MuscleMeat

sochtends zijn me handen verdooft

Bezoekers in dit topic

LangeMan

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
4 aug 2003
Berichten
7.426
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
als ik sochtends wakker word heb ik vaak op 1 of allebij mijn handen gelegen,
en dan moet ik altijd effe wachten tot ze weer doorbloeden voordat ik er
wat mee kan doen, is dit schadelijk ?
stel dat ik de hele nacht erop lig :S
 
Heb het ook al voorgehad, vooral in de weekends na nachtje te laat weggaan en echt in een diepe slaap gelegen te hebben. Ben al wakker geworden met heel mijn rechterarm (tot boven elleboog) in slaap.

Best wel akelig mja, gewoon hand schudden minuut aan een stuk of zo, versnelt doorbloeding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
oh ja is niet goed man..volgende keer dat je weer voelt dat je arm slaapt snel naar de keuken rennen..
grootste slagersmes pakken die je kan vinden
en eraf hakken anders verspreid het zich naar de rest van je lichaam en gaat je hele lichaam inslapen...

of oh nee w8 is dat heb ik ook wellis.. niks mis mee ;)
 
Je kunt het beste dan je nagels lakken, even laten drogen (nichterig wapperen en blazen) je boxer uit doen dan je hand onder je been langs en jezelf bevredigen. Lijkt het toch een beetje dat je het zelf niet doet! dat geeft toch een leuke dimensie. Maak van dit ongemak een gunst...denk niet in problemen, maar in oplossingen!

ff schudden kan idd en je hand bewegen, gewoon die doorbloeding weer opstarten. maar gewoon op niet op je hand liggen werkt niet?
 
Dat heb ik heel vaak, volgens mij niet schadelijk want ik heb t al heel lang. Komt omdat ik vroeger altijd sliep op mn zij en door de krachttraining blokkeren de spieren op een of andere manier de doorbloeding in mn armen waardoor ik sochtends slapende handen heb. Tis irritant ja, maar ja ik kan nu eenmaal niet op mn rug in slaap vallen.
 
slapende handen of armen kan geen kwaad.
dat is het teken dat je groeit.
up to go BIG!!
 
hehe heb ik ook vaak, boeit niet.
 
Kheb dat ook vaak met m'n handen of voeten. ik hou deze dan gewoon tegen m'n verwarming aan ('s morgens ijskoud) en ik krijg dan heel snel weer gevoel terug.
 
aight kan geen kwaad dus, dan maak ik me er niet meer druk om :thumbs:
 
ik heb het bijna elke nacht, ik heb het ook wel es met beide armen!!! dat is zooooooo irritant, dan kun je het licht niet aan doen en loop je als een zombie door je kamer. Voel je ook es hoe het is om gehandicapt te zijn :(
 
De laatste tijd overkomt het me ook vaker, kan zijn dat het door schouder/trapsblessure komt (fout uitgevoerde oefening).

Maar.. dat hebben van koude voeten/handen dat strekt zich denk ik ook uit naar je hoofd.
Hebben jullie ook last van een slecht geheugen?

Ik wel.. en rara.. de laatste paar weken slik ik ginkgo, wat de geheugenfunctie zou stimuleren. Blijkt dat de werking gebaseerd is op een betere doorbloeding.
Op de verpakking staat ook dat het helpt tegen koude handen en voeten!

En.. ik heb daadwerkelijk de indruk dat ik ietsjes beter kan onthouden tegenwoordig.
Een interessant supplement dus!

Espi
 
Esperantisto zei:
De laatste tijd overkomt het me ook vaker, kan zijn dat het door schouder/trapsblessure komt (fout uitgevoerde oefening).

Maar.. dat hebben van koude voeten/handen dat strekt zich denk ik ook uit naar je hoofd.
Hebben jullie ook last van een slecht geheugen?

Ik wel.. en rara.. de laatste paar weken slik ik ginkgo, wat de geheugenfunctie zou stimuleren. Blijkt dat de werking gebaseerd is op een betere doorbloeding.
Op de verpakking staat ook dat het helpt tegen koude handen en voeten!

En.. ik heb daadwerkelijk de indruk dat ik ietsjes beter kan onthouden tegenwoordig.
Een interessant supplement dus!

Espi

Ghehe wordt hier steeds gekker ;)
 
Misschien iets dat ik moet gaan slikken rond mijn eindexamens. :D

nice_man zei:
ik heb het bijna elke nacht, ik heb het ook wel es met beide armen!!! dat is zooooooo irritant, dan kun je het licht niet aan doen en loop je als een zombie door je kamer. Voel je ook es hoe het is om gehandicapt te zijn :(

Ja, dat heb ik ook een paar keer gehad. Meestal als ik wakker werd en maar even op mijn rug ging liggen met mijn handen achter mijn hoofd. Dan val ik weer in slaap en als ik wakker word doen beide armen het niet. Erg lastig. :)
 
maar is het dan ook niet zo dat je armen/handen geen voeding krijgen ?
 
hahah jah zodat je arm 1 nacht katabool wordt
 
Verdorie.. heb nu alweer een hele dag last van tintelende vingers in rechterhand. Combinatie waarschijnlijk van te veel op die arm gelegen en zware training van gisteren.
Nu voelt dus mijn rechterhand koud aan en de linker niet.. ga maar eens wat zelfmassage doen en een warme douche nemen. :(

Espi
 
nice_man zei:
hahah jah zodat je arm 1 nacht katabool wordt

was het maar 1 nacht inplaats van elke nacht :P
maar wat je zegt, is je hand dan niet katabool ?
 
Ik heb eens een maand lang een gevoelloze middelvinger ( :rolleyes: i know ) gehad, de onderkant dan. Heel vreemd was dat, ik had sochtends een gevoelloze arm. Na een paar uur was t alleen nog mn pink en mn middelvinger, en na een maand !?! was eindelijk t gevoel terug in mn middelvinger.
 
Verdoofde en tintelende vingers is een heel bekend verschijnsel onder lange-afstandsfietsers. Ondanks mijn vlinderstuur had ik daar ook last van na PBP. Ook verdoofde tenen komen veel voor.

Ging pas na een maand weg. Nu is er trouwens eindelijk weer wat meer bloed naar die hand toegestroomd, is weer warm.

Espi
 
ik heb ook eens een paar dagen rondgelopen dat ik de huid van mn pink niet voelde, alsof het dood was. Heel vaag, raar gevoel bij bijvoorbeeld als ik mn hand in mn broekzak stopte. maar was na drie dagen het gevoel weer terug. héél raar, maar nog vager vind ik de vraag waarom? hoe kan zoiets gebeuren?
 
Back
Naar boven