XXL Nutrition

sneller afwijken van je schema in de zomervakantie

Bezoekers in dit topic

Riko

Cool Novice
Lid geworden
9 jan 2011
Berichten
129
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
68kg
Vetpercentage
11%
hebben jullie dat ook wel eens, dat je gemakkelijker eens een ijsje gaat eten doordeweeks met je vriendin, of een lekker broodje roomkaas eet tijdens een dagje weg, een colatje op het terras, een mac flurry als het warm weer is....

op een 1 of andere manier gaat dat bij mij in de zomervakantie sneller als tijdens de schoolperiodes...
ligt ook een beetje aan je doel etc.
maar vanavond zat ik dus met me vriendin een ijsje te eten savonds rond 11 uur en ik had daar voor getraind en goed gegeten... maar ik voel me er totaal niet schuldig over. of gaat zo'n ijsje ten koste van je lichaam?
ik zie het bij mezelf niet snel gebeuren met 178cm, 64kg.... vet% 11

hebben jullie dit ook?
 
64 kg, al dat extra eten zou je juist goed doen.
 
64 kg, al dat extra eten zou je juist goed doen.

Junk kan niet echt kwaad zolang het in je macro's past.
Wel is er een voordeel van junken, ik krijg een redelijke testesteron boost van vele suikers ,merk het zeker aan mijn libido.
 
ik vermager altijd in de zomervakantie, gewoon veel minder tijd en zin om te eten, vooral als je hele dagen feest, misschien heeft dat te maken dat ik terug vrijgezel ben na 3 jaar :p
 
Gewoon meeberekenen in je kcal en macro's, niks aan de hand. Als je 64 kg weegt misschien gewoon er bovenop eten :)
 
ja het is heel wisselvallend..

ik heb ook geen voedingschema, wel weet ik dat mijn onderhoud met 3 keer per week krachttraining 2500kcal is en en dat ik normaal bulk op ongv 2900 kcal.

soms wordt ik laat wakker en eet je over het algemeen minder op een dag maar dan neem ik savonds ergens een cola of een ijsje of iets ongezonds... dus dat vult het wel weer aan...

maken jullie dit ook wel eens mee of gaat dit echt tegen jullie zin in?
 
Ja de zomervakantie is vrij moeilijk.

Ben nu 1,5 week terug van vakantie,maar ik raak moeilijk terug in mijn ritme.
Ben ook aardig wat aangekomen door het teveel genieten.

Ik weet er ook moeilijk mee om te gaan. Vooral omdat er elk weekend wel iets te doen is.
 
Niet echt veel last van om eerlijk te zijn. Met de vakantie heb ik juist meer tijd om aandacht te besteden aan clean eten :D
 
Back
Naar boven