XXL Nutrition

Snoob: Road to Strongman! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Moet ontzettend leuk zijn om op die manier je kracht te gebruiken.

Die farmers, is 100kg per hand allicht? Voelt dat even zwaar als een dumbbell van dat gewicht want lijkt me ontzettend veel.

Yep was echt fun. Nja das nogal zwaar hé lol, kheb nog nooit een dumbbell van 100kg in men handen gehad dus kan het niet zeggen.

vette training man, ben jaloers :D

thx !
 
lekkere training Bro!!!:D
 
Bedankt manne! Dit wordt wekelijkse of 2-wekelijkse kost.
Hard gaan !!
 
Schitterend Snoob ! Zeker te bedenken dat je nog geen jaar traint, super goed bezig !
En als je de mogelijkheid hebt om met Jimmy en Fouad te trainen is dat natuurlijk de beste omgeving qua motivatie en leerschool.

Blijven gaan man, als je het serieus aanpakt zal je binnen enkele jaren héél erg sterk zijn
 
ziet er uit als een toffe training!
 
Yep was echt fun. Nja das nogal zwaar hé lol, kheb nog nooit een dumbbell van 100kg in men handen gehad dus kan het niet zeggen.

Een dumbbell van dat gewicht is zwaarder om vast te houden omdat hij weg wil draaien uit je hand en farmers niet. (maar het blijft toch 100kg he!)


Netjes hoor snoob voor een eerste keer! Leuk dat het zo goed bevallen is. Op naar de volgende keer!
 
Schitterend Snoob ! Zeker te bedenken dat je nog geen jaar traint, super goed bezig !
En als je de mogelijkheid hebt om met Jimmy en Fouad te trainen is dat natuurlijk de beste omgeving qua motivatie en leerschool.

Blijven gaan man, als je het serieus aanpakt zal je binnen enkele jaren héél erg sterk zijn

Thx ! Ja idd das echt super om met zo'n manne te trainen, net zoals vorige week met u en u broer. Wanneer gaat gij es gaan ?

ziet er uit als een toffe training!

was het ook !

Een dumbbell van dat gewicht is zwaarder om vast te houden omdat hij weg wil draaien uit je hand en farmers niet. (maar het blijft toch 100kg he!)


Netjes hoor snoob voor een eerste keer! Leuk dat het zo goed bevallen is. Op naar de volgende keer!

Thx! Volgende zondag weer van de partij
 
als dit je eerste strongman training is, waarop baseer je dan die PR's? :D

goed gedaan kerel
 
als dit je eerste strongman training is, waarop baseer je dan die PR's? :D

goed gedaan kerel

thx, haha ja dat zijn dan toch personal bests ? :D Das het beste dat ik tot nu toe heb gedaan :p Kbegrijp wel waar je vandaan komt, khad eerst ook die ( pr ) er niet bijgezet maar dan maar aangepast :D
 
Thx ! Ja idd das echt super om met zo'n manne te trainen, net zoals vorige week met u en u broer. Wanneer gaat gij es gaan ?

Niet meteen, ik heb de zondag meestal geen ganse namiddag te besteden aangezien ik met lesvoorbereidingen zit, en sowieso focus ik de eerstkomende 3 maanden uitsluitend op gym lifts en op algemene conditioning.
 
thx TheNose !

Vandaag veel opmerkingen gekregen op school over men armen haha. Blijkbaar zag het er niet gezond uit

zv7bsj.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op foto valt het nog mee, irl is het veel donkerder :D
Dees zen van gisterenavond, vandaag ist blauwer/zwarter. Heel shiek zenne :p
 
hehehehehe snoob toch, wat zei je dan tegen de klasgenootjes? :)
 
je hebt nog geluk. van mij staan er 2 weken korsten op van die stones.

maar ja, je hebt ze niet van de grond gekregen...
 
je hebt nog geluk. van mij staan er 2 weken korsten op van die stones.

maar ja, je hebt ze niet van de grond gekregen...

Ja op de stenen heb ik hard gefaald, maar twas omdak al vrij kapot was, men armen / rug toch. Zat mentaal ook niet goed die steen. Volgende keer beter é :D
 
"de steen zat mentaal niet goed..."
mmmhh :D
 
Vandaag niet gaan trainen, alles doet nog wat zeer, vooral men rug als ik em hol trek. Trainingsmaat moest toch ook leren, wordt morgen trainen, hopelijk gaat die rugpijn weg, voelt maar vuil aan.
 
ziet dr lkkr uit man:P

ik weet hoe t is je had mijn armen eens moeten zien na Landsmeer dikke korsten voor 2 weken:P
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven