AndroidHealthClinic

Snel moe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
10 jul 2020
Berichten
1
Waardering
0
Als ik bijvoorbeeld mijn borst-tricep dag neem, dan heb ik mijn borst oefeningen gehad. Daarna heb ik nog net genoeg kracht om 1 tricep oefening te doen, maar bij de oefening hierna lukt het me zelfs al niet meer om een paar kilo te doen.

Bij biceps precies hetzelfde verhaal. Als ik maar 1 oefening doe dan kan ik wel aardig wat, maar bij de oefening hierna is de tank al leeg.

Hoe kan dit en hoe kan ik dit verbeteren?

 
Laatst bewerkt:
Hé ?

Hoe kan dat nou ?
Hoeveel doe je dan voor borst ?
Of hoe lang train je al in jaren ?
Hoe ziet je week eruit ?
Eet je voldoende kwaliteit?
Slaap ?

Ik doe na borst, rug, en biceps en dan wil ik eigenlijk nog niet naar huis, maar het is genoeg en ik heb honger dan.
 
Als ik bijvoorbeeld mijn borst-tricep dag neem, dan heb ik mijn borst oefeningen gehad. Daarna heb ik nog net genoeg kracht om 1 tricep oefening te doen, maar bij de oefening hierna lukt het me zelfs al niet meer om een paar kilo te doen.

Bij biceps precies hetzelfde verhaal. Als ik maar 1 oefening doe dan kan ik wel aardig wat, maar bij de oefening hierna is de tank al leeg.

Hoe kan dit en hoe kan ik dit verbeteren?
Ik los dat soms op door na bv zwaar te benchen (echt moe) even een volledig andere spiergroep te trainen (bv buikspieren) en dan pas triceps te trainen. Ondertussen eventueel iets met snelle suiker drinken.
 
Wel logisch zeker als je dicht tot failure gaat op zware borst oefeningen en dat dan ook nog op triceps probeert. Hoeveel oefeningen en sets doe je voordat triceps aan bod komt?

Als dat er niet te veel zijn misschien de ene dag borst zwaar triceps licht en een andere dag van de week triceps eerst zwaar en daarna borst licht.
 
Je traint dicht tegen failure aan , je zit mogelijk een een cut of je bent niet sterk genoeg en wil "ego liften "
 
Als ik bijvoorbeeld mijn borst-tricep dag neem, dan heb ik mijn borst oefeningen gehad. Daarna heb ik nog net genoeg kracht om 1 tricep oefening te doen, maar bij de oefening hierna lukt het me zelfs al niet meer om een paar kilo te doen.

Bij biceps precies hetzelfde verhaal. Als ik maar 1 oefening doe dan kan ik wel aardig wat, maar bij de oefening hierna is de tank al leeg.

Hoe kan dit en hoe kan ik dit verbeteren?

Plaats je schema, voeding en dagindeling eens.
 
kapoet is kapoet toch :shrug:

ik weet niet hoelang je al traint maar als beginner is het niet eens nodig om armen te isoleren
 
probeer een trainingsdag te reserveren voor alleen biceps en triceps,maybe it will work for you
 
sheridanburill post eens je trainingsschema, zou graag met je meewillen kijken hoe en wat! Maar dan moet je zoals Steks bericht wel even inloggen en antwoorden.
 
Back
Naar boven