AndroidHealthClinic

Snuff's Mind Over Matter!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sterker nog, ik zit alleen op DBB vanwege kriel en seeker en twee martijn's, al die snuffsannetjes kunnen me gestolen worden. HCG in je nakuur, welk protocol te volgen, bla bla, constant on en off gaan is sowieso zwaar onverstandig. Schrijf daar maar eens een interessant artikel over in plaats van dat beetje moeilijk doen over HCG en SERM's. Gratis tip voor de snuffertjes; Taboehormonen door Thierry Hertoghe ISBN nummer : 9002223404

Heb wel met je te doen knul dat je zo'n boek op 22-jarige leeftijd al nodig hebt.

Laat die mongool toch lullen Lean,gast is echt een aanfluiting,die alleen zijn eigen interesante theorieen wilt horen....zo ja joh heb je zoveel cyber vrienden?

Er is geen goed garen met je te spinnen,kerel....aanames,theorieen,iedereen is gek...behalve jij,...daar zijn we wel achter kerel.

Zegt meer iets over jouw benk bang. Suc6 met je 8 moorkoppen en je litertje of 6 ijs etc op je junk dagen....ja mag toch wel wat....pffff hahahahaha

Oh ja nog geen enkele onderbouwing gezien dat HCG en serms niet samen gaan, Kan niet wachten op de volgende 4 pagina's copy paste van je.

Eigenlijk gaat dit topic alleen mar over open deuren.
Hypogonadisme....door AS....duuuuh dat feit kennen we al,iedere keer dat roepen is ook reperterend refrein.
En zelfs als je 500iu pw HCG zet is het geen garantie.......dus...duuuuh

Denk je nu werkelijk dat ik met jou achterlijke opmerkingen ga zitten?
Hehehe, je bent gewoon enorm gefrustreert dat jij je syteem naar de donder geholpen hebt en dat het NOOIT meer zal werken.
Dus lekker op de TRT kerel, das toch wat je wilde?
Nou kijk eens aan, gewoon test voor jou omdat je er zo lekker op gaat.;)
 
  • Like
Waarderingen: Lean
Hahahaha werkelijk nog nooit in mijn leven zoiets lomps en onbeschofts tegen mij gezegd.
Ze zouden je voor deze uitspraak gewoon een dikke rode kaart moeten geven.

Je doet dit af als lekker puh,maar goed dat je het hebt,werkelijk niet goed in je hersenpan ben je.

Die uitspraak van je is echt het toppunt.
 
  • Like
Waarderingen: Lean
Van mij mag hier een slot op, info staat er, als dat gelezen wil worden ieder zijn keuze.
 
Heren ik ben het gebash zat, sarcasme omdat iemand op trt zit vanwege welke reden dan ook, vindt ik volstrekt misplaatst.

Ik doe 'm dan ook dicht...
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Lean
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven