XXL Nutrition

Snoob: Road to Strongman! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
yup :)

thx, materiaal waarmee we trainen is ook wedstrijdmateriaal voor SM v Vlaanderen/België dus dat zit ook wel goed mee :)

echt hé :D meer dan 340kg toch, op minder dan 10s 15m :eek:

is het ook ;)
Sterke gozer, damn.
 
Week 5 Woensdag 24/10/07
Squat
5 x 70
5 x 85
5 x 100
5 x 100

Military press
5 x 37
5 x 45
5 x 52
5 x 60 ( evenaring pr )

Deadlift
5 x 104
5 x 124
5 x 144
5 x 164
1 x 170
1 x 200 ( pr )
1 x 210 ( pr )
f x 220
f x 220 ( kniehoogte )

20 minuten cardio op stand 5 @ 100W. Rug en benen nog stijf van zondag/maandag, toch vrij tevreden met de pr op deadlift. 200kg was ook een PR omdak nog maar enkel 190 heb gedaan zonder straps :)
 
Laatst bewerkt:
Woei! Lekkere deads!! Nu moet ik binnekort ook maar die 210 van de grond trekken he ;)
 
Gefeliciteerd met je deadlift PR's.
Originele belading van de yoke ook :D

Jouw onderdelen gaan ook steeds beter.
De 145kg stone nog geprobeerd?
 
Thx!
Ja die yoke was lachen :)
Ben zondag blijven hangen op de 130kg steen, was kapot van die deadlift en medley. Was geen zak meer waard :D
 
Nette DL. Geen filmpje?

Thx, nee helaas. Was alleen vandaag, ook vrij moeilijk om in de groove te komen als je alleen traint imo. Moja tging nog deftig
 
idd nette deadlift. Zorg er gewoon voor dat je op deadlift niet teveel baren mist, want deadlift neemt soms meer dan het geeft. Dat is bij mij toch het geval. Maar ja, voor een keer kan dat wel geen kwaad.

keep it up! je bent goed bezig!
 
Nette DL snoob.
Danke scheun
idd nette deadlift. Zorg er gewoon voor dat je op deadlift niet teveel baren mist, want deadlift neemt soms meer dan het geeft. Dat is bij mij toch het geval. Maar ja, voor een keer kan dat wel geen kwaad.

keep it up! je bent goed bezig!

Kga nu niet te zot meer doen met deadliften tot ik ne keer mee u en u broer in merelbeke kan trainen, de atmosfeer & het materiaal is daar toch nog net iets beter voor te maxen :D
 
vette deads gast! wel knap dat je na die 200 nog die 210 pakte.. hikt echt dicht tegen elkaar aan
 
Thx gasten, this is only the beginning !
 
Dikke dead man! Op naar de 300!
 
goeie deads kerel!!!:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven