MuscleMeat

Snoob: Road to Strongman! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooie volumes en goeie bench!
 
30/01/08

sumo deadlift ( vrij smal )
5*70, 5*120, 3*150, 3*180, 1*200, 2*150

benchpress
15*30, 10*50, 5*80, 5*100, 2*5*80

dumbbell flyes
2*10*10, 2*10*12

benchpress lockout ( pin 5 )
10*70, 5*120, 5*130

tricep pulldown
3*10*20, 3*10*30

barbell curl
3*10*30

hele hoop RC gedoe en side/back raises

Vandaag semi-sumo deadlift geprobeerd zoals in dit filmpje ( YouTube - Magnus Önerud - 961 kg. total @ 110 class. ). Beviel me HEEL goed, men rug voelde veel beter dan conventioneel en had totaal geen moeite met 200kg ondanks men linkerhand dat nog altijd niet optimaal is.
 
Haha jij ook al? Ik vind het echt een zegen dat halfsumo. Merkt je toevallig ook meer snelheid bij het liften en iets meer moeite bij het lostrekken van de grond?
 
Ik zie dat je je post verandert hebt waar je zei dat we nega karma moesten geven als je voor vrijdag nog trainde :p

netjes die sumo deadlift
 
Ik zie dat je je post verandert hebt waar je zei dat we nega karma moesten geven als je voor vrijdag nog trainde :p

netjes die sumo deadlift

:roflol:.

Die sumo DL ga ik ook es proberen :). Rom lijkt me ook een stuk kleiner?
 
Haha jij ook al? Ik vind het echt een zegen dat halfsumo. Merkt je toevallig ook meer snelheid bij het liften en iets meer moeite bij het lostrekken van de grond?

jap, snelheid was veel beter en idd moest wel wat zoeken om de bar goed van de grond te krijgen, voelde men hamstrings ook goed :D

Ik zie dat je je post verandert hebt waar je zei dat we nega karma moesten geven als je voor vrijdag nog trainde :p

netjes die sumo deadlift
Ik weet van niets
:roflol:.

Die sumo DL ga ik ook es proberen :). Rom lijkt me ook een stuk kleiner?

bwa ik sta mss 20-30cm breder dan anders, ROM blijft vrij groot.
 
Goed zo snoob. Gewoon blijven ontkennen dat je je post aangepast hebt. :p
 
Semi-sumo is the way to go!
 
Hoe is jouw start positie? Crab-style(check de extreme sumo filmpjes..)? Of in principe hetzelfde als normale deadlift maar dan handen iets dichter bij elkaar en benen iets verder uit elkaar? maw hou je ook je rug anders dan bij normale deadlift of hetzelfde?
 
Ik deed em zoals in het filmpje, ook met het excessief achteruit-geleun bij lockout haha :D
 
31/01/08

legpress
20*100, 16*150, 12*200, 8*250, 4*300, 4*350

good morning
10*60, 5*5*80, 5*100

hele hoop biceps en rc oefeningen

Schouder flexibiliteit verbetert, kan nu low bar squatten denk ik. Paar reps geprobeert met 100kg en ik kan veel rechter blijven, veel minder druk in men onderrug. Squat zal wel omhoog gaan zo denkek.
 
Lowbar scheelt idd best veel bij de meesten.
 
Lowbar scheelt idd best veel bij de meesten.

Het voelde super, met die 100kg op men rug voelde ik niet eens iets van druk, als de bar in men nek ligt is het toch zowiezo onwennig.
 
31/01/08

legpress
20*100, 16*150, 12*200, 8*250, 4*300, 4*350

good morning
10*60, 5*5*80, 5*100

hele hoop biceps en rc oefeningen

Schouder flexibiliteit verbetert, kan nu low bar squatten denk ik. Paar reps geprobeert met 100kg en ik kan veel rechter blijven, veel minder druk in men onderrug. Squat zal wel omhoog gaan zo denkek.

Klinkt goed. Ik heb hetzelfde, ik kan nu ook lowbar squatten en dat is wel lekker. Ik heb nu ook niet meer die schuimrubberrol nodig om mijn nek te beschermen.
 
Hoe kan je bij een low bar squat nou weer veel rechter blijven.. dat slaat helemaal nergens op.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven