Fitness Seller

Snelle ester blast

Bezoekers in dit topic

010010

Cool Novice
Lid geworden
21 apr 2014
Berichten
66
Waardering
3
Lengte
1m81
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Hello!

Ik wou eens kijken wat jullie zeggen van de volgende blast.

Ik blast/cruise al zo'n 3 jaar op test-e met een cruise of trt dosis van 200 mg per week ( 2 injecties van 100 mg). Ik heb nog voor een week of 8 Test - p en mast p liggen + nog wat d-boll.

Is het een idee om een korte kuur te doen als een soort booster nog voor mijn zomer kuur. Vanaf begin juni start ik altijd mijn lange kuur tot september. Ik zou dus nog een korte blast kunnen doen met daarna voldoende tijd om alle waardes weer netjes te krijgen voor de lange blast.


Ben benieuwd wat hiervan gevonden word :-)
 
8 weken met test en mast p kan makkelijk. is ook redelijk snel weer uit je systeem en dan ben je in juni allang weer herstelt.
Dus zie niks verkeerds. is dan wel om de dag zetten btw he. daar ook rekening mee gehouden? dus word dan 3 a 4 keer zetten pw in plaats van 2 keer.
Dus niet dat je dan nog 2 keer PW aan heb gehouden zodat je eignlijk maar 5 weken heb ipv 8
 
8 weken met test en mast p kan makkelijk. is ook redelijk snel weer uit je systeem en dan ben je in juni allang weer herstelt.
Dus zie niks verkeerds. is dan wel om de dag zetten btw he. daar ook rekening mee gehouden? dus word dan 3 a 4 keer zetten pw in plaats van 2 keer.
Dus niet dat je dan nog 2 keer PW aan heb gehouden zodat je eignlijk maar 5 weken heb ipv 8
Ja ik ga het om de dag zetten inderdaad, de test op 175 mg zodat ik rond de 600 uit kom per week, mast op 150 om de dag en de d boll op 50 per dag. Thanks voor je reactie!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven