Fitness Seller

Snel en veel aankomen voor defensie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niemand zal exact 10km moeten gaan lopen maar het is veel pracktischer om minder te wegen:)
 
dat ligt eraan hoe je voeding momenteel is, 400kcal erboven op zou al wel wat resultaat moeten geven, zoniet dan doe je een dubbele dosis of 2 shakes op een dag. indien dat ook niet werkt zou ik maar eens naar de rest van je voeding gaan kijken want dan zit daar het probleem.

die shakes vind ik meer een aanvulling op je huidige voeding, die naar voorkeur bestaat uit rijst/aardappelen/pasta met vlees/vis en groenten.

ik raad je aan om hier even je kcal behoefte uit te rekenen : IIFYM Macro Calculator - The Most Accurate Method For Figuring Our Your Specific Macros

kijken hoeveel kcal je momenteel eet, en daar 500 boven gaan zitten. werkt dit niet dan voeg je de week erna weer kcal toe.
Oké top dankjewel
 
ik denk dat ik er na 500m al helemaal klaar mee ben:D, heb een hekel aan lopen, fietsen heeft mijn voorkeur

Ik heb het ooit moeten doen. 5km in the middle of nowhere met een ganse sectie( 8 man) 1 echt gekwetste evacueren(no play) + zijn materiaal . En dat was al sterven.
 
Nee hoor heb zelf ook die test gedaan. Denk dat als zijn conditie al goed zit dat hij alleen maar op wat onderhoud daarvan hoeft te focussen. Daarom zeg ik 1 keer een uur of 2 keer 3 kwartier 4/5km hardlopen met kisten aan oid dan komt ie der wel
Maakt het aantal km ook echt uit of gaat het meer om de tijd die je er mee bezig bent? ik bedoel zegmaar of het ook Goed is als je in 3 kwartier 10km loopt inplaats van 4/5?
 
Oké top dankjewel

ik zie nu dat ik een typefout gemaakt hebt, ik bedoel 500kcal boven je onderhoud te zitten, echter kan je op die site ookal kiezen om kcal behoefte in een bulk te berekeken, in jou geval zou ik voor de agressive bulk gaan (15% erboven) dit zal je ook wat vetmassa geven maar zo heb je wel de meeste kans om die 5kg in 2 maand erop te krijgen, 5kg spiermassa in 2 maand zonder vet te gainen is naturel ook zo goed als onmogelijk. zoals eerder ookal genoemd is, speel een beetje met je vochtbalans om wat vocht vast te houden dit kan zo 1-2kg schelen.
 
ik zie nu dat ik een typefout gemaakt hebt, ik bedoel 500kcal boven je onderhoud te zitten, echter kan je op die site ookal kiezen om kcal behoefte in een bulk te berekeken, in jou geval zou ik voor de agressive bulk gaan (15% erboven) dit zal je ook wat vetmassa geven maar zo heb je wel de meeste kans om die 5kg in 2 maand erop te krijgen, 5kg spiermassa in 2 maand zonder vet te gainen is naturel ook zo goed als onmogelijk. zoals eerder ookal genoemd is, speel een beetje met je vochtbalans om wat vocht vast te houden dit kan zo 1-2kg schelen.
En hoe kan ik het beste spelen met vochtbalans ?
 
En hoe kan ik het beste spelen met vochtbalans ?


je kan het heel ingewikkeld maken met een schema van een aantal dagen, om het simpel te houden omdat het niet super belangrijk is voor je keuring ;

gewoon 1a 2 dagen voor de test wat extra natrium, wel zorgen dat je ook je kalium, magnesium inname verhoogt anders ga je krampen ervaren.

veel koolhydraten eten de dag ervoor, dit zorgt ook voor extra vocht vasthouden. Om dit vocht vast te houden moet je natuurlijk ook de dag ervoor veel drinken. daarnaast kan je 10 minuten voor je test ook gewoon een halve liter ofso drinken zodat je weer wat gewicht hebt. Natuurlijk niet doorslaan met je vocht inname, ik wil je geen watervergiftiging geven:)
 
In welke fictieve wereld ga je dit moeten doen?Of komt dit uit een film?
In realiteit zal die gewonde makker natuurlijk heldhaftig zeggen dat je hem moet achterlaten en jezelf moet redden dus geen probleem...
 
In realiteit zal die gewonde makker natuurlijk heldhaftig zeggen dat je hem moet achterlaten en jezelf moet redden dus geen probleem...

Of je kiest ervoor om samen te sterven natuurlijk.
 
Ja totdat een van je kameraden van 80+ kilo gewond is en je hem nog 10+km moet slepen op je rug, dan piep je wel even anders :)
Moet je maar geen oorlogje spelen ;-)
 
Want jij bent zeker op uitzending geweest? Tijdens de opleiding moet je veel gaan lopen/rennen actief bezig zijn. Als jij 25km moet gaan lopen met 25kilo op je rug kun je dat beter met 70kg lichaamsgewicht doen dat met 85.
Naar wat ik gelezen heb is bij het rucken de extra massa, itt rennen, vaak een voordeel.

Tot op zekere hoogte en mits het vooral meer spiermassa is, je zeult een kleiner percentage lichaamsgewicht mee, en door de extra padding gaat de lading minder snel zeuren.

Maar dat is alleen maar wat ik veilig van achter het beeldscherm gelezen heb.

OT:
Zorg gewoon dat je fit blijft en eet meer, als je niet de ganse dag fysiek bezig bent kan je dat heus wel bijeten/overcompenseren.

Ik denk niet dat het een goed idee is om opeens te gaan rennen op kisten, wordt dat niet tijdens de opleiding langzaam opgebouwd?

Leuk dat je dit gaat doen, succes!
 
Laatst bewerkt:
edit
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat het een goed idee is om opeens te gaan rennen op kisten, wordt dat niet tijdens de opleiding langzaam opgebouwd?

Niks langzaam opbouwen.

Gewoon kisten aan, overall, koppel en speer (helm mag later). Op zoek naar een ondiepe sloot voor een slotenmars, worden de kisten direct goed ingelopen!
 
oh oké wat leuk welke test heb je gedaan ? Voor de medische keuring zelf hoef ik ook niet perse een uitstekende conditie te hebben. alleen mijn opleiding start een maand later. En daarvoor heb ik wel een ijzersterke conditie nodig.
Die test met wat boomstammen sjouwen rennen en paar keer optrekken en opdrukken echt een grap achteraf...!
 
Die test met wat boomstammen sjouwen rennen en paar keer optrekken en opdrukken echt een grap achteraf...!
Oh oké hoelang duurde het dan ?
 
Niks langzaam opbouwen.

Gewoon kisten aan, overall, koppel en speer (helm mag later). Op zoek naar een ondiepe sloot voor een slotenmars, worden de kisten direct goed ingelopen!
Geen enkel probleem gas der op !!
 
Naar wat ik gelezen heb is bij het rucken de extra massa, itt rennen, vaak een voordeel.

Tot op zekere hoogte en mits het vooral meer spiermassa is, je zeult een kleiner percentage lichaamsgewicht mee, en door de extra padding gaat de lading minder snel zeuren.

Maar dat is alleen maar wat ik veilig van achter het beeldscherm gelezen heb.

OT:
Zorg gewoon dat je fit blijft en eet meer, als je niet de ganse dag fysiek bezig bent kan je dat heus wel bijeten/overcompenseren.

Ik denk niet dat het een goed idee is om opeens te gaan rennen op kisten, wordt dat niet tijdens de opleiding langzaam opgebouwd?

Leuk dat je dit gaat doen, succes!
Oh oké Naja ik ben het opzich wel gewend om op kisten te rennen. dus dat is geen probleem. Ja dankjewel
 
Heb er zelfs de medailles van. :D
ww2-german-nazi-iron-cross-second-class-medal-award-wehrmacht-or-waffen-ss-nice-one.jpg
 
Back
Naar boven