AndroidHealthClinic

Snider contest log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Boris DeWitt

Dutch Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
27 nov 2005
Berichten
407
Waardering
39
Lengte
1m63
Massa
83kg
Vetpercentage
7%
nog even bezig met het nodige aantal posts te halen sinds mn accountomschakeling, maar goed :rolleyes:

HIER KOMT HET GROOTSE saaie LOG VAN SNIDER :eek:

prefototje van een kleine maand terug, tegen 1 juni doen we wel es een nieuwe

hoera

we beginnen met een rustdag!
 
fototje erbij...

april2fb.jpg
 
Ziet er goed uit man
 
De snider van het oude AR?
 
jup, ik zat hier vorig jaar ook met een andere nickname maar vroeg zelf ff een ban aan
 
laten we het in foto's uitleggen

foto 1 was tijdens de AR periode (en dat ging nog wat verder), foto 2, vorige zomer, foto 3 5 weken voor de flex cup

2009alone.jpg


1junilatspread.jpg


4weeks3.jpg
 
dan nog 1 week voor de flex cup
en op de flex cup zelf natuurlijk


vorige maand die foto van hierboven waar ik weer witter dan een lijk ben

1week1.jpg


flexcup_006.jpg
 
Goede progressie heb je geboekt door de jaren. Zal me ff een abbo pakken op je log!
 
ja eens van mn borderline exvriendin vanaf ging ik goed vooruit
 
ok ik bulk nog door tot 8 juni ongeveer, dan heb ik nog een barbequefeestje met mn collega's. daarna de riem erop :(
vandaag benen trainen.

intussen zuip ik een mass perfection shakeje.

kuiten 8 sets willekeurig rond de 15 reps

hack squat 2 opwarmen + 3 werksets rond de 8 reps
leg press 3-4 werksets idem reps
lunges (gangetje afstappen) 3 sets 16 stappen
adductoren 3 setjes 12 reps
leg extensions fst 7

liggend leg curl 1x opwarmen + 4x 10
zittende hamstring machine 3x 10

dat mot het wezen
 
Post je voedingsschema eens als je wilt bro. Altijd interessant om eens door te kijken.
 
Succes! Ziet er al erg goed uit!
 
Ziet er goed uit!
Leeftijd?

Succes!
 
Nu weet ik wie je bent!!
Haha.
Alles goed bro?
Nog wat cm gegroeid? :p
 
ben al 26

voeding:

#1:

2 eieren + 1 eiwit + 1 zakje quaker instant + 20g havermout als pannakoek
5 eiwitten
1 banaan

#2, 3, 4:

80g rijst, meestal bruine, wat groenten, meestal brocolli of fruit (ananas/aardbeien) 130g kipfilet

#5: preworkout bcaa, arginine, glutamine evt beetje waxy maize

# 6 pwo 20g dextro 60g waxy maize, bcaa glut, een schel peperkoek of 2
40g whey

#7 120g pasta wit 150g kipfilet

#8 250g kwark met wat fruit (niet elke dag)

#9 30g protein blend in lactosevrije melk, hier begin ik mee in bed, drink dit als ik snachts wakker wordt verder uit.

voor de rest wat multi's, omega's, soms cla, en 1-2g vit C tussendoor soms een mass perfection

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 22:15 ----------

Nu weet ik wie je bent!!
Haha.
Alles goed bro?
Nog wat cm gegroeid? :p

enkel mn handen en tegenwoordig ook mn voeten :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
vandaag heb ik mijn tetten getraind tijdens de middagpauze (ik werkte thuis vandaag, heb twee uur tijd in de middag)

4 setjes bench tot 10 reps
3 setjes incline db flyes
3 setjes cable flye
chest press machine fst7 begonnen met de hele blok van 100, eindigde bij 75kg, wat een nichtentoestel

V stang pulldown triceps 3 sets van 12
dumbbell push 1 arm 3 x 8
reverse grip pulldown fst 7

dit is mijn 2e tricepstraining deze week, op maandag de meer zwaardere tijdens een armentraining

nog 8 sets voor buik

thats it
 
na een paar dagen ziekjes te zijn toch weer in gevlogen...

weer benen getraind, training leek op de vorige, maar stiff leg deadlift in gestoken.

ben overschakeld op cutten, dag 2-5 voel ik me dan wat k*t, maar we komen erdoor, heb nog steeds hard kunnen trainen, eten lijkt nog op wat ik al deed, maar dan minder koolhydraten, geen pasta meer, alle rijst bruin behalve post workout nog 60g witte, en weer een shitload brocolli en minder fruit
cardio begint 4x 30min postwo per week, enkel niet na benen (dan luisteren we naar raw hardstyle)
dit doen we twee weken en dan beginnen we te carb cyclen, heeft bij mij veel effect.
 
borst en tri's getraind, geen fst 7 meer, dit hou ik nu enkel nog voor armen want tijdens het cutten is dit gewoon veeeeels te zwaar voor mij en raak ik uitgeblust.

ik begin stilaan het schijt te krijgen van ingroeiende haren op mijn armen en borst, de haren zijn kwasi naalden geworden van het vele scheren en groeien altijd lekker in met de nodige ontstekende knobbels tot gevolg...
ik ga het ff laten groeien en binnen een drietal weekjes laten harsen, hopelijk kan ik mijn tepels behouden.

na de zomer, als ik weer wat witter ben, onderga ik IPL op buik en borst.

ik weeg 82, een kilotje lichter als begin deze week, wsh 600g glycogeen want ik zie er al aardig plat uit, en de rest onderhuids vocht en vet.

we doen rustiggg verder
 
Back
Naar boven