MuscleMeat

Snelle hap om 10 uur en om 15 uur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

blue Skelet

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2003
Berichten
9
Waardering
0
hallo,

ik heb voor mezelf een eetschema opgesteld, maar ik weet niet goed wat te eten om 10uur en om 15uur (rekening houdend dat ik op die momenten op school een kleine pauze heb van 10 minuutjes). Het zou iets moeten zijn dat heel snel binnengaat, maar toch redelijk veel eiwitten bevat...
Hebben jullie enige suggesties??
 
neem een bak kwark mee (vreet desnoods de kwark in de plee op als je dat TE vind :D), volkoren boterhammen met kipfilet/ei/pindakaas , proteine-shakes, melk......
 
blikje tonijn; ong. 40gr eiwit per blik
 
boterhammen met kip.
 
idd, al t bovenstaande juist.

en je bent niet de enige. ik heb t zelfde probleem, ik doe t als volgt:

ik neem twee boterhammen (volkoren of meergranen) waaar ik pindakaas met ei tussenprop. stinkt wel maar goed, niet zo erg als tonijn.
en mijn andere tip is om die boterhammen op te vullen met 150 gram kalkoenfilet. dit doe ik vaak. dus geen broodje met kalkoenfilet maar kalkoenfilet met brood.

Hier kan je ook nog genoeg tips vinden
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=3960&highlight=studenten
 
Originally posted by dandyman
idd, al t bovenstaande juist.

en en mijn andere tip is om die boterhammen op te vullen met 150 gram kalkoenfilet. dit doe ik vaak. dus geen broodje met kalkoenfilet maar kalkoenfilet met brood.

:) :D

naar de plee en douw alles erin, hup wat water en spoelen maar, heb een tijd mealreplacements gebruikt, per serving 40gr pro en 30 gr carb + vita etc etc werkte wel ok, sochtends maken en dan in een bidon mee,

gewoon beetje inventief zijn en eigenlijk kun je alles wel doen/meenemen
 
Back
Naar boven