AndroidHealthClinic

Snoob: Road to Strongman! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Shrugs
10 x 70
10 x 120
10 x 150

Pin-quartersquat
10 x 150
5 x 200
5 x 220
5 x 250
5 x 270
5 x 300
5 x 315
5 x 350 ( pr )

DB BP
20 x 16
15 x 26
8 x 36 ( pr ? )

Tricep Pulldown
12 x 20
12 x 20
12 x 20
12 x 20
12 x 20

Na de 2de set pulldowns verloor ik men grip op het handvat en schoot het tegen men kin terwijl ik aan het praten was. Blauwe buil op de kin, tong en wang liggen beetje open. Goed gedaan :)
 
Stonden er veel mensen te kijken?

Bij mij was de schakel tussen het stangetje en de ketting een keer versleten sloeg ik mezelf op mn kop met cable curls(gay daarna nooit weer gedaan)

Bij mij was het toen spitsuur en 2 jaar later zijn sommige mensen mn bloedneus nog niet vergeten..
 
Stonden er veel mensen te kijken?

Bij mij was de schakel tussen het stangetje en de ketting een keer versleten sloeg ik mezelf op mn kop met cable curls(gay daarna nooit weer gedaan)

Bij mij was het toen spitsuur en 2 jaar later zijn sommige mensen mn bloedneus nog niet vergeten..

Bwa toch een stuk of 3, ik was zelf met degene aan de andere kant van de pulley-toren aant praten .. :D
Was een ander handvat dan hetgeen ik normaal gebruik, korter en het draaide. Zat ook bijna geen grip meer op en dan al zwetend is het onheil snel gebeurd. :D
 
Na de 2de set pulldowns verloor ik men grip op het handvat en schoot het tegen men kin terwijl ik aan het praten was. Blauwe buil op de kin, tong en wang liggen beetje open. Goed gedaan :)

schoon werk! als je kan praten tijdens het trainen, kan het niet echtlastig geweest zijn :p
 
hehe :p lig toch wel kreupel achte mn pc'tje nu :D

moet grappig zicht geweest zijn :D:bow:
 
Na de 2de set pulldowns verloor ik men grip op het handvat en schoot het tegen men kin terwijl ik aan het praten was. Blauwe buil op de kin, tong en wang liggen beetje open. Goed gedaan :)

We hoeven niet eens meer bij je langs te komen voor een goede bitchslap ter motivatie.....je doet het gewoon zelf tegenwoordig.


:roflol::hahaha::haha::laugh:
 
We hoeven niet eens meer bij je langs te komen voor een goede bitchslap ter motivatie.....je doet het gewoon zelf tegenwoordig.


:roflol::hahaha::haha::laugh:

wacht maar tot juni ... :grumble:

Net 1000m gezwommen
 
Hoe voelt dat? 350 kg op je rug..
 
Hoe voelt dat? 350 kg op je rug..

Viel best mee feitelijk, khad denk ik nog wat meer kunnen doen maar ik kreeg geen schijven meer op de bar lol, k*t dikke schijven :D
 
Benchpress
20 x 20
10 x 40
8 x 60
5 x 80
2 x 100
2 x 100
2 x 100
2 x 100
2 x 100

Benchlockout vanaf pinnen
10 x 70
10 x 100
10 x 120

Squat
8 x 70
6 x 100
1 x 150

DB Curl
6 x 16
5 x 20
10 x 10
10 x 10

EZbar Curl
12 x 30
12 x 30

Meuh k*ttraining
 
Veel volume was er alleszins niet! Bench valt wel mee toch?
 
vandaag 750m gezwommen + 15m stoombad
 
Brute quartersquats gast! Alleen al om 350 op je rug te hebben is al een prestatie opzich. Moet ook een goede core training geweest zijn. Pas wel op voor blessures natuurlijk, maargoed, dat blijft het risico van het vak.. ;) :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven