AndroidHealthClinic

Snuff's ON-Topic

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

SnuffSann

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 mei 2006
Berichten
1.672
Waardering
83
Lengte
1m92
Massa
108kg
Vetpercentage
12%
Nou, hier is hij dan, van start bij DBB, afkomstig van Bodynet.
Na iets meer dan anderhalf jaar heb ik het besluit genomen om te verkassen naar een ander forum.
Ik heb een zeer goede en leerzame periode bij Bodynet doorlopen maar door gebrek aan informele en educatieve topics is voor mij de tijd aangebroken om het eens ergens anders te gaan proberen. En ik denk dat Dutch Bodybuilding een volgende era in mijn rooftocht naar meer input kan betekenen. Ik zal nog wel alles op Bodynet blijven volgen, voor het geval er toch nog iets voorbij komt, maar posten en het bijhouden van logs doe ik vanaf nu dus hier.
Naast interesse in voeding en training zijn steroiden toch wel het meest interessante wat mij boeit. Sommigen hebben mij al leren kennen en waarschijnlijk zijn de meningen verdeeld over mijn persoontje maar ik kan jullie garanderen dat ik nog zo kwaad niet ben.
Op Bodynet heb ik vele verschillende topics geopend maar mijn kuur-logs springen er toch wel uit.
Met mijn tweede kuur-topic Snuff-Sann’s Second ben ik met ongeveer 45.000 keer bekeken zelfs de grootste in de sectie Kuren En Resultaten. Ook krijg ik regelmatig persoonlijke berichten van members die vertellen dat ze mijn kuurlogs altijd met plezier lezen en bijhouden. Ik moet dan toch wel iets goed doen dacht ik zo.

Kuurverleden:

Enkele keren dianbol-only geslikt, de resultaten zijn niet noemenswaardig, enkel laatste keer kracht flink toegenomen en gebleven.
Gecut met ECA en anavar, resultaten waren zeer goed, zakte van 27,1% naar 19,6% BF.
Eerste echte kuur met test, deca en dianabol. Resultaten waren meer kracht en 5 kilo blijvende gain.
Tweede kuur met test, tren en dianabol heeft me het meest opgebracht, ongeveer 17 kilo gain en weer een krachttoename. Door een enorme intake, (7800 kcal) omdat ik er echt alles uit wilde halen kwam ik ook loze gain aan die ik nu ben kwijtgeraakt. Van de 17 kilo hield ik er acht over, en weer een blijvende krachttoename.

Maar goed, genoeg geluld, hier dus mijn volgende kuur-topic:

Cycle-Number 3, Tripple Snuff.

Gear:

- 3 X UG Testosteron Enanthate 10 ml vials
- 2 X UG Trenbolone Enanthate 10 ml vials
- 1 X UG Winstrol Stanozolol 100 tabs, 10mg/tab
- 1 X UG Proviron Mesterolone 100 tabs, 25mg/tab
- 1 X Metabolic Pharmaceuticals Aromasin Exemestane 50 tabs, 20mg/tab
- 1 X CP Pharmaceuticals Tamoxifen 30 tabs, 20mg/tab
- 1 X HCG Pregnyl Organon, 2 vials of 5000 IU

Tools:

- B &D Plastipak 2 ml Syringes
- Terumo Syringe 1ml Insulin (U100) 29g x 0,5” Needle
- Terumo Needles 0,8mm x 40mm
- Terumo Needles 0,6mm x 40mm
- UHS Alcotip Pre-Injection Swab Wipes
- 1 X Needle Disposable Container
- 2 X 10ml Vials
- Bacteriostatic Water

Cycle:

- Winstrol, week 1-4 (25 days), 40mg/d, tabs.
- Test-E, week 1-14, 500mg/w, inject.
- Tren-E, week 1-12, 400mg/w, inject.
- Proviron, week 1-14, 25mg/d, tabs.
- HCG, week 2-14, 100IU/d, inject.

PCT:

- Tamoxifen, week 16-19, 20mg/d, tabs.
- Aromasin, week 16-18, 20mg/d, tabs.

Injection-Spots And Times:

- Test & Tren, 1ml + 1ml IM Glute, every Sunday and Wednesday.
- HCG, 1 Slin-Unit = 100IU IM Legs, daily.

Start and Finish:

- 27th of June 2010 till the 26th of September 2010 when the last inject will be placed.
- 7th of October will start PCT till the 3rd of November 2010.

Supplements:

- Whey-Protein
- Flavouring (raspberry & banana)
- Arginine
- BCAA’s
- Acetyl-L-Carnitine
- Leucine
- Glutamine
- Creatine Monohydrate (PCT)
- Multivits/Minerals
- Omega 3 fish oil
- Vitamine C
- Vitamine E High Strength
- Vitamine B-Complex, High Strength
- Iron
- Cranberry Extract
- Glucosamine
- CoEnzyme Q10
- Tribulus Terrestris (PCT)
- Milk Thistle (PCT)
- Primrose Oil (PCT)

Doel van de kuur:

Cutten tot een lichaamsvetpercentage van 10% bereikt is, met hopelijk nog een kleine spiermassa winst.

Deze startte 27 juni jongsleden en heeft een duur van 14 weken. Ik heb er lang over na moeten denken om tot de conclusie te komen dat het beter is om eerst te gaan cutten alvorens weer een enorme bulk te starten. Aanvankelijk dacht ik zolang ik maar onder de 18% BF blijf dan blijf ik doorbulken maar ik heb met mijn tweede kuur zo’n enorme sprong gemaakt dat het bijna wel een gain van 2 kuren tegelijk was. En om de teleurstelling te lijf te gaan die ik zou gaan kunnen krijgen na nog een bulkkuur is een cut op dit moment meer op z’n plaats.

Test zal de basis zijn en tren-e is natuurlijk een uitstekende bijstof voor in de cut.
Proviron neem ik niet voor de ‘vrije testosteron’ maar om libido hoog te houden en voor het tegengaan van vocht-retentie. Ik heb gemerkt in mijn tweede kuur waar ik in de laatste 4 weken op test-only zat dat ik vocht rond mijn enkels vasthield.

Verder overweeg ik nog om erna te gaan bridgen met test voor een weekje of 10 met 250mg/d om vervolgens weer een kuur te pakken, maar dit zijn op dit moment nog hersenspinsels.

Mijn stats op zondag 27 juni:

Gewicht: 112,3kg
Taille: 103cm
Nek: 45cm
BF: 20,3%

Mijn stats vanmorgen:

Gewicht: 108,5kg
Taille: 100cm
Nek: 45cm
BF: 18,3%

Na 3 weken in de kuur ben ik gewicht kwijtgeraakt maar mijn taille wordt smaller en mijn BF is 2% gedaald.
Ik hoop alleen dat wanneer de test en tren gaan inkicken mijn gewicht stabiel blijft.
Verder voel ik me goed, (lekker hoor die test) neemt mijn kracht aanzienlijk toe en heb ik tot nu toe nog geen last van wat voor een bijwerking dan ook.
Heb in mijn tweede kuur slechts wat pukkeltjes gekregen en had wat last van kortademigheid.(vochtophoping rond longen door teveel zout in voeding)
Nu is mijn voedingsschema qua zout beter op orde, hopelijk houd dat het tegen.

Morgen mijn 7e test/tren injectie en de start van week 4.

Verder hier nog mijn voedingsschema’s (ik werk in een 2 shift-verband):
 

Bijlagen

  • Daily Intake Tripple Snuff.doc
    70,5 KB · Weergaven: 181
  • Meal & Supps Scedule Days.doc
    83 KB · Weergaven: 150
  • Meal & Supps Scedule Noons.doc
    82,5 KB · Weergaven: 99
  • Preparing and Taking.doc
    24,5 KB · Weergaven: 116
je bent vergeten erbij te zetten hoe vaak je gaat schijten en met hoeveel velletjes je dan afveegt!
haha!!!
sorry...maar ik heb nog nooit zo'n compleet log gezien...
Succes iig en veel lees/schrijf plezier op dbb.
 
