XXL Nutrition

Snelle eiwitten langzaam maken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

even een bump van 4 jaar, ik zou niet kiezen voor casseine eiwitten puur en alleen omdat het inferieure eiwitten zijn en dat er een hele marketing campagne is gestart die dit probeert te verbloemen en dit product wel een functie probeert te geven.
Ik doe rond de 4ml olijfolie in mijn shake, dit is afdoende om de whey proteine te vertragen.
Caseine-eiwit is een prima eiwitbron. Het leucinegehalte is iets lager dan dat van wei-eiwit, maar zo heel boeiend is dat nou ook weer niet. En die 4 ml olijfolie in je shake zal nagenoeg niks doen voor de opnamesnelheid van je wei-eiwit. Onderzoek waarbij 19 gr dubbele room (goed voor 9 gr vet) en 20 gr maltodextrine werden toegevoegd aan 48 gr wei-eiwit vertraagt de opname ook niet (zie Hall et al. [2003], het verloop van de plasmaconcentratietijdcurve komt heel goed overeen met die van Calbet & Holst [2004] waarbij alleen wei-eiwit werd toegediend). Laat staan dus dat 4 ml olijfolie daar wat aan gaat veranderen.
 
Een mega bump die mega snel weer ontkracht werd :D
 
Een mega bump die mega snel weer ontkracht werd :D
Heb toevallig onlangs voor m'n boek alle farmacokinetische studies gelezen m.b.t. wei-eiwit en caseine-eiwit :cool:

intp1s.png
 
Heb toevallig onlangs voor m'n boek alle farmacokinetische studies gelezen m.b.t. wei-eiwit en caseine-eiwit :cool:

intp1s.png

Wanneer is jouw boek te koop?
 
Back
Naar boven