XXL Nutrition

Snider contest log

Bezoekers in dit topic

Wat denk je dat je vp op uitkomt dan?
 
nooit gemeten deze cut, met het vocht is het best wat moeilijk in te schatten, ik gok 5 ofzo, als het er maar goed uitziet, mn huid wat dunner krijgen en zeiken als een gek en het moet er veeeel beter gaan uitzien dan wat het nu is :D

morgen maar es noteren wat ik eet tijdens die deplete
 
Mooi laag man;)

Lekker bezig jij
 
niet zo, wegens overtraining zit er echt zulke laag vocht op de meeste dagen, niet normaal, ik hoop echt het eraf te krijgen
 
Jawel man.

Dat komt wel goed.

Je kan kilo's vocht kwijtraken in paar dagen;)
 
hopelijk, want het is ook behoorlijk cortisol gerelateerd, dus ik hoop dat het los wil
 
ik ben echt al zo pissed op alles en iedereen
 
depleten zuigt, daarenboven blijk ik grieperig te zijn, gisteren wou mn eten al niet zakken, buik werd helemaal opgeblazen erg slecht geslapen, nu zit ik met keelpijn en ik heb het wat koud (en het is 24 graden), ook moe als een hond die moe is.

vandaag op het menu:

12 eiwitten + 3 gelen
1 zakje quaker oats
2 koffies

rond trainen 50g whey en 30g waxy maize

250g kip + brocolli en schep pindakaas

40g caseine in water

200g kip + 25g bruine rijst en tomaatjes

200g kip en halve mini-jonagold (jaja een hele minijonagold zou mijn shape killen he)

40g caseine in water

water vandaag 5l


het is weinig, doch krijg ik het amper binnen door me ziek te voelen
 
eens malatonine geprobeerd, na enkele jaartjes niet, eindelijk geslapen als een roos, 9u lang, zelfs met mn ruit open, en ik ben een lichte slaper...heerlijk

ik kreeg wat acne en het is overnight ook gewoon weg, weird

vanmiddag is het hier BBQ, wat vlees afwegen en groentjes voor mij dus. het hoeft niet altijd aso te zijn ook al zit je op dieet.
 
ik zit me reeds bezig te houden met het gameplan voor na volgende week. voeding is uitgedokterd, ook eens training genoteerd ipv telkens intuitief te trainen met gewone reps, we gaan toch es wat specialer doen.

niet dat dit relevant is voor deze fotowedstrijd, maar het is erg leuk om dat al te doen :D
 
Vertel dan bro:D
 
basicly de maaltijden focussen op het ontbijt en pre en postworkout, en doorheen de dag een stuk lager in KH, wat lager in E en hoger in V.

in getallen rondom de training 40-60g KH +25g E prewo
postwo 80-100 KH + 40E
+1u 80-100g KH + 20g whey + 150g kip (dus ook weer 40-45g E)
+1.5u 40g Kh + 100 kip

doorheen de dag porties bruine rijst beperkt tot 50g en 100-125g kipfilet, maar dan wat noten/pindakaas of whatever

ontbijt dan 2 zakjes quaker instant + lactosevrije melk, 2 sneden peperkoek, 2 sneden multigranentoast met confituur + 1 banaan en een eiwit of 8

snachts mn vertrouwde caseine






trainen eens wat met DC en dropsets




en als update: sinds vrijdag - 2kg
 
- 1kg tegenover gisteren

nog 1 depletiedag vandaag, 7-8l en geen zout meer

time to piss
 
Haha zeker veel pissen.

Komt wel goed bro.

Vandaag geen dorst in ieder geval :D
 
potverdomme wat voel ik me slecht lichamelijk. dit is waar het allemaal om draait in dat bodybuilding gedoe, je moet beter worden, je moet winnen, je moet er staan. je voelt je zo slecht als shit en straks ga je toch nog maar het laatste depleten. de allesoverheersende drang om te winnen is erg present. Al is het niet per sé voor de prijs...winnen is gewoon een must.

laatste training, hopelijk degelijk slapen, en morgen laden...

ontbijt: 2 zakjes quaker instant, 2 sneden peperkoek, 100g pasta, beetje whey

maaltijden 2 - 5 : 100g rijst + 50g kipfilet

maaltijden 6-8 : 70g rijst + 50g kipfilet

dit geldt ook voor donderdag


vrijdag worden het maaltijden van havermout, honing, meel (geen zelfrijzend, hier zit natriumbicarbonaat in), wat banaan en een tikje vocht en dat geblend op de pan laten 'bakken', met nog kleine hoeveelheden kip

vocht morgen 3l
vocht donderdag 1.5l
vocht vrijdag 0.75l
 
laatste update tot de shoot: de hardheid begint stilaan te komen, ook de volheid keert stilaan terug, zelfs met de grote porties rijst heb ik toch nog vaak veel honger, kip is opgedreven.
het weinig eten viel deze zomer mee tegenover de winter, het minder drinken is kennelijk iets lastiger...
 
laatste update tot de shoot: de hardheid begint stilaan te komen, ook de volheid keert stilaan terug, zelfs met de grote porties rijst heb ik toch nog vaak veel honger, kip is opgedreven.
het weinig eten viel deze zomer mee tegenover de winter, het minder drinken is kennelijk iets lastiger...

Ben benieuwd :-)
 
Back
Naar boven