Lang verhaal man.
Tuurlijk ga ik vraag stellen.
Waarom HCG IM?
Ben je echt zoveel supplementen nodig als je oud bent:p?
Waarom creatine als je gaat bridgen?
Peace
 
je bent vergeten erbij te zetten hoe vaak je gaat schijten en met hoeveel velletjes je dan afveegt!
haha!!!
sorry...maar ik heb nog nooit zo'n compleet log gezien...
Succes iig en veel lees/schrijf plezier op dbb.
Cheers, 1x per dag tijdens de cut heb ik gemerkt en altijd 2x tijdens bulk.:D
Aangezien ik zo'n 5 liter water per dag drink moet ik voor een kleine boodschap toch wel zo'n 1 a 2x per uur.
En ik gebruik altijd rollen wc-papier hehehe.

Lang verhaal man.
Tuurlijk ga ik vraag stellen.
Waarom HCG IM?
Ben je echt zoveel supplementen nodig als je oud bent:p?
Waarom creatine als je gaat bridgen?
Peace
Heb eens gelezen dat wanneer je direct in je spier injecteert er een snellere opname plaatsvind als dat wanneer je het in je vet zet. Tevens houd je net als HGH sub-q zetten rode plekjes over. Je kunt begrijpen dat iemand die dagelijks HCG zet na verloop van tijd toch wel een aantal van die plekjes op zijn buik gaat krijgen en ik probeer het altijd te verbergen. IM in mijn benen werkt gewoon perfekt voor mij. Met slin-spuitje 12mm recht erin, duurt nog minder dan een minuut en is compleet pijnloos.

Elk supplement die ik neem heeft zijn eigen specifieke werking en functie. Ik had eerst nog meer supps maar door ervaring leerde ik wat voor mij het meest geschikt is. En ik voel me er gewoon wel bij dus waarom niet.

Natuurlijk geen creatine mocht ik gaan bridgen. Maar zoals ik al zei is dit slecht nog een gedachte dus nog geen realiteit. Op dit moment is het nog steeds een nakuur met creatine. Mocht dat veranderen valt de creatine weg.;)
 
lekker veel info seg ... ik kijk al uit naar de rest van je log

succes !
 
Een uitgebreid log met veel info, is altijd welkom.

Succes...
 
Wat een shitload aan whey zuip je trouwens kerel ... misschien heb je daardoor wat uitslag ofzo?
Trouwens een bepaalde voorkeur voor één merk van whey?

En dacht ook geen zuivel te zien? Speciale reden daarvoor?

Ziet er wel allemaal super uitgerekend uit. 207gr oatmeal? :D :thumbs:
 
WoW wat een info, ga je volgen. Succes :thumb:
 
Ik heb ook geen zuivel in me eetschema.

Snuff heb je bepaald doel voor ogen?
Bepaald gewicht bij bepaald VP?
 
Wat een shitload aan whey zuip je trouwens kerel ... misschien heb je daardoor wat uitslag ofzo?
Trouwens een bepaalde voorkeur voor één merk van whey?

En dacht ook geen zuivel te zien? Speciale reden daarvoor?

Ziet er wel allemaal super uitgerekend uit. 207gr oatmeal? :D :thumbs:

Hehehe, geen uitslag buddy.:)
Oke, waarom de uitgerekende hoeveelheid whey-proteinen.
Ten eerste bleek de tijd tussen mijn ontbijt en volgende maaltijd te lang te zijn. (4,5 uur) Aangezien het voor mij, door mijn werk, onmogelijk is om eventjes een maaltijd te nemen met daarin 50gr. eiwitten en wat vet moest ik iets anders verzinnen. De oplossing was een whey-shake. Lekker snel naar binnen en van te voren klaargemaakt. Met de whey die ik gebruik heb ik 61gr. nodig om 50gr. eiwitten binnen te krijgen, en een beetje vet.
Ik heb thuis een digitale keukenweegschaal en net als Jay Cutler weeg ik ook alles keurig af.
De whey die ik in mijn ontbijt toevoeg heeft de volgende redenen.
Weet je dat oatmeal, oftewel havermout ook eiwitten heeft en dat deze de 8 essentiele aminozuren bevatten? Maw zouden de eiwitten in havermout dus volwaardig zijn. FOUT!
Er zijn een aantal essentiele aminozuren. havermout bevat alle essentiele aminozuren, maar niet helemaal in de perfecte verhouding. Havermout scoort 95 qua volledigheid in het aminozuren profiel (100 of meer is volledig).

http://nutritiondata.self.com/facts/breakfast-cereals/1597/2

Er zijn echter ook producten die hoger scoren dan 100. zoals bijvoorbeeld de volgende melk:

http://nutritiondata.self.com/facts/dairy-and-egg-products/140/2

Je moet het zo zien: Elk product waar eiwitten inzitten zit een mix van aminozuren in. kijk eens op je pot whey, en je ziet dat er van het ene aminozuur meer in je whey zit per 100g, dan van het andere aminozuur.

verschillende producten hebben verschillende hoeveelheden van de verschillende aminozuren.

stel ABCD is compleet
melk eiwit = ABCDA
havermout = BCD
Dan is melk + havermout: ABCD + ABCD
Deze twee producten zijn dan complementair (ze vullen elkaar aan qua aminozurenprofiel).

Je kunt op deze website dan ook kijken welke producten elkaar het beste aanvullen als je een incompleet product hebt. In het geval van havermout, zou melk of whey deze rol kunnen vervullen.

Om een lang verhaal kort te maken, ik vul mijn havermout met whey aan om alle eiwitten volwaardig te maken.
Waarom die hoeveelheid?
Ik ben van het volgende concept uitgegaan:

Snuff weegt 112,5kg.(toen ik met mijn kuur startte)
3680 kcal voor onderhoud- 400 kcal= +- 3250 kcal per dag.

Proteine = 350gram x 4 = 1400 kcal
Vet = 70 gram x 9 = 630 kcal
+- 2050 kcal dus 1200kcal aan carbs/4 = 300gram carbs

Ontbijt:

150 gram carbs
50 gram proteine

Voor trainen
75 gram carbs
50 gram proteine

na trainen
75 gram carbs
50 gram proteine

Overige 4 maaltijden
50 gram eiwitten
15 gram vet

Aan het eind van mijn berekeningen heb ik besloten om tijdens mijn ontbijt 25gr. minder koolhydraten te nemen en dit aan te vullen door een toename van eiwitten. 68gr. whey is in principe niet echt veel. 207gr. havermout daarentegen wel hehehe maar als ontbijt nog altijd prima te doen.
En als je naar mijn ontbijt kijkt zie je dat 207gr. havermout met 68gr. whey een totaal van 125gr. carbs maakt en dat had ik precies nodig.;)

Ik ga niet echt uit van een bepaald merk whey. Als het kwalitatief goed is en de prijs is redelijk dan ga ik daarvoor.
Op dit moment neem ik de whey van Bulkpowders. (www.bulkpowders.co.uk)
Goedkoop met een goede kwaliteit. Het is smaakloos maar met een beetje flavouring is het prima te doen.

Nee kerel, geen zuivel, niks nada noppes.
Zuivel = suiker. (lactose) In deze kuur (cut) heb ik getracht dit zoveel mogelijk te vermijden. Daarom ook maar 5,5gr. per dag.

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Ik heb ook geen zuivel in me eetschema.

Snuff heb je bepaald doel voor ogen?
Bepaald gewicht bij bepaald VP?

Zo zwaar mogelijk met een zo laag mogelijke BF hehehe.:D
Ik ben 1,92m lang dus kan wel wat massa hebben.
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen trouwens mijn 7e test/tren gezet. Die naald glijd er altijd zo lekker in he. Strakjes ff m'n dagelijkse HCG. Ga nu mijn vierde week in en alles gaat nog helemaal zoals het moet gaan, buitengewoon goed.(knock on wood)
Ik kijk alweer uit naar mijn training morgen. Borst en triceps.
Zal trouwens asap mijn trainingsschema posten.:D
 
Doe je zwaar lichamelijk werk?
 
Zo, heb net m'n training doorlopen. Borst en triceps stonden op het menu.
Ging lekker, mijn kracht neemt beduidend toe, heb ook een veel betere uithoudingsvermogen qua spiersterkte.

Bench Press, Chest Press, Incline Bench Press, Hammerstrength Incline Press en Cable Flyes voor de borst.

Cable Pushdown, Dipping, Skullcrushers en Cable Underhand One Arm Push-down voor de triceps.

Met m'n kuur alles nog toppie, geen bijwerkingen tot nu toe.
Morgen volgende work-out, namelijk schouders en biceps.:)
Laterzzzz.
 
doe ff wat gewichten man.
130 bench?
 
leuke opzet van een kuurlog.

Alleen jammer dat je voor jouw doel anabolica gaat gebruiken, je kunt gemakkelijk cutten tot 14-12% zonder anabolica gebruik, mocht je bang zijn voor spier verlies kun je dit met een lage dosis test behelpen.

ben benieuwd wat er overblijft als je diep gaat cutten en veel vocht kwijtspeelt.
vanaf dat stadium zou ik een strategie gaan toepassen in een lean-bulkkuur.

Succes,

Porter
 
doe ff wat gewichten man.
130 bench?
Ik heb een lange tijd alles keurig bijgehouden, de oefeningen die ik deed met de gewichten erbij, of het een PR betrof of een VPR en ga zo maar door.
Ik werd daar op een gegeven moment schijtziek van en besloot op gevoel te gaan trainen. Dit beviel mij reuze goed en doe dat nu nog steeds. Ook ben ik onlangs verhuisd naar een andere sportschool en aangezien de toestellen daar van een ander merk zijn (Star Trac) is het nu ook nog steeds aanpassen omdat ik weer moet uitvinden hoever ik kan gaan. Tevens word er hoofdzakelijk in LBS gemeten en daarna in KG. Dwz doe ik bijvoorbeeld oefeningen op een kabelmachine dan praat je over een gewichtstoename van 11 LBS iedere keer. In kg is dat dus van 13kg naar 17, 21, 24 enz.
Maarre, met de bench zit ik nu op 112,5kg.:)
Ik kijk gewoon niet zo naar gewichten maar meer op gevoel hoeveel ik kan pakken en dat ik tot failure ga. Das veel belangrijker dan een boekje bij je hebben en het na iedere set opschrijven.
Je merkt vanzelf wanneer je sterker wordt, althans ik wel.
leuke opzet van een kuurlog.

Alleen jammer dat je voor jouw doel anabolica gaat gebruiken, je kunt gemakkelijk cutten tot 14-12% zonder anabolica gebruik, mocht je bang zijn voor spier verlies kun je dit met een lage dosis test behelpen.

ben benieuwd wat er overblijft als je diep gaat cutten en veel vocht kwijtspeelt.
vanaf dat stadium zou ik een strategie gaan toepassen in een lean-bulkkuur.

Succes,

Porter

Inderdaad, reden van AS is voor het behouden van mijn spiermassa. Tuurlijk kan het wat minder maar ik wil gewoon ervaring opdoen en zien wat een cutkuur met tren doet. Tevens weet ik dat lagere doseringen voor mij gewoon niet werken. Ik heb zelfs het gevoel dat 500mg test en 400mg tren niet voldoende is.

Ik kan je meedelen dat ik mijn voedingsschema's heb aangepast en ik wat dieper in de cut ga. Mijn schema's waren gebaseerd op een gewicht van 115kg maar aangezien ik nu op de 108,5kg zit dien ik mijn intake te gaan verlagen. Ik doe dit door de koolhydraten te verminderen. Mijn ontbijt wil ik even houden zoals het nu is dus word de totale inname van rijst met 50gr. verminderd.

Even een klein rekensommetje:

Snuff weegt 108,5kg x 2 x 16 - 400 = 3072 kcal.

Verhoudingen blijven gelijk, echter zal ik voor en na mijn training dus in koolhydraten gaan korten.

Als eindresultaat kom ik op een intake van 3077 kcal, das netjes dacht ik zo.
Eiwitten en vetten zo goed als gelijk, echter zijn de koolhydraten wel afgenomen.

Verders bedankt Porter voor je advies.
Het idee van een lean bulkkuur zie ik wel zitten, misschien met een bridge er naartoe werken.;)

Hier nog mijn aangepaste schema's:
 

Bijlagen

  • Daily Intake Tripple Snuff 2.doc
    69 KB · Weergaven: 77
  • Meal & Supps Scedule Days 2.doc
    83 KB · Weergaven: 90
  • Meal & Supps Scedule Noons 2.doc
    82,5 KB · Weergaven: 75
Hmmm...ik had je bench toch hoger verwacht.

Is niet vervelend bedoelt, beter eerlijk dan van die fake stats.

Maar met jou lengte en gewicht, mag dat toch echt hoger wezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven