MuscleMeat

Snelkook Zilvervliest rijst

Bezoekers in dit topic

romano1986

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2006
Berichten
1.297
Waardering
5
ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar nergens krijg ik een antwoord op de vraag als snelkook zilvervliestrijst nou slechter is dan normale zilvervliestrijst :rolleyes:

Iemand ???
 
Snelkookrijst heeft minder vitaminen en mineralen en ook minder smaak. Ook al heb je wel snelkookrijst die wel redelijk goed zijn voedingswaarde behoudt. Alleen zijn dat meestal niet de commerciele varianten die binnen 8 minuten klaar zijn, maar meer de varianten die ongeveer de dubbele kooktijd behoeven.
 
ah dankjewel das duidelijk :D
 
Snelkookrijst heeft minder vitaminen en mineralen en ook minder smaak. Ook al heb je wel snelkookrijst die wel redelijk goed zijn voedingswaarde behoudt. Alleen zijn dat meestal niet de commerciele varianten die binnen 8 minuten klaar zijn, maar meer de varianten die ongeveer de dubbele kooktijd behoeven.

Hoe weet je dat eigenlijk ?

Ik krijg altijd het idee dat ze in de fabriek met snelstoom produktie-processen het voedsel eerder gaar krijgen met juist een minder verlies aan vitamines dan dat er bij mij thuis in het pannetje gebeurd als ik het 2 keer zo lang moet koken.
 
Back
Naar boven