AndroidHealthClinic

Snel geld verdienen: De spermabank (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Brutez

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2004
Berichten
7.359
Waardering
54
Ik zag gisteren op tv een kerel, jaar of 20, die 3 keer per week naar de spermabank ging. Hij kreeg 50 dollar per keer. Reken maar eens uit wat ie in de maand verdient alleen al door 3 keer in de week een potje vol te spuiten. Dat wil ik dus ook. Nou was dit natuurlijk weer eens in Amerika maar ik vraag me af of dat in Nederland ook zoveel verdient. En zullen er nog bepaalde eisen of zo zijn waar je aan moet voldoen? Weet iemand er meer van of heeft er iemand ervaring mee (je hoeft je niet te schamen bro)??
 
goed idee man . ik masturbeer ongeveer 1x per dag dus waarom zou ik het niet in de spermabank doen en er nog voor betaald worden :)


maarre brutuz ik dnek niet dat iemand jouw zaad wilt ;) behalve jopie dan die me blijft lastig vallen voor een proefstaal
 
Dat weet ik niet, maar ik lees wel vaak in de krant dat ze testen met mensen doen!! Dan moet 1 of 2 of meer weken daar blijven en het verdient redelijk goed. Vaak zie je bedragen van een paar duizend euro. Misschien iets voor jouw dan. ;) ( Meestal zoeken ze mensen die gezond zijn en niet roken).
 
koetje zei:
goed idee man . ik masturbeer ongeveer 1x per dag dus waarom zou ik het niet in de spermabank doen en er nog voor betaald worden :)


maarre brutuz ik dnek niet dat iemand jouw zaad wilt ;) behalve jopie dan die me blijft lastig vallen voor een proefstaal

Bro, het gaat hier over doekoe's he dus een beetje serieus..
 
johnny 01 zei:
Dat weet ik niet, maar ik lees wel vaak in de krant dat ze testen met mensen doen!! Dan moet 1 of 2 of meer weken daar blijven en het verdient redelijk goed. Vaak zie je bedragen van een paar duizend euro. Misschien iets voor jouw dan. ;) ( Meestal zoeken ze mensen die gezond zijn en niet roken).
ik trek me eigen liever af bro, je krijgt echt niet zomaar een paar duizend euro voor een test die niet gevaarlijk is of zo..
 
Brutez zei:
ik trek me eigen liever af bro, je krijgt echt niet zomaar een paar duizend euro voor een test die niet gevaarlijk is of zo..
Het staat vaak genoeg in de krant. Het is niet gevaarlijk ofzo, soms hoor je alleen dat je een beetje ziek ervan wordt, maar meer ook niet. Ik zal is een keer een stuk op DBB zetten.
 
Mja weet waar je aan begint, voor je het weet ben je pappa van 1000 kids zonder dat je het weet.
 
eduardjanssen zei:
Mja weet waar je aan begint, voor je het weet ben je pappa van 1000 kids zonder dat je het weet.

Ik neem aan dat ze niet mijn adres aan die kids geven, toch?
 
Ze kunnen bij dergelijke onderzoeken toch vaak alleen maar de korte termijn gevolgen/bijwerkingen vaststellen, wie weet wat je eraan overhoudt op de lange termijn...
 
Brutez zei:
Ik neem aan dat ze niet mijn adres aan die kids geven, toch?


Nee dat doen ze niet. Maar voor je eigen gevoel bro. Stel je bent 50 straks ja, je komt een mooi bloempje tegen van 20 je ligt haar te krikken en after wards verteld ze je ik heb mijn pa nooit gekend. Wat blijkt haar ouwe heeft zich af lopen sjorren in de spermabank...Denk erover na :D.
 
eduardjanssen zei:
Mja weet waar je aan begint, voor je het weet ben je pappa van 1000 kids zonder dat je het weet.


Mja denk je dat al die kinderen er genoegen mee nemen met de wetenschap dat ze hun moeder een paar uur op de kop hebben gehangen op zolder aan een waslijn en er zo een potje met blubber in hebbe laten lopen. Velen willen op latere leeftijd nog weten uit welke bestandsdelen ze zijn voortgevloeid.
Ik vind die kunstmatige inseminatie (ofzoiets) maar brak hoor!
 
dat wil ik ook :D Rukken is mijn hobby, dus waarom niet van je hobby je werk maken? :cool:
 
eduardjanssen zei:
Nee dat doen ze niet. Maar voor je eigen gevoel bro. Stel je bent 50 straks ja, je komt een mooi bloempje tegen van 20 je ligt haar te krikken en after wards verteld ze je ik heb mijn pa nooit gekend. Wat blijkt haar ouwe heeft zich af lopen sjorren in de spermabank...Denk erover na :D.

Ik kan er echt nee mee zitten hoor en ik help dan toch al die vrouwen aan een kind. Dus het is nog goed en dankbaar werk ook.

Maar heeft er niemand ooit serieus aangedacht of ervaring mee of zo??
 
Een mattie van me had zo'n test op zich laten uitvoeren (pilletjes slikken) en hij kreeg voor 3 dagen een kwartiertje langskomen zo'n 300Euro! Volgens mij gaat het bij die tests altijd om de laatste fase van een nieuw farmaceutisch product wat al eerst een jaartje of 10 door controles is heengehaald en op dieren is getest ...
Ik ga het zelf niet doen, maar de verleiding is soms wel groot -) 1000Euro voor 1 weekje in een nest blijven liggen.
 
Ik wil niet een week in m'n bed liggen ik wil rukken, blijf eens ontopic!
 
Op het melodietje van "De pizzahut": Deee spermabank, de spermabank, ja we gaan met z'n allen naar de spermabank :cool:
Mmm makkelijk geld, is idd het overwegen waard. :D
 
ik zou echt niet willen leven met de gedachte dat er ginds enkele kids van mij rondlopen die ik nooit zal zien of kennen.
 
Voor mijn sperma krijg ik maar 20 euro per keer, niet echt de moeite waard dus..

Maar ik heb iets anders gevonden. Dit ga ik een keer proberen:

Pharma Bio-Research is een onafhankelijk geneesmiddelen onderzoeksinstituut. Gezonde mannen (18-65 jaar) gezocht die niet of licht roken voor deelname. 30 dagen in de kliniek. Vergoeding EUR3.700, - 11 dagen in de kliniek. Vergoeding 1183 euro.

Opzich niet slecht.
 
johnny 01 zei:
Het staat vaak genoeg in de krant. Het is niet gevaarlijk ofzo, soms hoor je alleen dat je een beetje ziek ervan wordt, maar meer ook niet. Ik zal is een keer een stuk op DBB zetten.

Totdat er over 5 jaar ineens een penis op je voorhoofd begint te groeien..
 
als ik me niet vergis is er het een en ander veranderd omtrent sperma doneren, volgens mij kan dat dus niet meer anoniem. Want die kinderen zouden ook het recht hebben om te weten wie hun vader is, aangezien ik dit niet 100% zeker weet zou ik toch eerst eens je eigen goed laten informeren, voor je het weet moet je de opvoeding van een stel koters op je nemen.
 
Back
Naar boven