AndroidHealthClinic

Snider contest log

Bezoekers in dit topic

SUper foto zeg! De cut is nice gegaan :D
 
tnx amigo's, tijdens de cut is het altijd 'shit het gaat slecht', en dan is het eindresultaat gewoon zo leuk, heerlijk gevoel achteraf, deze keer de shape maar niet gelijk verzieken met allerlei rommel!

veel succes aan iedereen en benieuwd naar al jullie eindfoto's.
 
Huh, niet lekker aan het genieten nu :p
Nou ik weet het wel maandag.
 
ja hoor, voor de rest van de dag, dan weer lekker diëten, maar niet om af te vallen, gewoon weer aan de kip en rijst enzo
 
woow haha okee voel me nu echt een ecto en durf bijna mijn foto's niet meer te maken morgen haha xD

goed gedaan man ;)
 
tnx bro :D maar post toch je foto's maar!

deze komt niet in de collage, maar wou ik jullie niet onthouden omdat ik em best cool vind:

15i836u.jpg
 
Haha dat stukje benen is gruwelijk bruin haha

Goed fysiek man
 
bah, ik weeg gewoon 7 kilo meer intussen, gewoon een en al vocht, zelfs niet echt (buiten anderhalve dag) gek gegegeten, sinds maandag weer het dieet aangehouden...
 
Haha ziek man. Erg benieuwd naar je pics ook buffwl
 
inmiddels is er 4.5 kilo vocht weer weg, ik denk dat ik er nog 2 kan wegplassen de komende week, abs zien we eindelijk weer verschijnen :D
 
Gefeliciteerd met je 3e plek! :)
 
Gefeliciteerd met je 3e plek! :)

met grootse dank! ik snoep veel van jullie supps trouwens :D WAT EEN RECLAME MAAK IK HIER!



ik zal wekelijks a 2wekelijks fotoupdates loggen met eventuele voedingsveranderingen en stats, zeker naar komende wedstrijden toe.

maak ik gewoon een nieuw log aan? Ben inmiddels ook van naam veranderd.
 
Proficiat met je 3e plek Boris! Fysiek ziet er zee goed uit!:thumb:
Mail ons even op info@sportfood.nl voor je prijs, dan feesten we even verder!:D
 
Back
Naar boven