XXL Nutrition

So you want to be a meet director? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Da's geen meeting, ik kom niet .... je kan mij toch niet missen? :D
 
Nog nie zeker, maar peis het nie. Andere prioriteiten nu ;)
 
Ja willempie, rukken ja ... :rolleyes::D

Nee geen fuiven of festivals voor mij, heb men doelen voor ogen, en die ga ik koste wat het kost behalen!
 
ik ook, maar dat begint met de eerste dag van de maand juli! :D

en ik heb mijn ticket al lang dus ik ga toch "even" profiteren van het losbandig leven (ow yeah, zuipen smoren nken headbangen tegen de sterren op)
 
Om bij de start van dit item te blijven.
Ik zoek nog altijd vrijwilligers om mee een WK te organiseren in Gent.
Wim
 
in welke zin zoek jij vrijwilligers voor het WK te organiseren? indien het in de mate van het realiseerbare is voor mij wil ik wel degelijk deel uitmaken van de organisatie.

al was het maar als speaker of iets dergelijks...
 
Er zijn uiteraard al heel wat vrijwilligers,

Speakers, wegingen, PC wedstrijdleiding,
Platformleaders,

Op heel veel fronten kunnen we nog mensen gebruiken.
Missch verder communiceren via mail.

Bye the way, twordt een GREAT kampioenschap voor de atleten, we zijn al 2 jaar bezig aan organiseren en hebben nog een jaar enhalf te gaan.
 
Ik meld me ook aan Wim, je moet maar mailtje zenden met info. Er is maar 1 iets wat ik NIET wil doen en dat is loaden/spotten. Klinkt mss nichterig maar ik wil in geval van ongelukken geen kwetsuren of dood op mijn geweten hebben.
 
idd je moet maar mailtje sturen :D


maare, dries, hoezo, bang dat het niet gaat lukken? weet ge we zijn met 5 voor de zware gewichten hé. naja, ik begrijp wat ge bedoelt. toen ik vor u moest spotten in gent was ik ook ni 100% op mijn gemak.
 
Idd persoonlijke keuze, maakt niet uit wat je dan van me denkt, iemand die 200 squat of 100 bankt wil ik spotten in de gym, maar een 400kg squat spotten ... nee liever niet sorry
 
MonsterStrength zei:
Idd persoonlijke keuze, maakt niet uit wat je dan van me denkt, iemand die 200 squat of 100 bankt wil ik spotten in de gym, maar een 400kg squat spotten ... nee liever niet sorry


ik snap je zenne. ik denk er niet anders over hoor nu.

nu moeten we wel mensen zien te vinden die dat wel durven en aankunnen...

ik zou het mss wel doen (hoewel ik speaker verkies voor ambiance en afroepen), redenerende van het feit dat als ik lift en het mis gaat, ik wel altijd blij ben dat er spotters bij zijn. dit zou dan niet meer dan logisch zij voor mij om die dienst terug te bewijzen aan mijn brothers in iron. maar ik begrijp zeer goed dat je het niet wil doen, niemand gaat je daarvoor vies bezien dan hoor. des te meer respect omdat je ervoor uitkomt dan daar te staan en het niet 100% goed te doen en de risico's nog meer verhogen
 
Wim is er al een DJ aangeduid? Zou anders wel willen helpen daaraan :)
 
Normaliter komt er iemand speaken, die daar heel goed in is.
100% ligt dat echter nog niet vast.
Er kan nog steeds iemand bij aan de wedstrijdtafel.
Een vaste persoon voor assistentie op de wegingen zal ook nodig zijn.
Een DJ is nog niet aangeduid.
Veel volk bij opbouw en afbraak zal uiteraard ook nodig zijn.
Principieel komt er een Spotterploeg uit Oostenrijk over.

Ik hou jullie in elk geval op de hoogte vanaf de laatste 6 maanden.

Thanks,
 
Ok je weet dat we altijd bereid zijn te helpen :thumb:
 
jup inderdaad...

btw, valt dat tijdens een vakantieweek? (voor de studenten bedoel ik)
 
Back
Naar boven