Fitness Seller

Snel en veel aankomen voor defensie

Bezoekers in dit topic

ww2-german-nazi-iron-cross-second-class-medal-award-wehrmacht-or-waffen-ss-nice-one.jpg

Ik ga niet de moeite doen om er fotos van te nemen :)

Teller staat op 4 binnekort komt de 5e :)
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar ga jij met 60kg lichaamsgewicht (65kg met de 5kg erbij) ons land beschermen?
Jij hebt nooit in het leger gezeten. Ga eens kijken wat er bij het 2REP in Calvi zit of bij de Special Forces in de meeste landen. Met zware bodybuilders ben je niet in het leger want die kunnen niets buiten zware gewichten heffen. Wat ben je met een bb'er die met moeite een touw op kan klimmen, niet kan lopen of met moeite een hindernissenpiste kan afleggen. Sportieve gasten die tegen een stoot kunnen, hebben ze daar nodig. En die lichtere gewichten in de UFC. Kunnen die je land niet verdedigen? Dat zijn ook mannen met stats van topicstarter.
 
Lopen, push ups, pull ups, en iemand op je schouder leggen en daar korte afstanden (50 tot 100m) mee lopen. Dat moet je oefenen. Meer moet dan niet zijn. Op het einde van je opleiding moest je 200m met je buddy op je schouder + bepakking en 2 geweren binnen een bepaalde tijd kunnen. Dat was voor mij het moeilijkste. Ik woog nog geen 75kg en was 1m87 maar was met die stats één van de besten die uit de para commando opleiding kwam. Je moet ook veel rotsklimmen en dan moet je ook niet teveel lichaamsgewicht meesleuren. Als je wat kan lopen, stelt een speedmarch van 16 km met materiaal niet veel voor. Je moet dat binnen 2 uur kunnen doen.
 
Back
Naar boven