XXL Nutrition

Sochtends of Savonds (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

supreme

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2005
Berichten
4.107
Waardering
44
Lengte
1m93
Massa
83kg
Ik wil graag sochtens gaan sporten, voorheen trainde ik altijd na het avond eten. Dat ging wel goed... alleen nu komt de vakantie eraan, dus heb ik sochtens tijd.

Maar ik heb er een paar vragen over...

1. Als je sochtens traint, dan 'leef' je de hele dag nog, hebben je spieren dan minder rust, lees minder herstel?

2. Als je sochtends traint, en als je wakker wordt al een whey shake neemt, en dan een maaltijd of 2, en dan gaat trainen, moet je dan na de training weer een whey shake namen? dus eigelijk 2x op de ochtend?

3. Als je creatine gebruikt, wanneer is het dan aan te raden, met sochtens trainen, door de whey shake (met water?)

4. Is het gunstig, omdat je sochtens traint, erna nog heel veel maaltijden eet? Zodat je spieren zich lekker voeden?

5. Wat vinden jullie beter, sochtends of savonds, en waarom vind je dat ?


Ik hoop dat deze vragen beantwoordbaar zijn, en dat andere erook wat aan hebben :)
 
1 nee
2 wat jij wilt, ik neem zelf sowieso nooit ene whey shake na m'n training. Alleen snelle koolhydraten
3 creatine liefst na je training met snelle koolhydraten
4 geen flauw idee.
5 net hoe het me uitkomt, als ik net als vandaag naar strand ga train ik 's ochtends omdat als ik me al uitgeleeft heb op strand ik geen zin/power meer heb om te trainen.
 
niet zeveren ,wanneerje traint maakt geen zakuit , als je ermaar 100% voor gaat , train binnen de45 min en doe bv sochtends grote spiergroep en savonds kleine spiergroep en rust genoeg , na je trainingbest snelle koolydraten
 
eric20000 zei:
niet zeveren ,wanneerje traint maakt geen zakuit , als je ermaar 100% voor gaat , train binnen de45 min en doe bv sochtends grote spiergroep en savonds kleine spiergroep en rust genoeg , na je trainingbest snelle koolydraten


En ik maar denken dat snelle Carbs niet nodig waren om glycogeen bij te vullen omdat t geen ZAK uit maakt na de training?
 
lading vitargo na het sporten ;)
 
waarom geen whey na 't trainen? Dat is toch juist gunstig. Samen met dextrose..

En Wat nemen jullie dan aan snelle carbs na 't trainen?
 
Back
Naar boven