MuscleMeat

SniperX vuurwerkverhalen

Bezoekers in dit topic

rivelino

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
4.079
Waardering
73
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=19741

Recent verhaal

En we gaan beginnen, seizoen 2011-2012.

DIT VERHAAL IS FICTIEF

Ik wil graag mededelen dat ik besloten heb om het verhaal van Paul & Vrienden te laten rusten.. In een nieuw verhaal kan ik weer lekker improviseren, en voor mij zelf is het ook een grotere uitdaging dan klakkeloos doorschrijven over Paul en zijn vrienden..

Goed. Het nieuwe verhaal heet: Een ijskoude aftocht. Waarom dit verhaal zo heet, zal gaan blijken. Het verhaal zal lang worden en hopelijk tot November of December doorgeschreven worden. Ik geef jullie als klein voorproefje deel 0. LET OP: Dit is een voorproefje, stelt dus niet veel voor. Het is bedoeld om weer te geven waar het verhaal over gaat.

Deel 0

Spitsbergen, 19 Augustus 2011.

"Lieve familie en vrienden. Inmiddels zitten wij nu al twee hele weken in Spitsbergen. Het is hier ijskoud en de temperaturen schommelen overdag tussen de -5 en de -15 graden. 's Nachts is het nog erger met temperaturen tot wel -25 graden. Gisteren hebben wij vier sledehonden gekregen. Wij hebben ze Pim, Joep, Gijs en Troela genoemd. Ik mis jullie zeker. Zelfs het Nederlandse weer mis ik. Nu ik het daar toch over heb, hoe is het weer daar eigenlijk? Wij vermaken ons hier gelukkig wel. Maar ik mis mijn grootste hobby, vuurwerk, enorm. Houden jullie de fora nog een beetje in de gaten, voor mij? Ik doel dan met name op Vuurwerkcrew, AVP, en FreakPyroManiacs. Terwijl ik deze brief schrijf is Tom de sledehonden aan het voeden. Het is hier alweer acht uur in de avond en ik ga vanavond op tijd naar bed. Morgen vertrekken Jelle, Tom, en ik al om half zes in de ochtend. Wij zullen dan 10 kilometer naar het noorden trekken met onze sledehonden. Hopende dat we daar een grotere beschaving aantreffen. Want hier is het niks. Afijn, genoeg geschreven voor vandaag. Ik hoop spoedig een antwoord van jullie te mogen ontvangen."

Hartelijke groetjes,
Nick.


Vlug zoek ik even naar een envelop om de brief in te doen. Morgenvroeg voor ons vertrek zal ik de brief op de post gaan doen. "Nick, weet jij misschien wat voor weer het morgen wordt tijdens onze sledetocht naar het Noorden?" vraagt Jelle. "Een graad of tien onder het vriespunt, minimaal. En zoals het er naar uitziet een hele boel sneeuw. Kortom, geen fijne weersomstandigheden." antwoordt Nick.

Ongetwijfeld vragen jullie je af wat ik in Spitsbergen doe, samen met mijn twee vrienden Jelle en Tom. Nou, dat zal ik jullie eens uitleggen. We zijn hier heen gegaan vanuit een schoolproject. We zitten hier nu twee weken en de bedoeling is dat we pas in Oktober terugkeren naar Nederland. Maar wanneer weet ik nog niet precies. De tijd zal het leren. Wel mis ik mijn familie en andere vrienden, en natuurlijk de vuurwerkfora. Ik mis toch een klein deel van het vuurwerkseizoen 2011-2012, omdat we hier voorlopig nog geen internet hebben.

Dan nog even iets over ons. Ik ben dus Nick, een 17-jarige jongen uit het Oosten des lands. Voor Tom en Jelle geldt precies hetzelfde.



Later volgt deel 1, dan gaat het verhaal echt beginnen. Dit is slechts een voorproefje.



Het is bergafwaarts gegaan met hem:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ongetwijfeld vragen jullie je af wat ik in Spitsbergen doe, samen met mijn twee vrienden Jelle en Tom. Nou, dat zal ik jullie eens uitleggen.

Sniper wil ons iets vertellen...
 
wat een idiot
 
Hahahaha, the legend lives on!
 
Dikker dan de bijbel. Saaier als de bijbel.
 
Wat een dwaas. Die kerel moet echt vaker naar buiten.
 
"DIT VERHAAL IS FICTIEF"

Daar stopte ik al met lezen.
 
die kneus komt gewoon nog uit mij geboorte stad ook nog, schande :'(
 
2d7u32e.gif
 
  • Like
Waarderingen: kane
whahahah die kerels die dat hele verhaal gaan lezen ook. over tijdverspilling gesproken.....
 
Mooi verhaal, leuk geschreven ook.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haahaha ik ben sniper x.
 
Back
Naar boven