MuscleMeat

Snelle eiwitten langzaam maken

Users who are viewing this thread

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
even een bump van 4 jaar, ik zou niet kiezen voor casseine eiwitten puur en alleen omdat het inferieure eiwitten zijn en dat er een hele marketing campagne is gestart die dit probeert te verbloemen en dit product wel een functie probeert te geven.
Ik doe rond de 4ml olijfolie in mijn shake, dit is afdoende om de whey proteine te vertragen.
Caseine-eiwit is een prima eiwitbron. Het leucinegehalte is iets lager dan dat van wei-eiwit, maar zo heel boeiend is dat nou ook weer niet. En die 4 ml olijfolie in je shake zal nagenoeg niks doen voor de opnamesnelheid van je wei-eiwit. Onderzoek waarbij 19 gr dubbele room (goed voor 9 gr vet) en 20 gr maltodextrine werden toegevoegd aan 48 gr wei-eiwit vertraagt de opname ook niet (zie Hall et al. [2003], het verloop van de plasmaconcentratietijdcurve komt heel goed overeen met die van Calbet & Holst [2004] waarbij alleen wei-eiwit werd toegediend). Laat staan dus dat 4 ml olijfolie daar wat aan gaat veranderen.

IronWarfare

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
4 dec 2007
Lengte
1m83
Massa
110kg
Een mega bump die mega snel weer ontkracht werd :D

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Een mega bump die mega snel weer ontkracht werd :D
Heb toevallig onlangs voor m'n boek alle farmacokinetische studies gelezen m.b.t. wei-eiwit en caseine-eiwit :cool:

intp1s.png

Bikkel94

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
20 dec 2013
Lengte
1m77
Massa
74kg
Vetpercentage
17%
Heb toevallig onlangs voor m'n boek alle farmacokinetische studies gelezen m.b.t. wei-eiwit en caseine-eiwit :cool:

intp1s.png

Wanneer is jouw boek te koop?

Naar boven