AndroidHealthClinic

Snider contest log

Bezoekers in dit topic

change in dieet:

#1: 1 zakje quaker instant + 180ml lactosevrije melk, 1.5sneden peperkoek, 1 ei + 8 eiwitten

#2 , 3 en 4: 40g volw rijst + 150g kipfilet + brocolli, de drie samen met 10g sesamolie

prwo: bcaa's, caf, glut

pwo: 50g carbs, 35g whey, bcaa, glut

#6: 40g volw rijst + 150g kipfilet, geen olie, appeltje

#7: misc caseine 30g + 150ml lactosevrije melk + water tot drinkbaar
 
ik volg je ;)

ziet er bruut uit man die foto's, zeker een kanshebber!
 
dankje

vandaag rustdag
zitten momenteel op -2kg, helft wsh vocht, gezicht ziet er weer 'stralender' uit :)

ik krijg honger, en we doen nog niet eens low days
hehehehehe

leuke tip voor de zomerdiëters:

miscellar caseine opschudden met niet teveel lactosevrije melk, zodat hij echt dik is, en dit 1-2 uurtjes in de diepvriezer van -4, niet laten vastvriezen, en je hebt een lekker vol eiwit-pudding-ijsje, stilt de honger ook
 
leuke tip voor de zomerdiëters:

miscellar caseine opschudden met niet teveel lactosevrije melk, zodat hij echt dik is, en dit 1-2 uurtjes in de diepvriezer van -4, niet laten vastvriezen, en je hebt een lekker vol eiwit-pudding-ijsje, stilt de honger ook

Zal het eens proberen, maar caseine zit toch langzame eiwitten in, dus overbodig om overdag te pakken?
Ik pak namelijk altijd een caseine shake voor het slapen.

Btw gewoon in een shakebeker laten zitten bij het invriezen, en kan het ook met water?
 
die caseine shakes zijn sws dik van zichzelf toch? had die van B&F en met 250ml melk was het net half gesmolten soft ijs :P

maar idd keertje in vriezer gooien en kijken wat het doet
 
verder in mn cut neem ik caseine ipv whey (behalve post wo), ook overdag, deze zorgt voor minder insulineafgifte.

"Wie regelmatig wei eiwit gebruikt, krijgt een stijging van zijn insulinespiegel. Op een nuchtere maag stijgt, na de consumptie van wei eiwitten, de insulinespiegel met 21%, caseïne had dit effect niet. Mensen die geneigd zijn makkelijk vet op te slaan kunnen dan misschien beter caseïne inschakelen in plaats van wei. Anderzijds is de gestegen insulinespiegel wel interessant voor wie extra massa wil verkrijgen. (C.Hoppe et al, 2009)

Wei eiwitten blijken ook het best spiermassa vast te houden bij personen die niet trainen, als ze bijvoorbeeld een week ziek in bed liggen. (R.Antonione et al, 2008)

caseine kan spierafbraak met 34% voorkomen tot 7 uur lang.
Van caseïne stijgt de insuline spiegel niet, wel stijgt de IGF-1 spiegel. Deze steeg met 15%. (C.Hoppe et al, 2009)"
 
Laatst bewerkt:
maar de gestegen insuline spiegel is wel interessant voor als je extra massa wil, maar dan toch ook gelijk voor het vasthouden van de massa?

wel leuke onderzoeken, toevallig ook volledige link van?
 
Nice fysiek.
Tussen welke 2 foto's ging de spuit erin (no hate)?
 
Nice fysiek.
Tussen welke 2 foto's ging de spuit erin (no hate)?

vlaming zijnde spuit ik natuurlijk niet.

wat ik doe tijdens mn cut is tijdens de low en medium carb days mn insuline extreem beperken (mijn natuurlijk geproduceerde insuline door mijn eigen pancreas, voor sommige er iets anders van maken :D) en op de high days hem hoog te houden, dan is er ook whey bij, maar doorgaans tijdens cut gebruik ik caseine. (hier krijg ik ook minder acne van)

inmiddels heb ik al twee dagen de griep, en zie ik er ook zo plat als shit uit :o

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 13:37 ----------

maar de gestegen insuline spiegel is wel interessant voor als je extra massa wil, maar dan toch ook gelijk voor het vasthouden van de massa?

wel leuke onderzoeken, toevallig ook volledige link van?

HOPPE,C., MOLGAARD, C., DALUM, C., VAAG, A., MICHAELSEN, K.F., Differential effects of casein versus whey on fasting plasma levels of insulin, IGF-1 and IGF-1/IGFBP-3: results from a randomized 7-day supplementation study in prepubertal boys. European journal of clinical nutrition, 2009, advance online publication

zo vindje em wel terug
 
Laatst bewerkt:
Als dit inderdaad 100% natural is, dan helemaal petje af.
 
voel me al pakken beter

vandaag een eerste highcarbday gedaan om er volledig boven te komen. straks trainen, borst en schouders, morgen rug en hammies.
 

niet op high dagen, die zijn er om mn glycogeen weer ff bij te vullen. (nu een high geplaats omdat ik ziek was)

schema is als volgt

zondag: low
maandag: med + armen + cardio
di: hi + benen
wo: low + cardio
do: med: borst en tri +cardio
vrij: hi + rug + bi
za: med + schouders + hams +cardio

kuiten en buiken 2-3x per week

voel me vandaag geen halve flap waard weer,msh toch een dagje te vroeg gaan trainen.
ook geen crap geslapen, had msh geen cortisonespuitje (nasaal) moeten nemen en zo laat nog een pseudo-efedrine (op voorschrift anti-allergie met antihistaminicum)...liggen draaien en keren tot half 4 en om 6 wakker, juij... toch maar ff rustig houden, we hebben nog 7 weken en (ook mede de griep) zijn we al 3 kilo lichter op 2 weken, buik is nu ook plat, die is normaal bol van de vulling erin :D
 
carbcyclen is gestart, vandaag nog een medium, de portie rijst is een 40gram per keer, yay...
 
haha lekker he?

Hoeveel vp sta je nu dan?
 
'op het oog' geschat een 9. zal iets duidelijker zijn als mijn haar eraf is volgende week
 
de bruutheid is er wel vanaf, ik oog plat en de lowdag is morgen pas lol.

benen trainen ging wel nog ok, de kracht is wel duidelijk minder, en honger dat het niet normaal is.
 
Hoe ons op de hoogte met foto's :)?
Tegen de honger kan je misschien een fatburner pakken, werkt goed.
 
het probleem is als de buzz uit de fatburner is dat ik plots een bingeaanval krijg, ik gebruik wat lipo6x die ik nog liggen had, ik heb ook nog de blacks, maar die doen me beroerd voelen.

gelukkig is het vandaag high day, deze doe ik ook echt vrij hoog, echt goed eten, wat lager in eiwit en zeker vet wel.

gisteren 55 minuten cardio gedaan, het doel op de low day is 45, maar we bleven maar pompen :D

vanavond titties, het schema blijft hetschelfde maar zonder fst7, gewoon hard en zwaar rond de 8 reps

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 14:08 ----------

woensdag of donderdag een nieuwe foto
 
haha nu al zoveel cardio?
 
Back
Naar boven