AndroidHealthClinic

Snoob: Road to Strongman! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
thx mannen
 
04/02/08

deadlift ( heel traag / strict )
10*70, 5*120 ,5*150, 3*200 3*F*220, 1*220

military press
10*30, 8*40, 6*50, 4*60, 2*70

good mornings
3*10*100

lateral raise
3*10*10

hyperextentions ( heel hoog komen + 2 seconden boven aanhouden )
3*10*10

upright row
2*10*30, 6*40

dumbbell shrugs
3*10*54

Alles vandaag heel strict uitgevoerd, rug was goe gaar van gisteren nog vandaar de 3 fails op 220kg deadlift. Ik trok em tot aan men knieen maar met bolle rug dus weer neergelegd. Daarna es goed gefocust en 220kg vrij easy met goeie vorm kunnen liften. Bij military press waren men schouders ook vrij stijf van gisteren, same for lateral raise maar deze gaan al beter dan vroeger. Hypers waren te licht, volgende week schijf van 20kg gebruiken of als het moet een bumper van 25kg. Upright row blijft een k*toefening
 
Toch nette training.Jammer van de fails.
 
Nette training. Upright rows is ook zeker mijn favoriete oefening niet.
 
Sterke strongman training laatst kerel! sterk op de stones! ;)
 
Daags na één van Jimmy's onderdelentrainingen zou ik geen 100kg willen deadliften
 
Toch nette training.Jammer van de fails.
nja ze gingen wel gelukt zijn maar wou niets forceren
Nette training. Upright rows is ook zeker mijn favoriete oefening niet.
rot oefening :D
Zonder focus lukt bijna niets.
nogal wiedes :D
Sterke strongman training laatst kerel! sterk op de stones! ;)
Thx ! volgende keer 155kg
Daags na één van Jimmy's onderdelentrainingen zou ik geen 100kg willen deadliften
bwa zondag was het niet zo'n hoog volume.
Ik sluit me aan bij Locust,

maar er zijn van die mensen die zich graag overtrainen :)
:flipoff:
 
Vandaag 3board gemaakt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Morgen gaat men pa em meepakken naar zen werk en alles mooi rechtschuren en de hoeken wat afronden. Gaat er ook beter uitzien dan nu met de brandplekken van het zagen. Ze zijn wel vrij zwaar, is uit een oude trap gemaakt ( olm ) maar ze zullen het werk wel doen :)
 
Volg je steeds het schema van Jimmy, ziet er goed uit, gaat lekker!
 
Volg je steeds het schema van Jimmy, ziet er goed uit, gaat lekker!

jap


Vandaag een uur gewandeld/gelopen in brielmeersen, was ongeveer 500m lopen, 200m stappen. Zo een uur bezig geweest, geen idee van afstand.
 
nice om boards tot je beschikking te hebben :) mn pa gaat ze ook maken binnekort :p
En het maakt heus niet uit of er wat schroeiplekken opzitten hoor, tis geen beautycontest :D
 
Ga je die boards onder je riem schuiven ofzo, of beschik je over meerdere spotters?
 
Vandaag 3board gemaakt:

Morgen gaat men pa em meepakken naar zen werk en alles mooi rechtschuren en de hoeken wat afronden. Gaat er ook beter uitzien dan nu met de brandplekken van het zagen. Ze zijn wel vrij zwaar, is uit een oude trap gemaakt ( olm ) maar ze zullen het werk wel doen :)


dat word dus ook een flink aantal extra kilo's op je borst.........lekker bij ademhalen!
:eek::D

suc6 ermee!
:thumbs:
 
nice om boards tot je beschikking te hebben :) mn pa gaat ze ook maken binnekort :p
En het maakt heus niet uit of er wat schroeiplekken opzitten hoor, tis geen beautycontest :D
héhé :p
Ga je die boards onder je riem schuiven ofzo, of beschik je over meerdere spotters?
Hopelijk meerdere spotters, zie wel strax, kan het altijd onder men riem schuiven als het moet.

Foto afgewerkte 3board:
neakrc.jpg
 
nice

spotters vinden is doorgaans geen probleem, sommige mensen vinden het zodanig speciaal wat je wil doen dat ze staan te dringen om je boards te mógen vasthouden. Zeker als je zegt dat ze je ermee mogen slaan als je failt
 
nice

spotters vinden is doorgaans geen probleem, sommige mensen vinden het zodanig speciaal wat je wil doen dat ze staan te dringen om je boards te mógen vasthouden. Zeker als je zegt dat ze je ermee mogen slaan als je failt

:eek::eek::eek::roflol:
 
Goede tip locust:D :roflol:

Die board ziet er echt nice uit man!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven