Fitness Seller

Snoob: Road to Strongman! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Jammer dat je nog niet helemaal hersteld bent snoob maar het was dan ook wel een indrukwekkende eventtraining.
ja was te denken :D
Jammer van die 110. Misschien eerst de 105 pakken. Week erna vliegt die 110 gewoon.
105kg zou geen PR geweest zijn.
Voor zover ik wat van strongman ken... hoort je log lift normaal niet een stuk boven je PP te liggen? Het is alsof je goed bent vooruitgegaan op PP maar die 100-105 op de log lift heb je al een tijdje toch?
Euh niet dat ik weet ... 105kg heb ik voor het eerst 2 weken kunnen liften op de boom. Daarvoor was men PR feitelijk 99kg. Vorige week geen training gedaan en nu ging 105kg heel easy. 110kg log zal wel lukken binnenkort. Pushpress ook
great fullsquat PR!
:thumbs:
thx
 
Vanochtend gewogen op lege maag: 121.65kg, vermageren gaat nog steeds door, langzaam maar zeker. Ik merk het ook in de spiegel, heb niet veel aan men eetgewoonten verandert behalve 's ochtends een degelijk ontbijt om men metabolisme in gang te steken. Heb nu wel meestal 2 uur later ook al serieuse honger wat ik vroeger niet had. Goed teken zeker? :)
 
Zeker goed teken kerel...!
 
Gaat goed zo te zien Snoob, maar waarom shrugs met 50kg?
 
Gaat goed zo te zien Snoob, maar waarom shrugs met 50kg?

Was hevig aan het zweten en 100kg bleef uit men handen glijden :D Waren toch heel stricte.
 
Zelfs 100kg is gay :P
 
28/02/08

deadlift
8*70, 5*120, 5*150, 4*180 ( camera viel om ), 1*200, 1*230, 1*250

frontsquat
3*5*50, 2*5*70, 1*100

benchpress
15*20, 10*40, 8*60, 3*90, 1*100, 1*110, 1*120

hyperextentions
4*10*15

lateral raises
4*10*10

chest supported row
3*10*40, 10*30

bent over lateral raises
4*10*8

Deadlift wou ik 20 x 180kg doen maar camera viel om na 4de rep lol. Dan maar gemaxt, 250kg getrokken met wat gehitch ( broekje ). Frontsquat beetje techniek geoefend. 100kg ging nog easy. Benchpress ging ok, volgende week 125kg proberen. Filmpjes komen later.
 
moet je weeer je sig aanpassen sjonge jonge

dikke dead man :D
 
Damn zeg wat een deadlift ! Weinig echte werksets bij je bench . Wel mooie PR .
 
moet je weeer je sig aanpassen sjonge jonge

dikke dead man :D
done ! thx
Damn zeg wat een deadlift ! Weinig echte werksets bij je bench . Wel mooie PR .
héhé, nja niet veel zin in benchpress, voelde zwaar aan. 120kg was geen nieuw PR maar evenaring oud PR. Het ging ook iets beter dus zet ik het int rood voor mezelf :p
W00t nice deadlift!
thx.

Youtube doet wat gay atm, uploads komen niet door :yell:
 
Wat krijg jij te zien bij you tube want ik heb er ook al een tijdje problemen mee maar ik dacht dat het aan mijn antirussoftware lag?

Sterke DL trouwens!
 
Wat krijg jij te zien bij you tube want ik heb er ook al een tijdje problemen mee maar ik dacht dat het aan mijn antirussoftware lag?

Sterke DL trouwens!

Hij uploade niet, maar met internet explorer gaat het wel. Filmpjes komen strax.
Thx :p
 
200kg deadlift

230kg deadlift

250kg deadlift

5 x 70kg frontsquat

100kg frontsquat

100kg benchpress

110kg benchpress
YouTube - benchpress 110kg

120kg benchpress
 
Spijtig , je 250 DL is no longer available .
 
Jawel hoor ik zit hem net te kijken.

Mooie filmpjes snoob maar die 120 BP zakte wel erg snel (zelfs je spotter schrok er van :D).
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven