AndroidHealthClinic

Snuff's Sunday Binge (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is precies het doel van deze binge? Jezelf kotsmisselijk eten of commentaar ontvangen op de eetstoornis die je blijkbaar hebt?
 
Omdat hij claimt natty te zijn maar zijn basis met verschillende kuren heeft opgebouwd. Klopt nix van.
Die basis verlies je weer wanneer je of gaat, dacht je nu werkelijk nog wat over te houden na jarenlang niet meer te hebben gekuurd of getraind?
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Wat is precies het doel van deze binge? Jezelf kotsmisselijk eten of commentaar ontvangen op de eetstoornis die je blijkbaar hebt?
Wat een belachelijke gedachte man, kom op. Ik eet gewoon wat ik lekker vind, houd enorm van zoetigheid maar dat zit niet in mijn normaal dieet.
 
18:30
1 moorkop
Halve liter fudge chocolade melk
 
19:20
zak squashies
 
Wat een belachelijke gedachte man, kom op. Ik eet gewoon wat ik lekker vind, houd enorm van zoetigheid maar dat zit niet in mijn normaal dieet.
Dat is niet belachelijk en ook geen verwijt. Ik denk dat wel meer mensen binnen deze sport trekjes hebben van een eetstoornis (ik in ieder geval wel) en wellicht is dat in bepaalde mate ook wel nodig of heeft dat zo zijn voordelen.

Als ik zie dat je 6 dagen in de week extreem clean eet en vervolgens 1 dag helemaal los gaat, komt dag op mij over alsof je die 6 dagen jezelf extreem te kort doet en dat die ene dag in extreme mate compenseert.

Het feit dat je de term 'binge' gebruikt zegt toch al genoeg.
 
Dat is niet belachelijk en ook geen verwijt. Ik denk dat wel meer mensen binnen deze sport trekjes hebben van een eetstoornis (ik in ieder geval wel) en wellicht is dat in bepaalde mate ook wel nodig of heeft dat zo zijn voordelen.

Als ik zie dat je 6 dagen in de week extreem clean eet en vervolgens 1 dag helemaal los gaat, komt dag op mij over alsof je die 6 dagen jezelf extreem te kort doet en dat die ene dag in extreme mate compenseert.

Het feit dat je de term 'binge' gebruikt zegt toch al genoeg.
Lijkt me een correcte conclusie.
TS zit dan waarschijnlijk ook niet meer in een defecit en TS zal dieet moe worden en vet blijven.
 
Dat is niet belachelijk en ook geen verwijt. Ik denk dat wel meer mensen binnen deze sport trekjes hebben van een eetstoornis (ik in ieder geval wel) en wellicht is dat in bepaalde mate ook wel nodig of heeft dat zo zijn voordelen.

Als ik zie dat je 6 dagen in de week extreem clean eet en vervolgens 1 dag helemaal los gaat, komt dag op mij over alsof je die 6 dagen jezelf extreem te kort doet en dat die ene dag in extreme mate compenseert.

Het feit dat je de term 'binge' gebruikt zegt toch al genoeg.
Dat maakt het nog steeds geen stoornix.

20:45
Huge mixed kebab
french fries
 
Lijkt me een correcte conclusie.
TS zit dan waarschijnlijk ook niet meer in een defecit en TS zal dieet moe worden en vet blijven.
Lees mijn topic wat grondiger door malloot. Zit momenteel op 10 procent of er zelfs onder.
 
Dat maakt het nog steeds geen stoornix.
Niet per se nee, maar wat ik nu allemaal voorbij ziet komen komt op mij een beetje over als een eetbuistoornis (BED). Misschien is dat het niet en vind je het gewoon lekker 1 dag in de week absurde hoeveelheden snoep en fastfood naar binnen te werken.
 
Niet per se nee, maar wat ik nu allemaal voorbij ziet komen komt op mij een beetje over als een eetbuistoornis (BED). Misschien is dat het niet en vind je het gewoon lekker 1 dag in de week absurde hoeveelheden snoep en fastfood naar binnen te werken.
Ik heb normaal gesproken enkel maar een cheatmeal, deze dag is een grote uitzondering.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wat een belachelijke gedachte man, kom op. Ik eet gewoon wat ik lekker vind, houd enorm van zoetigheid maar dat zit niet in mijn normaal dieet.
Waarom zou je dat normaal niet kunnen eten? Is elke dag een dieet behalve wanneer je een bingedag gaat doen?
 
Waarom zou je dat normaal niet kunnen eten? Is elke dag een dieet behalve wanneer je een bingedag gaat doen?
Ja, zit nog steeds in een cut dieet, wil nog wat verder zakken in VP maar ben er bijna. Gisteren was een echte uitzondering, heb normaal gewoon een cheatmeal op zondag.
 
Wat heeft deze bingedag je opgeleverd buiten dat je nog langer in een cut-dieet zit waardoor je al deze producten niet van jezelf mag eten behalve bij een echte uitzondering?
 
Wat heeft deze bingedag je opgeleverd buiten dat je nog langer in een cut-dieet zit waardoor je al deze producten niet van jezelf mag eten behalve bij een echte uitzondering?
Verzadiging zodat ik weer verder kan. Wat ik heb gedaan remt weleenswaar de progressie ietsjes maar we praten over bloat dat er na enkele dagen weer van af is. Het lichaam houd meer vocht vast door de overvloed aan suikers maar vet zull je er niet van worden. Ik kan het weten, so vaak geexperimenteerd nu.
 
Dat snap ik. Van zoetigheid houden en alles uit je schema verbannen waardoor je geplande dagen extreem gaat overeten, zo gek waren BB_ zijn vragen niet. Duurzaam is het zeer zeker niet in ieder geval.
 
Dat snap ik. Van zoetigheid houden en alles uit je schema verbannen waardoor je geplande dagen extreem gaat overeten, zo gek waren BB_ zijn vragen niet. Duurzaam is het zeer zeker niet in ieder geval.
Vond zijn vragen ook niet gek en ook gewoon beantwoord. Eetstoornis gaat mij ietsjes te ver. Ook overeet ik geen geplande dagen, dit was een uitzondering, heb normaal gesproken gewoon een cheatmeal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven