MuscleMeat

sochtends of savonds?

Ik train het liefst 's ochtends, het is dan minder druk en daarbij ben ik dan nog frisser dan aan het eind van de dag. Door school etc. kan dit echter lang niet altijd en ga ik dus meestal 's middags. Ook dan is het nog rustig, vind ik prettiger...

Men favo is rond 14u maar aangezien dit meestal niet haalbaar is 21u savonds.
Id voormiddag presteer ik zwaar k*t :)

liefste zou ik rond 16:00 trainen, wordt meestal 19:00 though..

ik train vaak 20:00, goeie manier om je dag te sluiten :D

MA KT 19.00
DI Cardio 09.00
WO KT 19.00
DO KT 19.00
VR Cardio 09.00
ZA KT 09.00
ZO free

Ik train het liefst om 16.00 uur, 's avonds ben ik meestal al gesloopt en 'sochtends lijkt het net of me lichaam nog niet wakker is en kost alles me dubbel zoveel moeite.

ik train het liefst om een uurtje of 19.00
s'ochtends kan ik echt niet trainen, dan heb ik gewoon geen kracht.

Ligt eraan hoe het uitkomt... Train deze week 's middags rond een uur of 12, maar volgende week misschien wel weer rond 8 uur á half 9. Verschilt dus...

smiddag's :P rond 2 uur train ik het liefst maar dat is niet meer haalbaar nu ik weer naar school ga..

Wat is beter? Wat jezelf het fijnst vind toch. Voorheen vond ik het echt klote om 's morgens te trainen, maar nu heb ik er geen problemen meer mee. Ik train nu wanneer het uitkomt.

Ik heb wel eens ergens gelezen(ergogenics??) dat 's morgens je testosteron het hoogst is. Weet niet zeker of dit waar is.

klopt maniac. hier een oud linkje met soortgelijke topic..laatste pagina:)

[Link niet meer beschikbaar]

dandyman zei:
klopt maniac. hier een oud linkje met soortgelijke topic..laatste pagina:)

[Link niet meer beschikbaar]

Jij bent echt een wandelende threadbibliotheek he :D

Het stond op de derde pagina(een post van jou), op de laatste pagina stond iets wat Elmar(leeft die nog) gepost had. Dat bedoelde je toch niet?

Ik en StEaLtH trainen altijd half 10 's ochtends..
maar nu ik op school zit, wordt het 's middags of 's avonds..

S' ochtends trainen vind ik lekkerder.. lekker rustig..

Liefst train ik om 21:00... en dan half 7 een flinke maaltijd naar binnen gooien, 20:00 uur nog wat... sochtend trainen dan voel ik me nog zo slapjes :S

Of zoals eerder gezegd , het moment waarop jij je het fitste voelt

Het beste moment om te trainen is wanneer over een dag genomen je lichaamstemperatuur het hoogst is.....

Het maakt mij geen fluit uit wanneer ik train. Als ik mnaar voldoende heb gegeten en mijn eetschema niet in de war komt daardoor.

Terug
Naar boven