MuscleMeat

snoepen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

peewster

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2005
Berichten
187
Waardering
0
na ik word er een beetje dol van, ik eet goed voor het trainen enz... maar toch kan ik vaak die lekkere dingetjes niet laten staan zoals cake en drop enz.... lukte eerst wel redelijk maar de laatste tijd moet ik gewoon snoepen. Zou dit heeeel erg veel kwaad kunnen ???
 
Ligt er een beetje aan.Ben je aan het cutten of bulken bijv..? plus de hoeveelheid die je ervan neemt. Blijft het bij een beetje dan zal het wel mee vallen maar grote hoeveelheden zullen op den duur toch zijn tol eisen.
 
na het zijn buien en dan vreet ik zo 15 droppies weg ofzo maar ik zit niet in de cut.... ik wil ook niet te veel aankomen aangezien ik daar wel snel aanleg voor heb.
 
drop is niet goed voor je omdat je daarmee erg veel vocht vasthoud.
 
Laat de dropjes staan en eet een rijstwafel of een stuk fruit in de plaats? :nanner:
 
geen drop dus, en wine gums :P nee beetje dollen maar goed het zijn meestal 2 of 3 dagen dat ik het ff niet trek en daarna hou ik het meestal 2 weken wel weer vol maar als ik dan ergens ben en iedereen zit aan de chips enz dan is het toch wel moeilijk en moet ik die schade dan soms even inhalen lijkt het wel.
 
Het is ontzettend moeilijk. Vooral als je dieet. Je verlangt meteen naar dingen waar ontzettend veel suikers, natrium en vetten inzitten.
 
een goede oplossing zijn noten. die dingen vullen, zijn lecker ende gezond
 
ja idd, zijn er niet dingen waar ook veel suikers in zitten maar die wel goed zijn en de rest van je behoefte wat minder word zeg maar....
 
ja klopt en die zitten ook al standaard in mijn dieeet.

ik krijg pas trek in snoep in de avond. Meestal na het avondeten. Dan eet ik altijd 100 gram noten ofzo. Dus als je nog steeds veel trek hebt in snoep terwijl je ook al noten eet, moet je gewoon mischien een extra maaltijd toevoegen
 
na ik zal het ff snel neer zetten.

ik sta op met een shake en een banaan en een bak muesli

dan 2 uur later 3 bruine boterhammen 40gr noten

3 uurlater rijst met 150gr kip

3 uur later rijst met 150gr kip

2 uur later trainen

na het trainen shake en brinta shake

uurtje later aardappelen groente en tonijn of andere vis

3 uur later shake of kwark en dan slapen

en dan nog trek in snoep, snap het ook niet
 
je eet goed, raar dat je zoveel trek hebt in snoep, hoelang ben je al bezig met gezond eten? Want je moet echt afkicken van snoep, vooral als je zoals ik vroeger alleen maar op snoep leefde.

Er zit dus ook niks anders op gewoon een paar weken niet snoepen. En kijken hoe het dan gaat.
 
Toch iets meer gezonde vetten misschien?
Het klinkt alsof je lichaam behoefte heeft aan energie en suiker is dan het makkelijkst. En als je een snoepje neemt, stijgt je suikerspiegel heel snel en daalt het nog sneller, waardoor je dus meer trek krijgt in snoep (zoetigheid).
10-20 gr pompoenpitten helpt bij mij meestal wel.
En anders toch iets meer koolhydraten eten. Al is het maar een appel of wat wortels.
En als dat óók niet helpt, kun je proberen om na je laatste maaltijd je tanden te poetsen. Niets is lekker met een tandpasta smaak...
Succes
 
Ik ben echt blij dat ik geen snoep lust, ik snoep echt nooit. Alleen chips en nootjes :P
 
ik heb ook wel eens een vreet bui dan snoep ik zo 20 euro weg ik heb nog steeds mijn blokjes
 
Ik heb 2 goede tips voor je.

1. Ga nooit boodschappen doen als je honger hebt.

2. Haal geen snoep / chips in huis. Want als het er niet is kun je het ook niet eten. :D
 
Iedere keer als je een zakje chips opentrekt en denkt: de helft eet ik en de rest later.....dan gaat het mis. Die zak moet gewoon leeg in dezelfde zitting! Zo gaat dat bij mij in ieder geval.
 
probeer te scoren bij een mokkel inplaats van te snoepen, dan verbrand je caloriën, en geef toe, nken is toch veel lekkerder dan snoepen! :rolleyes:
 
Geen snoep in huis halen ..
 
Back
Naar boven