AndroidHealthClinic

Snoob: Road to Strongman! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hoe kan je bij een low bar squat nou weer veel rechter blijven.. dat slaat helemaal nergens op.
Meestal is dat zo bij high bar squats ja.. tenzij snoob met deze miezerige gewichten gewoon de barbell op z'n polsen liet rusten en niet op z'n rug is het moeilijk om rechtop te blijven bij lowbar.
 
hmmmm :scratch:

deze avond 800m gezwommen en 15 minuten stoombad
 
01/02/08

benchpress ( elbows flared, no arch )
15*20, 10*50, 8*70, 4*100, 1*110, 1*120 F*125

ez-bar bicep curl
10*20, 2*10*30, 2*6*40, 6*45,

dumbbell curl
6*12, 6*14, 6*16, 6*18, 6*20, 10*10

reverse grip benchpress
2*10*50, 2*5*70, 5*90

tricep pulldown
12*20, 10*30, 8*40, 6*50

peck deck
2*10*90

reverse peck deck
2*10*90

machine crunches
3*20*60
 
Sterke bench snoob, jij bankt ook aardig veel in de week ist niet? Via een bepaald schema? Ben benieuwd want mijn flat bp moet de lucht in ;).
 
mooie bench en triceps pulldown!
( jammer van je Fail op 125......)
:thumbs:
 
Sterke bench snoob, jij bankt ook aardig veel in de week ist niet? Via een bepaald schema? Ben benieuwd want mijn flat bp moet de lucht in ;).
Ik heb er gewoon zin in en het voelt goed, voelt niet overbelast en ik ben even sterk continue, volgende week ga ik minder benchen maar volume per training opschroeven, dan heb ik ook men 3boards dus kan ik ook mee spelen
mooie bench en triceps pulldown!
( jammer van je Fail op 125......)
:thumbs:

thx
 
waarom probeer je niet eens een keer 3x3x105 kg oid? Hielp bij mij iig altijd wel goed :)
 
mooie bench weer duder
 
Strongman training 8 @ Ironville 03/02/08

axle clean & press
2 banden ( ~60kg ) 10x totaal
3 banden ( ~80kg ) 5x totaal

Overhead medley
loglift: 2 x 85 ( redelijk veel fails met 105kg, paar keer dicht bij lockout geweest )
axle: 3*80 ( paar fails na de 105kg fails op log )
keg: 4*70kg
dumbbell: 3*50kg

atlas stones
2*110 op 1m32
1*110 op 1m45
1*125 op 1m32 ( pr )
1*130 op 1m32 ( pr )
1*145 op 1m32 ( DIK PR )
F*155 kreeg em maar 20cm van de grond, hars op men handen was een troep, overal vuil en stof. Maar gestopt nadat hij 3x uit men handen gleedt, komende weken gaat die 155kg erop.

Had wat last van men schouder bij overhead, ook wat zoeken op techniek bij axle. Atlas stones gingen super, eerst kreeg ik 110kg niet goed omhoog met spray hars, gleed ipv plakken, daarna handbalhars ( tacky ) en de bollen vlogen omhoog :D
 
Super training kerel :eek:!!!!!!!! Proficiat Snoob met je pr's!!!
 
Super training kerel :eek:!!!!!!!! Proficiat Snoob met je pr's!!!
thx
Je bent sterk op de stones man!
thx! nja men lange armen en sterke rug helpen er wel mee, ga dringend es werken aan men bent over row ook, ga ik ze makkelijker kunnen "lappen". Jimmy zei het, eenmaal ik een steen op men schoot krijg kan ik em easy laden. Duidelijk nog werk aan men cleans / overhead press.
 
Netjes kerel :thumbs:
 

Thx, voelde me vandaag beetje kreupel, schouders, rug en ribben voelden wat irritant aan, niets erg. Men biceps zijn ook belachelijk stijf van die atlas stones lol.
 
145kg atlas stone

:eek: wattafuk snoob machtig

Ik moet toch dringend ook eens stenen beginnen trainen, geen idee wat ik zou kunnen :D
 
145kg atlas stone

:eek: wattafuk snoob machtig

Ik moet toch dringend ook eens stenen beginnen trainen, geen idee wat ik zou kunnen :D

héhé ik had ook zo'n reactie, voor de grap ook 155kg geprobeerd en kreeg em tot men verwondering van de grond. Die gaat er binnenkort ook op :D Je moet es bij jimmy komen trainen, die heeft platformen van verschillende hoogtes en stenen ( 110, 125, 130, 145, 155 ). Tis nu ook altijd hetzelfde groepje mensen die er trainen, wel toffe personen maar hoe meer mensen hoe meer vreugd nie? :)
 
héhé ik had ook zo'n reactie, voor de grap ook 155kg geprobeerd en kreeg em tot men verwondering van de grond. Die gaat er binnenkort ook op :D Je moet es bij jimmy komen trainen, die heeft platformen van verschillende hoogtes en stenen ( 110, 125, 130, 145, 155 ). Tis nu ook altijd hetzelfde groepje mensen die er trainen, wel toffe personen maar hoe meer mensen hoe meer vreugd nie? :)

I know, Jimmy zelf heeft het ook al een paar keer gevraagd, probleem is dat ik mijn zondagnamiddagen meestal hard nodig heb om rond te geraken met mijn lesvoorbereidingen
 
Sterk man die stones.:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven