespierd wilde worden??

Je kunt niet alles tegelijk.
 
Ik heb een tijd terug een docu van Bruce Lee gezien. die kerel stond gewoon en vanuit niets kwam hij aan met een slag zonder zn lichaam erbij als krachtpunt te gebruiken, dus alleen zijn arm naar voren bewegen met zijn befaamde "handpalmslag", zijn sparmaatje vloog een paar meter naar achter. Mijn baas doet een soort krijgskunst en kan dit ook, weliswaar minder dan good old Bruce, maar ik heb de klappen mogen aanschouwen en jawel, voelen. Hij sloeg me uit stand ook vrijwel zonder lichaamsgewicht in de strijd te gooien en ik vloog ook een paar metertjes naar achter tegen een muur aan:rolleyes:

maar ga eens langs bij een dojo of iets dergelijks
 
Laatst bewerkt:
bruce lee? die is niet wat men van hem denkt te zijn hoor.
 
maar goed, snel en hard is vooral op explosiviteit trainen en dit combineren met zuivere krachttraining.
 
Dumbbell drukken voor borst en gewoon opdrukken doen wonderen voor je slagkracht of hoe je dat noemt. Opdrukken in alle houdingen die je maar kunt verzinnen en niet stoppen omdat het pijn gaat doen maar gewoon bikkelhard doorgaan.
 
Originally posted by TrainingFreak
Hoe train je dat je heel snel en hard kan slaan??? ?? ??

Hiervoor moet je je reps snel uitvoeren. Je moet een bepaalde explosiviteit ontwikkelen.
 
Back
Naar boven