XXL Nutrition

Snoob: Road to Strongman! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

snoob

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
30 nov 2005
Berichten
11.965
Waardering
1.006
Lengte
1m93
Massa
126kg
Aangezien ik nu train met oog op strongman wedstrijden in 2008, het zij C- of B-wedstrijden (tegen het najaar) open ik een nieuwe log. Tijd om te knallen dus :)

Tot januari ga ik nu puur op kracht trainen, op 7 oktober probeer ik voor de eerste maal strongman training in Ironville met een paar van de beste strongman in België. Hopelijk lukt het om er wekelijks te trainen en om goed te worden in de strongman-onderdelen. Daarnaast blijf ik 3 x per week in de gym trainen, door het komende drukke semester nu kan het wel 2x worden maar dat compenseert die strongman training dan wel. De komende weken wordt er dus weer volgens het lineaire 5 x 5 principe getraind omdat ik hierop al serieus vooruit gegaan. Zolang ik nog lineaire progressie kan maken ( dus zonder loading/deloading fases ) ga ik dit blijven doen.

Planning voor de komende weken:

Simon%20BS%205x5%2024%20sept.jpg


Huidige stats:

Gewicht: 120kg
Vetpercentage: 26,5%
Biceps: 40cm
Borst: 126cm
Schouders: 143cm
Taille: 107,5cm
Dijen: 70,5cm
Kuiten: 45,5cm

Benchpress: 1 x 100kg / 5 x 90kg
Deadlift: 1 x 205kg / 5 x 160kg
Squat: 1 x 165kg / 5 x 140kg
Military press: 2 x 65kg / 5 x 60kg
Pushpress: 1 x 90kg / 5 x 70kg
Barbell Row: 5 x 100kg
 
Nette stats alleen probeer je mp omhoog te krijgen
 
Succes snoob!
 
he snoob dat zijn goede berichten die ik lees,ik ga je zeker volgen en uiteraard succes!
 
yeah vet man, succes! vraagje: met een deadlift 1rm van 205 dan zou je 5rm toch meer richting de 5x180 moeten liggen?
 
yeah vet man, succes! vraagje: met een deadlift 1rm van 205 dan zou je 5rm toch meer richting de 5x180 moeten liggen?

jah maar kheb nog maar 5 reps gedaan met 160kg niet zwaarder. 205kg was dan ook wel met straps en niet zo'n goeie vorm.
 
ah oke, nou ik word niet boos hoor!
 
Kunnen we je andere log vergeten? Succes in ieder geval!
 
Vanaf nu hoor je bij de grote mannen! :D
 
Blij dat je een nieuwe log begint waarin je niet spreekt van "beginner" met je 205kg DL enzo :D
 
Succes kerel! Onze krachtstats gaan (nog) steeds gelijk op :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven