Fitness Seller

snoepen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pluto24

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 apr 2008
Berichten
180
Waardering
0
Hoeveel nadeel heeft het op mijn resultaat/workout ...etc

Als ik elke week zondag een schijt dag van maak. Ik eet dan wel een chocolatje of neem dan wel een patatje speciaal en of frikandelspeciaal ...etc ???

Eerlijk waar krijg ik nu na 2 maanden streng dieet/trainen wel af en toe trek om dat alles binnen te stoppen, maar wil dat nog wel verantwoord doen.
 
Af en toe een cheatmeal zal geen wereld van verschil gaan maken. Ik ben er alleen persoonlijk op tegen om deze structureel in te lassen.

Wanneer je er echt 1 nodig hebt dan doe je het toch gewoon :thumbs:
 
Ik denk dat zo'n beetje iedereen je aan zal raden af en toe eens even de teugels wat te vieren, en gewoon weer even als een "normaal" mens te eten... ;)
Ik ben zelf rustig mijn gewicht naar beneden aan het brengen, en eet nu ook behoorlijk verantwoord.
Mijn gewicht gaat maar langzaam omlaag omdat mijn spiermassa lekker omhoog gaat.
Laatst had ik een etentje waar ik me even flink te buiten ben gegaan aan rundvlees, kip, vis, en gamba's, en bier! :p
De volgende dag woog ik 2,8 kg meer dan voor het etentje... :eek:
Het duurde een week voormijn gewicht weer op hetzelfde niveau was...
Misschien was ik door alle eiwitten in het vlees, en de koolhydraten in het bier welenorm in spiermassa aangekomen, wat iklater door het verliezen van vet weer goedmaakte in gewicht! :D
 
Bijna elk weekend smokkel ik wel een paar keer (bak hertog ijs, of een chocolade reep, zak friet,of een biertje, etc) Ik zorg er wel voor dat ik toch mijn hoeveelheid eiwitten binnenkrijg die dag. Het zijn allemaal extratjes en dus geen vervanging van mijn maaltijden. Als je doordeweeks schoon eet kan zo'n smokkel weeknd imo geen kwaad, mits je geen wedstrijd bb-er bent.
 
500 Cal tekort over 6 dagen is 3000 Cal. Knappe jongen die dat met 1 cheat maaltijd compenseert.. Sterker nog, als je het daardoor langer vol houdt werkt het alleen maar stimulerend.

zie ook refeeds.
 
ik train heerlijk als ik daarvoor mc gegeten heb.
ik junk elke dag wel bij 1 maaltijd voel me er heerlijk bij
 
Voor mij persoonlijk werkt het beter om zo'n 2 tot 3 junkmeals per week te nemen, dan een hele junkdag. Daarvan hou ik me ook nog eens een partij vocht vast.......dat is pas na 3 dagen weer weg!
 
Ik hou gwn af en toe een junkmeal max 3keer per week.
 
Ik gebruik het weekend om te smokkelen.Dit werkt voor mij het best. Een biertje,bak hertog ijs,chocola een keer McD etc etc. Niet alles op een dag maar 1 of 2 van die dingen zeg maar.En daarnaast natuurlijk wel m'n eiwitten nuttigen.
 
ik neem ook wel eens een maaltijd wat niet helemaal verantwoord is maar ik let er niet echt meer op, omdat het toch nooit heel veel is met uitzonderingen daargelaten want soms eet ik wel eens een hele zak chips in 10 min op met daarna een heel pak chocomelk (vreetkick g)
 
Bedankt;), ik ben eruit. Ik ga in het weekend op zondag gewoon als avondeten iets nemen wat ik heel graag wil. (meestal iets van de snackbar).
 
Bedankt;), ik ben eruit. Ik ga in het weekend op zondag gewoon als avondeten iets nemen wat ik heel graag wil. (meestal iets van de snackbar).

Wat je ook kan doen is: paar frikandellen bakken in de koekenpan met olijfolie, wat groenten erbij en een volkorenbroodje ofzo. Echt super lekker.
En veeeeel gezonder dan frituur!

Doe ik soms, is dan niet echt een junkmeal.
Is gewoon een stuk vlees en groenten en wat Kh's
 
wat vinden jullie een 'junkmeal'? egt de mac of FFC of wat?
 
alles wat vol suiker of vet zit is junk. mac en kfc horen daar dus ook bij.

ik junk op vrijdagavond met patat en wat erbij. nooit veel. klein bordje en 1 of 2 snacks. (en uiteraard 5% vette mayo)
 
alles wat vol suiker of vet zit is junk. mac en kfc horen daar dus ook bij.

ik junk op vrijdagavond met patat en wat erbij. nooit veel. klein bordje en 1 of 2 snacks. (en uiteraard 5% vette mayo)

Ik heb 3% vette mayo! :p
 
omg, zielige huppiehup zit in de cut en lijd honger als een klein kindje uit Zimbabwe en jullie hebben het over snoepen :(
 
omg, zielige huppiehup zit in de cut en lijd honger als een klein kindje uit Zimbabwe en jullie hebben het over snoepen :(


Neem dan een lekker volkoren broodje met tartaar.
Super veel eiwitten en goeie vetten en super lekker!
Ik zit ook in de cut en neem dat een paar keer in de week!
 
In bulk 1 junkmeal per week meestal mc do ofzo, in voorbereiding nooit!!!
 
Back
Naar boven