AndroidHealthClinic

Snoob: Road to Strongman! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooie filmpjes snoob, ziet er goed uit maar het is wel in mijn nek geschoten. ;)
 
Benchpress
10 x 50
6 x 70
6 x 80
5 x 90
1 x 100
1 x 116 ( pr )
1 x 120 ( pr )

Boxsquat
5 x 70
5 x 100
2 x 150
2 x 150
2 x 150
2 x 150

Legcurl
8 x 15
8 x 20
8 x 25

Zercher rackpull ( pin onder heuphoogte )
5 x bar
5 x 70
5 x 100
5 x 150
2 x 160
2 x 170 ( pr )

Broomstick twists
50 x

DB curl
10 x 10
6 x 15
5 x 20
10 x 15
 
thx!, was stiekem de bedoeling :p

Dat dacht ik al, hahaha! Gewoon de concurrentie uitschakelen zodat ze een trainingsachterstand oplopen!

If you can't beat them, just kill them! ;)
 
hoelang ben je al bezig met Strongman?
Nu al 6 trainingen gedaan, van in oktober denkek.
Dat dacht ik al, hahaha! Gewoon de concurrentie uitschakelen zodat ze een trainingsachterstand oplopen!

If you can't beat them, just kill them! ;)
Yup, ik denk die Viking met zen 50cm nek gaat vast komen te zitten en dan is ie out en kan ik em pakken op SM v Amsterdam ha !
 
je moet je sig aanpassen, feli met je 550 totaal grens ;)
 
Benchpress
10 x 50
6 x 70
6 x 80
5 x 90
1 x 100
1 x 116 ( pr )
1 x 120 ( pr )

Whehehe waar zit die rem bij jou?
Gaat ook maar door he, super!
 
nice die bench, je bencht nu evenveel als je bw zeker?
 
Nu al 6 trainingen gedaan, van in oktober denkek.

Yup, ik denk die Viking met zen 50cm nek gaat vast komen te zitten en dan is ie out en kan ik em pakken op SM v Amsterdam ha !

Correctie! Mijn ectonekje meet 52,5cm inmiddels dus als die eenmaal vastzit is het wel een probleem ja! :D Maar aan de andere kant ik til niet met mijn nek :p
 
je moet je sig aanpassen, feli met je 550 totaal grens ;)
Done! thx
Whehehe waar zit die rem bij jou?
Gaat ook maar door he, super!
Rechts. Die zercher rackpulls kan ik denkek nog wel meer pakken maar men armen begonnen serieus te protesteren :p
nice die bench, je bencht nu evenveel als je bw zeker?
thx! Yep net BW bench, beetje zielig als je erover nadenkt maar ik denk liever in absolute gewichten ipv BW-ratio shit :p ( zoals meerdere dikzakken )
 
Correctie! Mijn ectonekje meet 52,5cm inmiddels dus als die eenmaal vastzit is het wel een probleem ja! :D Maar aan de andere kant ik til niet met mijn nek :p

haha dikke nek !
Nja kwil je wel es zien deadlift of squatten met een geblokkeerde nek, gaat gegarandeerd niet goed :p
 
Die zercher rackpulls kan ik denkek nog wel meer pakken maar men armen begonnen serieus te protesteren :p
word je hard van toch :D

thx! Yep net BW bench, beetje zielig als je erover nadenkt maar ik denk liever in absolute gewichten ipv BW-ratio shit :p ( zoals meerdere dikzakken )
hehe
:roflol::roflol:

Feli met je bench pr ;)
 
netjes man, die bench is iig geen probleem meer
 
prachtige training weer negert
 
Hehe 120 dus gehaald, gaat goed man!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven