Fitness Seller

snoob's beginnerslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

snoob

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
30 nov 2005
Berichten
11.965
Waardering
1.005
Lengte
1m93
Massa
126kg
Ik ben eindelijk begonnen met powertrainen na 2 jaar op men luie kont te zitten. Ik heb tot men 18de judo gedaan op vrij hoog niveau sinds men 6-7 jaar maar heb na enkele blessures, kwaaltjes besloten ermee te stoppen ( wat een grote fout was imo maarja ). Sinds half januari zit ik nu in de ( vrij beperkte ) gym, nu na 2 maandjes wat aankloten met allerlei oefeningen heb ik eindelijk een idee wat ik wil bereiken.
Allereerst sterker worden, %BF verlagen, lichaam dat mag gezien worden; de nadruk ligt vooral op sterker worden :cool:, kort samengevat fitter worden.

stats half januari
- 20
- 1m94
- 118 kg
- 40,40,50 bench ( 3 x 8 )
- 70kg squat ( 6x )
- deadlift toen niet gedaan

stats 15 maart
- 112kg
- 2 x 6 x 60, 2 x 6 x 66 bench ( 2MR ligt op 76 )
- 110 squat ( 2x )
- 110 deadlift ( 8x )

Deze week
- maandag vrij zwaar ( voor mij toch ) getrained met gewichten
- dinsdag 30 minuten cardio ( hartslag 125 - 135 ) + lichte powertraining maar op einde toch nog 8 x 110 gedeadlift ( kon het niet laten :P )
- woensdag zelfde als maandag
- vandaag 1,5km gezwommen ( kon 2 km gedaan hebben mocht ik niet constant rond oude wijve moeten zwemmen ) 1 uurtje
- Morgen krachttraining es goed doorgaan :)

Ik heb deze log gestart om men progressie beetje te kunnen opvolgen en natuurlijk om commentaar te krijgen op men vooruitgang ( hopelijk é ) en manier van trainen.
 
Laatst bewerkt:
succes kerel!
 
succes kereltjen!!
 
succes wat is je schema?
 
Ook succes, zal hem:) eens lekker gaan bijhouden
 
Goeie beginner stats zeg. succes!
 
Succes met je log en je vooruitgang!
 
succes kerel
 
Bedankt allemaal al :)

Daarjuist ben ik achter nieuwe handschoenen geweest, men oude prulhandschoentjes kapotgemaakt met het deadliften :D. Deze hebben ook wristwraps, kheb ze gekocht in een gym in de buurt van men huidige gym en blijkbaar hebben ze daar veel meer apparaten, begeleiding qua schema ( met mapje stats enal ), voedseladvies en het is bovendien 20 euro / maand goedkoper dan waar ik nu ga :eek:. Dus binnen 2 weken wordt het switchen van gym !

@ g-men men schema daar ben ik nog niet volledig uit, kga proberen dit weekend tijdens de rust een deftig schema samen te stellen maar voor vanavond wordt het nog wat aankloten ( gezien schema ) en gewoon mezelf proberen op een verantwoorde manier afbeulen.
 
gistren ging het lekker, weinig volk in de gym :D

Cable Rear Pulldown 10 x 50 / 8 x 60 / 8 x 60
Cable Straight Back Seated Row 10 x 50 / 8 x 60 / 8 x 60

Barbell Bench Press 10 x 50 / 3 x 8 x 60 / 4 x 70 / 2 x 76
Dumbbell Bench Press 10 x 18 / 10 x 20 / 8 x 22 / 6 x 24 ( elk hand ofc )

Barbell Preacher Curl 10 x 20 / 8 x 26 / 6 x 30 / 6 x 36 / 4 x 40 (pr)
Thor's hammer 20 x 2kg / 20 x 3kg ( elk hand )

Barbell Military Press 10 x 30 / 10 x 36 / 8 x 40 / 6 x 46 / 4 x 50 (pr)
Barbell Deadlift 3 x 100 / 3 x 110 / 4 x 120 / 4 x 130 / 4 x 140 (pr) / 10 x 60 ( was m8 aant tonen hoe de vorm moest :D )

Kheb ook nog wat zitten prullen maar dat was van geen belang/nut. :rolleyes:
Eerste week dat ik deadlift deed had ik wat last van men onderrug, heel stijf enzo maar denk dat het kwam omdat ik men heupen te geweldig naar voren duwde. Vandaag veel gecontroleerder en trager men oefening uitgevoerd en ik voel me kiplekker.
 
op welke oefeningen wil je dan sterker worden?

dit lijkt meer op een verkapt bodybuild schemaatje
 
op welke oefeningen wil je dan sterker worden?

dit lijkt meer op een verkapt bodybuild schemaatje

ja ik ben nog steeds op zoek naar een degelijk schema dus doe ik maar wat er in me opkomt die dag ??? Volgende week ga ik kijken waar men 5RM enzo liggen en dan ga ik beginnen met Bill Star's 5x5
 
ja ik ben nog steeds op zoek naar een degelijk schema dus doe ik maar wat er in me opkomt die dag ??? Volgende week ga ik kijken waar men 5RM enzo liggen en dan ga ik beginnen met Bill Star's 5x5

netjes:)

maar heb je ook echt een doel als bv het meestet bankdrukken of meeste squatten of meeste op de grote 3 etc?
 
netjes:)

maar heb je ook echt een doel als bv het meestet bankdrukken of meeste squatten of meeste op de grote 3 etc?

MP, BP, squat & DL wil ik zo sterk mogelijk op worden
 
Back
Naar boven