XXL Nutrition

Sniezel's HGH Insuline AAS Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
5.075
Waardering
567
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
Omdat veel mensen me gevraagd hebben een log bij te houden, doe ik dit dan ook maar voor een keer.

We zijn 4 maanden OFF geweest, HGH wel door gezet op 2,5iu.

Ik ga dit keer een wat kortere kuur doen door prive omstandigheden heb ik maar 7 a 8 weken de tijd om goed te knallen, 6 dagen per week te trainen en 7 maaltijden per dag te eten. Daarna krijg ik het wat drukker, dus moeten maar zien hoe strikt ik daarna nog kan trainen en/of een paar weekjes achter de kuur aan kunnen plakken.

Daarnaast ga ik voor t eerst insuline gebruiken.

DE PLANNING:
1-8 4iu Hygetropin(.cn)
2-7 10iu Insuline PostWO (NovoRapid)

1-9 50mg Provi

Week 1 250mg TestE + 100mg Primo
Week 2-4 500mg TestE + 200mg Primo
Week 5-6 750mg TestE + 200mg Primo
Week 7-8 1000mg TestE + 200mg Primo


Ik doe dit keer Primo ipv Bold, dit omdat ik zo min mogelijk bloat wil krijgen. Normaal kom ik met een kuur zoals hierboven incl bold 12kg aan. Maar wil toch met wat minder bloat eruit proberen te komen gezien ik daarna toch het vocht weer verlies. Het doel is daarom ook 8kg voor dit keer, zonder te veel vocht zodat ik na 4 maanden off 4kg pure spiermassa over hou en 1,5cm op me armen.

Normaal hou ik altijd een kalendertje bij met mijn gewicht op het begin van elke week, zo heb ik een duidelijk overzicht hoeveel ik aankom elke week. Nu ga ik dit hier bij houden.

Om mijn vet% goed te monitoren schrijf ik elke week me buikvetplooi op. Die pak ik elke week op dezelfde plek. Ik heb hier ook het meeste vet zitten, dus daar komt het t eerste aan :D
Ik kom net uit een CUT periode van 3 maanden. (low carbs) Dus zal wel een kleine rebound krijgen als ik weer ga cleanbulken.

Om mijn spiergroei goed te monitoren noteer ik ook elke week mijn arm-omtrek. Ik heb van die boomstammen zonder goeie piek erop. Dus let niet op de kleine arm omtrek. Ze ogen groter in het echt ;)

Bij deze dan ff een fototje van me gear.
AAS gebruik ik van EP (Europharma) altijd goed.
HGH van hygetropin.cn
Insuline is Novo Rapid

301m5ok.jpg


START MA 10 Juni:
Week 1

100,1KG
buikhuidplooi 7mm
Arm-omtrek 45,5cm


Ik ben inmiddels 4 dagen verder, en begin nu echt wat te merken van die 1ml TestE en 1ml Primo.
De weegschaal staat op 1kg plus, heb een goeie schouder workout gehad en me schouders blijven strak en vol staan. Alles eigenlijk wel :D
Voel me nu al lekker groot en strak.
Gaat de goeie kant op. Zat de eerste dagen nog te twijfelen of ik over toch over moest stappen op me vertrouwde bold (ipv primo) Maar ik weet toch dat het de TestE is die me doet groeien. En wil zo min mogelijk vocht krijgen




UPDATE
WEEK 1 DAG 5:
Dit bedoel ik dus met goeie HGH en ook maar 1ml TestE zetten.
Ik ben inmiddels al 2kg zwaarder. Me gezicht begint al een beetje te bloaten.
Dit terwijl ik de primo test combi zet, maar 1ml van beide heb gezet en provi erbij neem...... alles waarvan je geen oestrogeen zou krijgen. Daar komt het dus niet door.

Ik ben bang dat ik weer flink ga bloaten, en schoenmaatje groter uit de kast mag pakken en weer richting die 12kg ga in 8 weken. Vooral gezien ik straks insuline erbij ga zetten (als ik durf hahaha)

Me body is ziek (ahum, niet opschepperig bedoel) Maar ik zat hiervoor in de CUT, maar was toen natuurlijk wat platter. Nu begint alles vol te lopen, en ik zie nu al vormen die ik nog nooit eerder gezien heb.
Ja ik ben groter geweest dan momenteel, maar dat was op een veel hoger vet%.




UPDATE
WEEK 1 DAG 5 (later op de dag)

Nou, ik heb vandaag voor het eerst een slin shot gezet.
Ik had mijn slin netjes afgemeten op 0,3ml om zo doende 3iu te gaan zetten..................

..............
..............

Jeps jullie begrijpen het al, dat was dus 30iu slin, en ik zat al met de naald in me hand voor de deur van de sportschool toen ik het besefte!
Was het niet dat ik nog even na ging rekenen. Anders was het rechtstreek naar het ziekenhuis....
Geschrokken zette ik maar 1/10e en dus 0,03ml en ging ik trainen. Half geschrokken van wat er had kunne gebeuren ging ik trainen, maar voelde me niet relaxed. Ik had net mijn ontbijt op, een uur later nog 100gram carbs uit me weightgainer en een kwartier later me slin shot.
Ik bleef de hele training tegen t randje van hypo hangen had ik het gevoel.

Maar als ik sochtends carbs eet, dan ga ik NA mijn maaltijden altijd trillen. Hoe meer carbs ik eet, hoe lager mijn suikerspiegel wordt.
Op 1 of andere manier lijk ik dus altijd al meer insuline aan te maken dan dat ik aan carbs eet.
Een half uur na 100gram carbs te eten zit mijn suikerspiegel altijd al op 4,0 ofzo....

Misschien dat ik daarom altijd al zo goed ga op HGH en AAS only?

Wie hiervoor antwoorden heeft graag. Want ik heb vandaag met die 3iu slin wel 200gram carbs gegeten, en dit ging NET AAN GOED.
Volgende keer maak vroeger opstaan, meer eten, en later trainen.

Toch nog wel even een fototje kunnen schieten van de begin stand na 4 maanden OFF en 4 maanden CUT.
Zoals jullie zien heb ik nog lichte moeite met de het vet rond me mid-section. Maar wilde ik dit helemaal weg krijgen moest ik dieper cutten, maar dat had niet mogelijk geweest in mijn 4 maanden OFF periode, gezien ik dan te veel massa zou verliezen

vy60bq.jpg

jt2yyo.jpg





UPDATE WEEK 2 dag 1
MA 17 Juni

102,7KG (+2.6kg)
buikhuidplooi 7mm (zelfde)
Arm-omtrek 46cm (+0,5cm)


Ben nu een week verder. Goeie results behaald, zeker gezien ik 40uur gewerkt heb en weinig heb kunnen eten.
Ben in me eerste week dus 2,5kg aangekomen en me armen zijn 0,5cm gegroeid (van 1 arm training)
En dit alles op 250mg TestE en 100mg Primo. Begrijpt men nu waarom ik opbouw?
Heb vanochtend me 2e inject gezet. 500mg TestE en 200mg Primo. Deze hoeveelheid zal ik nog een paar weekjes aanhouden.

Ik voel me verder best ziek, gister moest ik gewoon terug me bed in, had buikgriep en de pijn in me buik was zo erg dat ik er misselijk van was, en heb dus gewoon in me nest moest liggen. Geen training gehad :(
Zal dit door die ene inject insuline komen van de dag ervoor?

Verder slaap ik echt zwaar k*t. Je kan me normaal gesproken op elk moment van de dag op me nest leggen, ik val direct in slaap, maar nu slaap ik heel licht en wordt ik constant wakker. Ben gewoon gesloopt :(

Hoop dat ik deze week me wat beter ga voelen, en wat goeie workouts kan plaatsen.





UPDATE
WEEK 2 DAG 2

Ik heb gister me 2e inject insuline gezet. Dit keer weer maar 3iu.
Het ging helemaal prima, maar toch weer een beetje zenuwachtig, en dus niet goed in kunnen schatten hoe hoog/laag me suikerspiegel lag.
Ik dus maar ff geprikt en me suikerspiegel gechecked. En die was 6nmol!
Nergens in de buurt van de 4nmol die ik wel eens op nuchtere maag heb.
Dus ik was redelijk gerust gesteld.
Nu afwachten of ik de volgende dag weer buikgriep kreeg en ziek zou worden...

Maar nee, alles verliep goed, buikgriepje helemaal over. Dus was het vanmiddag tijd om voor me 3e insuline shot ooit. Dit keer maar eens 5iu gezet! Ook dit ging helemaal prima.

Ik begin nu wel echt meer honger te krijgen. Dit waarschijnlijk omdat ik inmiddels om de 2uur grote porties carbs eet. Ik voel me ook weer groter.
De weegschaal staat inmiddels op 103,3kg, dat is 3,2kg zwaarder in 8 dagen!
Koppie is nog redelijk dun, en me buik en me huid voelt een zelfs wat strakker en daarnaast voel ik me ook nog eens goed. Het gaat de goeie kant op!



UPDATE WEEK 3 dag 1
MA 24 Juni

104,0KG (+4kg)
buikhuidplooi 7mm (zelfde)
Arm-omtrek 46,2cm (+0,7cm)


Hier weer een update na een stille week.
Ik ben nu inmiddels 2 hele weken bezig. 4kg aangekomen, maar dit hadden er sowieso 5 moeten zijn gezien ik afgelopen week maar 3 keer heb kunnen trainen en maar 2 avonden voor 3uur snachts in me bed lag.
Heb echt niets kunnen eten of doen afgelopen week, maar ga dat de aankomende 2 weken zeker recht trekken want heb 2 weken vrij!

Insuline zit ik inmiddels een week aan nu. Ik merk er nog niet heel veel van, maar dit komt waarsch door de zware week zonder eten en trainen die ik heb gehad.
Wel merk ik gigantische pomp (echt bijna bizar) en ben ik elke keer KA-POT moe na een inject insuline.
Echt ik moet mezelf echt wakker houden, want zou overal in slaap kunnen vallen. Zelfs voor het stoplicht in de auto.
Ik zit inmiddels op 8iu insuline, misschien dat ik dit nog ga upp-en naar 10iu.
Verder blijft me gezicht nog wel redelijk oke dun, in ieder geval dunner dan dat ik met test-bold normaal had.

Ik ga deze week echt me best doen om elke dag minimaal 0,3kg aan te komen! Vreten trainen slapen!




UPDATE WEEK 4 dag 1
MA 1 Juli

106,0KG (+6kg)
buikhuidplooi 6mm (-1mm)
Arm-omtrek 46,7cm (+1,2cm)


We hebben inmiddels 3 weken kuren achter de rug, en ben gelukkig nog steeds 2kg per week aangekomen. 6kg in totaal tot nu toe. Gezien ik redelijk weinig vocht vast hou hoop ik de helft van mijn gewonnen kilo's dit keer vast te houden.
Gekeken naar me arm omtrek zou dit voor mij tot nu toe ongeveer ook 3kg betekenen, want als ik terug kijk naar mijn groei curve en mijn gewicht curve kom ik per 0,5cm extra op mijn armen 1kg aan.....
Die 8kg aankomen, wat mijn doel was, ga ik dus waarschijnlijk al voor week 5 halen.

Ik begin nu echt te merken dat de AAS goed in beginnen te werken.
Daar naast begin ik het echt heel erg zwaar te krijgen, begin me op sommige momenten erg ongezond te voelen, misschien dat dit alleen iets van de laatste 3 dagen is, zou ook kunnen.

Ik had eergister na mijn training weer 10iu insuline gezet, maar ik ging daarna shoppen in Adam, dus ik had maar een Dexaprine (zo een fatburner/energizer) genomen om niet in slaap te vallen tijdens het shoppen.
Dat werkte in principe prima totdat ik 3uur later in een winkel stond en ineens een warme gloed over me hele lichaam voelde, tintelende vingers, kou tussen me vinger in etc. Het leek alsof ik bijna van me stokkie ging!
Ik meteen me vriendin erbij geroepen en gezegd dat ik NU NU NU nog meer suikers moest eten.
Ik tikte direct een blikje cola weg (terwijl ik er net 1 op had) en probeerde een halve brownie weg te eten wat me niet lukte ivm opgezette maag van de cola.
Ik ging rustig zitten terwijl ik in een soort Bad-trip idee belande....
Toch werd ik iets rustiger en me vriendin zei: Wacht eens even, jij hebt toch een dexaprine genomen????
Euuu.... ja ****, ik herinner me nu dat ik daar voorheen altijd maar een halve van nam, en ooit een hele had genomen, en zelfs toen (terwijl ik het toen elke dag nam en gewend eraan was) ik exact dit gevoel kreeg, alsof je bijna flauw valt.
Mijn vriendin had al vaker hetzelfde gevoeld door die dexaprine.
Dus met de schrik bekomen bleef ik rustig zitten en besefte ik ook dat het onmogelijk door die insuline kon komen aangezien ik die al 3uur daar voor gezet had, en die inmiddels uitgewerkt moest zijn :o
Toch gaf dit me maar weer eens het besef wat er fout zou kunnen gaan als je per ongeluk teveel zet en het niet op tijd door hebt. Bah

De dag erna weer de hele dag onderweg geweest (geen insuline gezet, niet getraind, NIETS), en ik viel weer de hele dag bijna in slaap. Ik was op de klaar lichte dag aan het autorijden (smiddags) en ik schik me ineens te pletter omdat ik halicuneerde dat er een kind over stak.

S avonds storte me lichaam helemaal in elkaar, druk op me borst, duizelig, hart kloppingen, kort ademig etc.
Ik denk dat dit pure lichamelijke vermoeidheid is geweest.

Ik heb dit gevoel al eens eerder gehad toen ik voor het eerst aan de HGH ging en 15kg was aangekomen, en ik even een weekendje weg ging, en elke dag druk had gedaan.

Ik hoop dat ik me wat beter ga voelen, en anders laat ik de insuline maar even staan, want dit gaat denk ik net even te hard zo.

PS, dit is nog steeds op 500mg TestE en 200mg Primo en (4iu HGH)

2drrs76.jpg

2wow38z.jpg





UPDATE
WEEK 4 DAG 2

Ik voel me al stukken beter. Gister begonnen met t4 en Animal Pack vitamines. Of het daar aan ligt weet ik niet, maar ik voel me in ieder geval weer top fit.
Gister een goeie bisceps workout gehad, waarna mijn arm omtrek 0,4mm gegroeid zijn (voor zover ik dat zo kon meten)
Zit dus momenteel op 47cm en een beetje.
Diarree en last van me buik blijft wel nog steeds aan houden na insuline gebruik. Zou wel een vage bijwerking zijn, of door combinatie met die ontbijtkoek komen die ik als carb source gebruik :D



UPDATE
WEEK 4 DAG 3


Ik ga voorlopig stoppen met insuline!

Ik dacht dat ik me top fit voelde, maar ik blijf echt gesloopt na een insuline inject.
Daar naast krijg ik lichte last van m'n hart.
Ik heb al een vergroeid hart, en als ik erg veel gegroeid ben of veel lichamelijke inspanning gehad heb tijdens een kuur dan krijg ik een slechtere hartslag, krijg ik hart kloppingen, spanning op me borst en krijg ik het benauwd.

Misschien dat dit gewoon door de vermoeidheid komt die ik krijg van die insuline (het zelfde idee als dat je een nachtje over hebt geslagen, dan klopt je hart vaak ook op zo een EMERGENCY modus)

Hoe dan ook kap ik er voorlopig even mee. De rest van me kuur trek ik wel gewoon door :)




UPDATE
Week 4 dag 4


Gister heb ik de insuline laten staan om te kijken of de moeheid weg zou gaan.
En JA! Gister benen geknald, daarna voelde ik me kip lekker, niet lichamelijk moe.

Het begint nu dus echt duidelijk te worden dat die insuline me echt lichamelijk sloopt.
Het maakt me lichamelijk zo moe dat ik hartkloppingen krijg van oververmoeidheid en lichamelijke uitputting.

Ik was vanochtend wel een halve kg lichter. Missch doordat ik een dag geen insuline genomen heb. Beetje bloat weg.
Want sta er wel weer wat droger bij.


UPDATE
Week 4 dag 4, later op de dag


Ik heb dus vanmiddag na me training nog 1 keer 5iu insuline gezet om te kijken of of het minder zou zijn op een minder grote hoeveelheid.
Ik heb goed gegeten, (100gram carbs en 50gram whey en 20gram BCAA-leucine en glutamine) tegelijk met me inject.
Een uurtje later 100gram snelle en langzame carbs door elkaar, en 30gram whey.

Maar alsnog krijg ik as we speak (2uur na me inject) een soort inzinker.
Ik wordt duizelig, suf, me gezichtsveld wordt ****ed up, me oogleden lijken wel voor me ogen te trekken.

Ik wist zeker dat dit een lage suikerspiegel is, dus ik me suikerspiegel nog maar eens checken. Die zit gewoon op 6nmol!
Dus ik nog eens 50gram carbs eten en 20gram whey. Kwartiertje later (dat was net) weer me spiegel gechecked, 7,2nmol!

Dat is voor mij doen echt HOOG! Normaal kom ik bijna nooit boven de 6nmol uit, ook niet op volle maag...

What the **** gebeurd er dan met me??
Want dit is dus het gevoel wat me lichamelijk sloopt, me lichaam lijkt wel te vechten, en daarna ben ik gewoon KA-POT!



UPDATE WEEK 6 dag 5
VR 20 Juli

107,0KG (+7kg)
buikhuidplooi 6mm (-1mm)
Arm-omtrek 47,2cm (+1,7cm)


Sorry dat het zo lang op zich heeft moeten wachten voor dat ik een update heb kunnen plaatsen.
Ik ben gewoon zo druk geweest.
Ik heb sinds me laatste update 2 weken geleden maar 7 keer kunnen sporten. Dwz 3 keer per week ongeveer.
Toch ben ik sinds me laatste update nog wel wat aangekomen, armen ook weer een klein beetje gegroeid.

Insuline ben ik helemaal mee gestopt sinds me laatste update. Vooral nu met hoe druk ik het heb is het niet te doen.
Ik heb niet genoeg tijd om perfect te kunnen eten etc.

Gezien ik momenteel niet hard genoeg eraan kan trekken om echt nog meer te groeien ben ik ook maar rustig aan met een zig-zag dieetje begonnen, om er wat harder bij te komen staan met dit mooie weer en me vakantie in zicht ;)

Hier een klein fototje, zonder pomp genomen.... (met wat vage belichting, maar toch :) )

1zq4uhs.jpg





UPDATE WEEK 7 dag 1
MA 22 Juli

107,0KG (+7kg)
buikhuidplooi 5mm (-2mm)
Arm-omtrek 47,2cm (+1,7cm)


Me dieet gaat inmiddels erg goed. Begin telkens meer vormen te zien.
Trainen begint nu ook vaker te lukken. 4 a 5 keer in de week ga ik deze week sowieso wel redden!

Hier nog een kleine actie pic van vandaag
2wdx91x.jpg





UPDATE WEEK 8 dag 1
MA 29 Juli

108,0KG (+8kg)
buikhuidplooi 5mm (-2mm)
Arm-omtrek 47,2cm (+1,7cm)


Weeeer een weekje verder!

Afgelopen week toch 5 keer kunnen trainen. EN EEN KILOTJE AANGEKOMEN :D
Zit nog steeds op dieet, soms wat zero carb dagen er doorheen.
Alleen gaat het nog niet heel erg hard. Nou heeft dieet ook tijd nodig, maar dat zal ik het wel gunnen, ook na me kuur zal ik door gaan met me dieet.

Deze week heb ik toch nog een keer schijt aan gehad en weer eens insuline geprobeerd te nemen!!
Ik heb het afgelopen week 3 keer gezet.

Dit keer 's avonds (20h) voor me training thuis 6iu insuline en 30gr whey.
-- 15min later op de gym 80gr dextro, BCAA, Glutamine
-- Tijdens training BCAA's
-- Na me training (1h30 na inject) 80gr dextro, pepto pro, 60gr whey
-- Thuis aangekomen (1h45 na inject) 60gram carbs (uit 100gr oats) en 30gr whey samen met een blikje tonijn op water basis.

3h30 na je inject ga ik slapen en neem ik nog 30gr casseine.

Dit werkte top!!! Voor t training is echt veeel beter als je het aan mij vraagt.
Ik had geen last van moeheid.
Ik heb ook geen diaree meer. Dit lag dus waarschijnlijk gewoon aan die klote ontbijt koek die ik maar als carb-bommen nam. Ik weet zeker dat ik nu ook nog veelste hoog in me carbs zit voor die 6iu.

Hoe dan ook ben ik mede hierdoor 1kg door aangekomen deze week. Ik heb dikkere pomp dan ooit door de dag heen, alles staat bol. Voel me HUGE terwijl ik op dieet ben :D

We zijn weer lekker bezig in ieder geval :)

Hier nog een kleine update foto, toch raar, als ik in de spiegel kijk lijk ik groter dan op de foto als ik die maak :s









EIND UPDATE

Inmiddels is mijn laatste inject 5 weken geleden. Heb dus maar een 8 weekse kuur gedaan :(

Ondanks dat ik enkele keren maar insuline heb kunnen zetten (missch 10 injects) vond ik het wel een aparte/leuke ervaring.

Ik vond het jammer dat ik niet me kuur zo af had kunnen maken als gehoopt. Ik dacht 9 weken volop te kunnen knallen, maar kreeg het na 5 weken door omstandigheden zo druk dat ik soms maar 3 keer in de week kon trainen.
Ondanks dat ben ik wel tevreden. :)

Ik ben inmiddels al een maand op dieet. Lekker aan het na-kuren.
Daarnaast doe ik zo nu en dan cardio, lekker hardlopen etc.
Ik ben al het vocht van me kuur helemaal kwijt en is dit ongeveer het eind resultaat waar ik op ben komen te staan.


103,0KG (+3kg)
buikhuidplooi 4mm (-3mm) REDELIJK WAT VET KWIJT!
Arm-omtrek 46,7cm (+1,2cm)


i55ahd.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk :D

Volg ;)
 
Benieuwd naar je eetschema
 
Wat is de reden dat je opbouwt?
Verder ben ik benieuwd naar je bevindingen op insuline, wil dit zelf ook gaan proberen binnenkort.

Succes met je kuur!
Dank je!

Je zult zien aan me groei waarom ik opbouw.
Maar ik groei met deze opbouwende hoeveelheden net zo hard als dat ik in 1 keer op 750mg TestE ga zitten.
Alleen als ik opbouw, groei ik in week 10 nog steeds door, en als ik vanaf dag 1 dezelfde hoeveelheid zet stopt me groei in week 7 a 8.
Heeft volgens mij met je myostatin aanmaak te maken.

Daar naast krijg ik veel bijwerkingen als ik vanaf dag 1 zo hoog ga zitten. (hoofdpijn, griepjes, hoge bloeddruk etc.)
Daarnaast loop je niet vanaf week 3 al als een ballon rond, is het relaxt om de eerste paar weken kleine spuitjes te zetten, en niet meteen knallers van 7ml in 1 keer :D
 
Laatst bewerkt:
Ik volg :)
GL met je kuur.

Show je alleen metingen (cijfers/omtrek) of ook foto's?
 
12 kilo in 8 week?

ga je zoveel vreten dan?:D

succes.
 
ik volg. succes bro.
 
ik volg hier ook bij. ben benieuwd. start zelf binnekort met combinatie hgh, ghrp-6 , igf en tijdens kuuren ook insuline.
GL!
 
ga ik zeker volgen!
 
Goed dat je toch log bent begonnen. Met name omdat je het niet volgens de standaard aanpakt ben ik benieuwd hoe het gaat.

Is die 2000mg primo de laatste paar weken een typefout of niet? :D

Ga je ook foto's plaatsen?
 
Staat daar nou 2gr primo? Lekker lang injecteren gaat dat worden :p
 
Ik volg :)
GL met je kuur.

Show je alleen metingen (cijfers/omtrek) of ook foto's?

Mwa, er kunnen vast wel wat fotos van af. Komt goed

Goed dat je toch log bent begonnen. Met name omdat je het niet volgens de standaard aanpakt ben ik benieuwd hoe het gaat.

Is die 2000mg primo de laatste paar weken een typefout of niet? :D

Ga je ook foto's plaatsen?
Staat daar nou 2gr primo? Lekker lang injecteren gaat dat worden :p
Haha 2000mg is een nulletje te veel.
Het wordt gewoon 200mg primo voor de hele kuur. (heb het al aangepast)
Het draait toch allemaal om de TestE in deze combinaties. De rest is voor de fun en de final shape ;)
 
Mwa, er kunnen vast wel wat fotos van af. Komt goed



Haha 2000mg is een nulletje te veel.
Het wordt gewoon 200mg primo voor de hele kuur. (heb het al aangepast)
Het draait toch allemaal om de TestE in deze combinaties. De rest is voor de fun en de final shape ;)

Zeker een mooi kuurtje
 
Dat zijn de betere logs, ik volg! Je kreeg me nieuwsgierig toen je zei dat hgh niet per se meteen 10 maand hoeft maar ook gewoon elke kuur en daartussen compleet off.
 
Leuk man dat je een log gaat bijhouden! Ben heeeeel erg benieuwd!
Veel succes de komende weken ;)

Wel provi dus de hele kuur, niet bang dat dit een deel van je gains in de weg staat? :)
 
in! ben benieuwd kerel suc6
 
Back
Naar boven